در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

اصل صداقت و شفافیت در شیدکو

1- رسالت و خط مشی در مورد کارکنان

  • پایبندی به اصل صداقت و شفافیت و قاطعیت با پرسنل؛ این جمله به مفهوم آن است که اصل شفافیت محوری در شرکت شیدکو به طور قطع، همواره و همیشه در تمام زمان ها وجود داشته و وجود خواهد داشت.
  • صداقت در کلام و رفتار برای تک تک کارکنان شرکت شیدکو جزو اصل تایید شده در منشور اخلاقی این شرکت قرار گرفته است.
  • دو اصل صداقت و شفاف سازی، علاوه بر اهداف سازمانی، جزو معیارهای اصلی شخصیتی، اخلاقی و خصوصیات رفتاری تک تک نیروهای شرکت شیدکو به شمار می رود.
  • در شرکت شیدکو، تعریف مشخصی از واژه “موفقیت” برای تک تک پرسنل مشخص شده است. در این شرکت، تمامی فرآیندها، برنامه ها و دستورات به طور کامل و مشخص و کاملاً شفاف به تمام پرسنل منتقل می شود.
  • در شرکت شیدکو، برنامه ‌ریزی ‌ها به گونه‌ای انجام شده است که کلیه مسیرها، راهکارهای موفقیت، چالش های موجود و حتی برنامه‌ ریزی‌ های آینده در کوتاه مدت و بلند مدت به طور کاملاً واضح و شفاف به تک تک پرسنل ابلاغ می شوند.

2- رسالت و خط مشی در مورد مشتریان

شیدکو در مورد تعهدش اهل اقدام و عمل است. یکی از مزایایی که اصل شفافیت محوری در شرکت شیدکو برای پرسنل فراهم کرده است، گوشزد کردن نقاط قوت و ضعف هر یک از کارکنان به آنها است، به صورتی که اصل شفافیت محوری رعایت شده و در محیطی کاملاً دوستانه و صمیمانه به صورت عملی اجرا گردد.

به این ترتیب، پرسنل می‌توانند به راحتی و بدون دلخوری توانایی‌های خود را مطابق با اهداف و برنامه‌ها تغییر دهند و از آن در جهت پیشرفت شغلی، فردی و اهداف شرکت استفاده نمایند. مجموعه این عوامل، موجب بروزرسانی تک تک پرسنل و همچنین برنامه های شرکت شیدکو در تمام قسمت ها خواهد بود.

در سازمانی که تمام برنامه‌ ها و رفتارهای فردی و سازمانی شفاف و واضح هستند و افراد ظرفیت شنیدن نقاط ضعف و قوت خود را دارند، افراد می توانند در جهت رشد و توسعه شرکت تلاش کنند. به جرأت می توان گفت این سازمان یک سازمان قوی و پیشرونده خواهد بود که در آینده، موفقیت های بزرگ و حتمی در انتظار او است.

** شفافیت سازی در شرکت شیدکو، یک اصل مهم تلقی شده است. **

آقای امیر حسین شمس، مدیر عامل شرکت شیدکو بیان می‌ کند، شرکت شیدکو اهل اقدام و عمل است. تیم شیدکو، یک سیستم عملگرا است و در محیطی که بسیاری از سازمان ها و شرکت ها صرفاً به حرف زدن بسنده می کنند و یا متاسفانه به دور از صداقت و یا کاملاً غیر واقع بینانه، قدرت توانایی و عملکرد خود را چند برابر بزرگتر نمایش می‌دهند، شرکت شیدکو همواره سعی نموده است مهارت ها، قدرت و توانایی های اجرایی و عملی خود را کاملا، واضح و واقعی با مشتریان در میان بگذارد.زمانی که یکی از پرسنل شیدکو با مشتریان عهد یا قرارداد می‌بندد گویی که شخص مدیر عامل با مشتری صحبت کرده و با صداقت کامل پای این تعهد ایستاده می‌شود.

همچنین تک تک پرسنل شرکت شیدکو موظف هستند مهارت‌ها و توانایی‌های خود را کاملاً شفاف و به صورت کاملاً واقعی، معرفی کنند. شیدکو با رعایت اصل واقع‌ بینی برای خود و همه کارمندان و پرسنل توانسته است در پروژه‌های خود، همه برنامه ‌های پیشِ‌ رو را به طور واضح برای مشتری مشخص کرده و با زمانبندی برنامه های اجرای شده قاطعانه به قولش عمل نماید.

شیدکو همیشه به صحبت‌های مشتریان خود گوش فرا می‌دهد و طبق اصل صداقت و شفافیّت خدمت‌رسانی می‌کند.

تمامی پرسنل شیدکو، اصل شفافیت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده و همگی اهل عمل کردن هستند. مجموعه افرادی که در این شرکت فعالیت می کنند به جای اینکه صحبت‌ های بزرگ بینانه و غیر واقعی به خصوص در تبلیغات خود بیان نمایند، تمام تلاش خود را برای معرفی اهداف واقعی، قابل اجرا و منطقی به کار می گیرند. شرکت شیدکو اهل عمل کردن است و نه صرفاً حرف زدن !!!

**اگر شرکت شیدکو اعلام کند که برنامه یا پروژه ای را انجام می دهد، حتماً آن را انجام خواهد داد! این جمله به مفهوم رعایت اصل شفاف ‌سازی در سازمان است. **

گالری تصاویر