در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

استخدام در شیدکو

شیدکو چه کسانی را استخدام می کند؟

شرکت شیدکو همواره به دنبال جذب افراد متخصص و سخت‌کوش بوده است و راهکارهای مشخصی را برای جذب و استخدام افراد منتخب و واجد صلاحیت، تدوین نموده تا در راستای آن بتواند شالوده کارشناسی و مدیریتی ممتاز و متمایزی را ایجاد نماید. شرکت تجهیزات آموزشی شیدکو، مشتاقانه از جوانان و افراد پر انرژی، متعهد، مسئولیت‌پذیر، خودانگیخته، منظم، خلاق، اخلاق ‌مدار، شاد، پویا، مستعد، مسلط به حوزه تخصصی خود و افرادی که همواره به آینده خود می اندیشند و برای آینده خود برنامه ریزی کرده اند، استقبال می کند. شرکت شیدکو تأکید دارد که ما به دنبال افرادی شبیه به خودمان هستیم!

اگر شما هم به دنبال یک فضای پویا و خلاق، جهت دستیابی به آرزو‌های خود هستید، به تیم ما بپیوندید.
پیوستن به خانواده شیدکو

باور ما در استخدام

ما باور داریم که پارامترهای علاقه و انگیزه نسبت مستقیمی با میزان (راندمان و کیفیت خروجی) کار آن شخص دارد . قبل از اینکه یک فرصت شغلی پیدا کنید باید به علایق، مهارت ها و توانایی های فردی خود توجه کنید. اگر بتوانید شغل متناسب با میزان قابلیت های خود پیدا کنید پیشرفت و خروجی شما در کار و شغلتان هم بیشتر می شود.

در شیدکو با ارائه مشاوره و روانشناسان متخصص، با شناخت درست ویژگی های شخصیتی و آگاهی از نقاط قوت و ضعف شما و همینطور تقویت توانمندی ها و رفع کاستی های شما ، مسیر موفقیت و پیشرفت شغلی و اجتماعی صحیحی برای شما طراحی می گردد.

از طرفی می دانیم که میزان توانایی و استعداد افراد در سطوح مختلف یکسان نیست و شناخت ابعاد نهفته و ناشناخته شخصیت افراد در انتخاب جایگاه مناسب شغلی آن تاثیر زیادی خواهد داشت، در نتیجه این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصین کانون ارزیابی کلیه ی این پارامترها را در افراد اندازه گیری نموده و بر اساس آن پارامترها به متقاضی بهترین جایگاه برای رشد و شکوفایی توانایی هایش پیشنهاد می گردد.

چگونگی گزینش و استخدام در شیدکو

کارخانه ی تجهیزات آموزشی شیدکو به این خاطر که هزینه ی زیادی برای ایجاد محیط مناسب و بستر ارتقاء آموزشی برای پرسنل متحمل شده است، لذا فرایند استخدام در شیدکو با حساسیت متناسبی انجام می گیرد.
کانون ارزیابی شیدکو متشکل از چندین کارگروه تخصصی با تکیه بر تجربۀ چندین سالۀ ارزیابی و تحلیل افراد، در چندین مرحله پارامترهای مختلف تخصص و شخصیت افراد را مورد بازنگری قرار می دهند و با استفاده از ابزارهای متنوع و کارآمد و برگزاری آزمون‌ های کتبی و شفاهی و مصاحبه های مختلف، مدل‏‌های شایستگی، توانایی ها، استعداد ها و علایق (کارشناسان، سرپرستان و مدیران ) را بررسی می کند.

پس شما برای پیوستن به ما، می‌توانید به جدول فرصت های شغلی که در همین بخش قرار دارد، مراجعه نمائید و چنانچه خود را واجد شرایط ارسال درخواست کار می‌ دانید، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. پس از ارزیابی اولیۀ درخواست شما، بر اساس رویه‌های سازمانی که در بالا توضیح داده شد، با شما تماس گرفته خواهد شد و مراحل شما انجام می پذیرد.