در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید وایت برد برای مدرسه و دانشگاه + راهنمای انتخاب وایت برد

فهرست مطالب

وایت برد برای مدرسه

معرفی بهترین وایت برد برای مدرسه و کلاس درس، چه تخته وایت بردی برای استفاده در کلاس درس مناسب تر است؟

چه تجهیزاتی از یک اتاق ساده، کلاس درس برای تدریس و یادگیری به وجود می آورند؟ قطعا اولین تصویری که در ذهنمان تداعی می شود نیمکت یا صندلی دسته دار و تابلوی متصل به دیوار است.در گذشته تابلوهای بزرگ گچی در تمامی مدارس بر روی دیوار کلاس ها نصب شده بودند و صحنه ای نه چندان خوشایند از گرد گچی که دورتا دور تابلو بر روی زمین و در قسمت جاگچی زیر تابلو ریخته شده بود، جزئی از ضروریات یک کلاس درس بود. اما با ورود سیستم های آموزشی به دنیای مدرن کم کم این تابلوها جای خود را به تابلو وایت برد دادند که هیچگونه کثیفی در محیط اطراف خود به جا نمیگذارند. هرچند هنوزهم برخی مدارس دارای تابلوهای گچی هستند اما یک تابلوی وایت برد درکنار تابلوی قبلی برروی دیوار جهت افزایش فضای نوشتن و یا چسباندن برخی اطلاعات بر روی تابلوی وایت برد مغناطیسی نصب کرده اند.

تخته وایت برد برای کلاس درس

تخته وایت برد یکی از ضروری ترین وسایل در کلاس است که نقش مهمی در ارائه، تدریس و تسهیل دروس در تمام مقاطع تحصیلی در مدارس ، دانشگاه ها وموسسات آموزشی آزاد دارد. تولید کنندگان این تابلوها سعی در تولید و ارائه ی کردن رنج وسیعی از تابلوها با سایزهای متنوع، متریال متفاوت و طرح های مدرن متناسب با نیاز مدارس و مراکز آموزشی کرده اند. شرکت شیدکو یکی از این تولید کنندگان است که با تکیه بر سابقه ی چند دهه و تخصص نیروهای تیم تحقیق و توسعه ی خود همیشه به دنبال طراحی و تولید تابلوهایی با سایز و طرح های به روز و کاربردی برای استفاده در مدارس، دانشگاه ها، ادارات و حتی منازل بوده است.
این شرکت تابلوهای وایت برد خود را در چهار مدل متنوع کلاسیک، آلفا ، تابا و دلتا در سایزهای متفاوت تولید کرده است که هرکدام دارای تفاوت هایی از لحاظ ظاهر، ضخامت و سایز با یکدیگرهستند. کاربردهای هر مدل و هر سایز از این تابلوها با دیگر تابلوها متفاوت است. در ادامه به معرفی دو مدل و چند سایز از تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو که از مناسب ترین ها برای نصب در کلاس های مدارس به شمار می روند می پردازیم.

1. تابلوهای مدل کلاسیک

تابلوهای کلاسیک همانطور که از نامشان معرفی می شوند، دارای سبکی کلاسیک اما بسیار محکم و با دوام هستند. این تابلوها در رنج 60*90 سانتیمتر تا 122*250 سانتیمتر تولید می شوند .اما بهترین سایزها از این مدل تابلو که برای مدارس مناسب هستند دارای ابعاد 120*90 تا 250*122 سانتیمتر هستند. سایز این تابلوها را میتوان به تناسب بزرگی کلاس، تعداد دانش آموزان و درنهایت ابعاد دیواری که تابلو بر روی آن نصب خواهد شد، انتخاب کرد.

  • ضخامت تابلوهای کلاسیک  3.5 سانتیمتر
  • ضخامت بیشتر، پایداری و طول عمر بیشتر تابلو
  • ورق وارداتی مخصوص وایت برد ( مغناطیسی)
  • بهترین انتخاب برای استفاده زیاد
  • قابلیت پاک شوندگی راحت
     یکدست بودن رنگ سطح وایت برد
  • عدم به جا ماندن رد ماژیک

ویژگی دیگر این تابلوها مغناطیسی بودن آنها است که هم برای ارائه و چسباندن برگه و فلش کارت وهم آیتم هایی برای ارائه ی شفاهی و یا نصب یادآور از طریق مگنت بر روی تابلو بهترین بازدهی را خواهند داشت. ضمن اینکه طراحی زهوار این تابلوها بصورت خاص با فلزی باکیفیت تولید شده است که در دراز مدت هیچگونه خراشی بر روی آن باقی نخواهد ماند.

2.تابلو های آلفا

دومین مدل پیشنهادی شرکت شیدکو برای نصب درکلاسهای مدارس، تابلوهای مدل آلفا در اندازه های 120*90 تا 200*100 است. ناگفته نماند که تنوع سایز این مدل تابلو از 30*40 تا 100*200 سانتیمتراست اما ابعاد خیلی کوچک برای مدارس مناسب نیستند. طراحی زهوار این تابلوها نیز بسیار شیک و مدرن است و دارای اسلاتی برای مخفی کردن پیچ های نصب هستند.
ضخامت این تابلوها کمتر از تابلوهای کلاسیک است. ضخامت 2 سانتیمتری این تابلوها باعث سهولت جابجایی و نصب آنها می شود. برای معلمان یا مدیرانی که به دنبال یک تخته وایت برد بزرگ و مقرون به صرفه هستند، این مدل تابلو یک انتخاب عالی است. ابعاد این تابلوها به شما امکان می دهد به راحتی آن را به صورت عمودی یا افقی روی دیوار کلاس نصب کنید. کیفیت سطح این مدل تابلو نیز مانند تابلوهای کلاسیک به شما امکان نوشتن و پاک کردن های متعدد در کلاس را بدون نگرانی بابت از بین رفتن خاصیت وایت بردی سطح آن و فرسایش رنگ روی سطح تابلو می دهد.
سطح مغناطیسی این تابلو معلمان و اساتید را قادر می سازد تا به راحتی وسایل کمک بصری را روی تخته خود آویزان کنند و به تسهیل سازی آموزش برای دانش آموزان خود بپردازند.
برای ارائه های متفاوت و یا پرزنت اطلاعاتی مانند عکس ها یا فلش کارت ها و هم چنین برای نصب یادآورهایی برای دانش آموزان می توان با بکار بردن مگنت های رنگارنگ، آنها را بر روی تابلو چسباند.
علاوه بر ویژگی های گفته شده درمورد تابلوهای وایت برد تولید شده در شرکت شیدکو، میتوان در صورت در دسترس نبودن پرده های نمایش، از آنها برای پروجکت کردن تصویر و نمایش فیلم های آموزشی نیز در کلاس استفاده کرد. رنگ سطح این تابلوها به گونه ای است که تصاویر را بطور واضح منعکس خواهد کرد.
اگر در انتخاب بهترین سایز ومدل تابلو برای هر کلاس دقت شود، با یکبار سرمایه گذاری برای خرید ، تا چندین سال تحصیلی می توان از تابلوها بدون از دست رفتن کیفیت آنها استفاده کرد. طراحی مدرن و منحصر به فرد تابلوهای تولید شده در مجموعه ی شیدکو کمک به ایجاد زیبایی و مدرن شدن محیط کلاس ها میکند. پس از تماس با کارشناسان فروش این مجموعه و انتخاب بهترین سایز تابلو، می توانید از خدمات پس از فروش تابلوها و نصب رایگان آنها بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید