در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

تابلو اعلانات خرید تابلو اعلانات قیمت

فهرست مطالب

خرید و قیمت تابلو اعلانات شیدکو

برای تولید تابلو اعلانات ساده (بدون شیشه) شیدکو از فناوری های روز دنیا استفاده شده است. این محصول مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و یکی از بهترین محصولات شرکت شیدکو محسوب می شود.

تابلو اعلانات ساده (بدون شیشه) شیدکو برای اطلاع رسانی اخبار و سایر موارد مهم در ساختمان های مختلف نصب می شود. شرکت شیدکو، پیشرو در طراحی و تولید انواع تابلوهای نوشتاری و تابلوهای اعلانات در کشور است. در این شرکت، برجسته ترین نیروهای متخصص گرد هم آمده اند تا محصولاتی استاندارد و با کیفیت را به بازار تجهیزات آموزشی ارائه دهند.

برای طراحی تابلو اعلانات شیشه ای از آخرین فناوری های حوزه معماری و طراحی صنعتی استفاده شده است. کارشناسان واحد تحقیق و توسعه (R&D) با در نظر گرفتن جنبه زیبایی شناختی محصول، زیبایی بصری و همچنین نظریات مشتریان، محصولی را طراحی نموده اند که در نوع خود، بی نظیر است.

طراحی فوق العاده حرفه ای برای تمامی قسمت های تابلو اعلانات شیشه ای اکستروژن در شرکت شیدکو اجرا شده است. زهوارهای مقاوم و بسیار زیبا و شکیل این تابلو، تأثیر دو چندانی در نمای ظاهری آن داشته است. این تابلوها در معرض دید مخاطبان قرار دارند بنابراین باید از نمای بسیار عالی برخوردار باشند.

برای آشنایی با سایر ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول بی نظیر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مهم ترین مشخصات فنی و ویژگی های فیزیکی تابلو اعلانات

خاصیت ضد آفتاب خوردگی: استفاده از پارچه مخصوص، زیبا و دارای قابلیت ضد آفتاب، (لایه چوب پنبه ای شکل روی سطح تابلو) – مخصوص تابلوهای اعلانات پارچه ای
استفaاده از پارچه مخصوص، زیبا و دارای قابلیت ضد آفتاب، (لایه چوب پنبه ای شکل روی سطح تابلو) – مخصوص تابلوهای اعلانات کرک برد
طراحی حرفه ای، بسیار زیبا و شکیل

طراحی زهوار آلومینیومی اکستروژن و آنادایز شده مقاوم و محکم مدل آلفا و تابا – زهوارهای بسیار شکیل و زیبا با قالب‌سازی بسیار پیشرفته – ساخته شده از پروفیل های آلومینیوم آنادایز شده اکستروژن، دور تا دور تابلو اعلانات
دارای ساختار با دوام و دارای استحکام فوق العاده بالا – زهوارهای زیبا و مقاوم، طراحی شده طبق اصول استاندارد قالب‌سازی
سهولت در نصب اعلامیه ها به واسطه ضخیم بودن تابلو (سهولت در نفوذ سوزن نصب داخل تابلو و نصب اعلامیه)

قابلیت دسترسی راحت به تمام فضای داخل تابلو اعلانات شیشه ای

طراحی درب شیشه ای قفل دار به منظور حفاظت از محتویات داخل تابلو در برابر دسترسی افراد متفرقه به آنها

کاربردهای تابلو اعلانات شیدکو

  • بهره گیری از به روزترین فناوری های دنیا برای طراحی و تولید تابلو اعلانات بدون شیشه شیدکو منجر شده است این محصول، یکی از پرفروش ترین تابلوهای تولیدی در این مجموعه صنعتی باشد. از این محصول برای موارد مختلف استفاده می شود که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:
  • برای اطلاع رسانی در اداره ها، مجتمع های مسکونی، ساختمان های آموزشی، مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها، مراکز خدماتی، بیمارستان ها و کلینیک های درمانی، لابی هتل ها و ساختمان ها، مساجد، حوزه های علمیه، خوابگاه های دانشجویی و …
  • تابلو اعلانات شیشه ای یکی از ابزارهای اطلاع رسانی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه افراد قرار داشته است. تابلو اعلانات یا برد اعلانات، یک ابزار قدیمی است که برای اطلاع رسانی عمومی و همگانی در اماکن عمومی نظیر اداره ها، مجتمع های مسکونی، ساختمان های آموزشی، دانشگاه ها، مدارس، مراکز خدمات درمانی نظیر بیمارستان ها و درمانگاه ها، راهروهای ساختمان ها، لابی ساختمان های مسکونی، مسجد، حوزه های علمیه، دانشکده های مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آن دسته از مشتریانی که تصمیم دارند یک تابلو اعلانات شیشه ای برای ساختمان محل زندگی یا محل کار خود تهیه کنند به راحتی می توانند متناسب با نیاز خود، یکی از محصولات را انتخاب نمایند. خوشبختانه در شرکت شیدکو به نیاز مشتریان عزیز توجه بسیار شده است و بر همین اساس، تابلو اعلانات شیشه ای در ابعاد استاندارد و ابعاد سفارشی با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان، طراحی و تولید می گردد.
  • از تابلو اعلانات شیشه ای که در شرکت شیدکو تولید می شود برای نمایش دادن اطلاعیه ها و پیام های همگانی و یا پیام های تبلیغاتی برای فروش کالا و خدمات استفاده می شود. با نصب یک یا چند عدد از این تابلوها در مراکز مختلف به راحتی می توان اخبار مهم را به اطلاع افراد رساند. به طور مثال، ساعات برگزاری کلاس های آموزشی و فوق برنامه، حضور اساتید و مدرسان در دانشگاه ها یا آموزشگاه های آزاد از طریق نصب تابلو اعلانات شیشه ای امکان پذیر است.
  • مدیران ساختمان های مسکونی و مجتمع های بزرگ اداری می توانند یکی از این تابلوهای شیک و زیبا را در لابی ساختمان قرار دهند و توسط آن، اخبار و اطلاعیه های مهم در رابطه با مدیریت ساختمان را در داخل تابلو در معرض دید افراد قرار دهند.
  • اگر تصمیم دارید تابلو اعلانات شیشه ای شرکت شیدکو را خریداری نمایید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش در این شرکت تماس حاصل کنید.
  • اطلاع رسانی تبلیغات خرید و فروش کالا و خدمات در مراکز تجاری
  • اعلامیه های مختلف در مساجد
  • اطلاع رسانی ساعات حضور اساتید و یا برگزاری کلاس های درسی در دانشگاه ها و ….
  • اطلاع رسانی و اخبار مهم در ساختمان های اداری و مسکونی بزرگ

مزایای خرید تابلو اعلانات شرکت شیدکو

  • طراحی منحصر به فرد، ظاهری شکیل و بسیار زیبا
  • پارچه مخمل و یا کرک مخصوص ضد آفتاب
  • استفاده شده از پونز شیدکو برای تابلو‌های کرک برد
  • استفاده از زهوارهای آلومینیومی اکستروژن آنادایز – ضد زنگ به جای پروفیل فلزی

خرید تابلو اعلانات

خرید تابلو اعلانات برای تمام موقعیت هایی که نیاز دارند مطلب یا اطلاعیه ای را در معرض دید عموم قرار دهند، ضرورت دارد. خرید تابلوهایی که بتوان اعلامیه ها و اطلاعیه ها یا موارد مهم را بر روی آن نصب کرد، یک نیاز اساسی است؛ چرا که با استفاده از این محصولات، برگه ها و اعلامیه ها، منظم تر بر روی دیوار قرار می گیرند.
حتماً شما هم با این موقعیت برخورد داشته اید که حجم انبوهی از کاغذ های رنگارنگ، تبلیغ ها یا اطلاعیه ها بر روی دیوار نصب شده اند و نمای نامنظم و نامطلوبی را ایجاد کرده‌اند. این وضعیتی است که برای دیوار ایجاد می‌ شود، چرا که برطرف کردن آثار چسب یا لکه آلودگی یا روغن ها بر روی دیوار بسیار سخت است و در برخی موارد باعث آسیب زدن شدید به دیوار و فضای اطراف می شود. این حالت برای زیبا بودن محیط، بسیار نامطلوب است!فرض کنید مدیر یک مجتمع مسکونی در فضای لابی می ‌خواهد اطلاعیه ها را در معرض دید ساکنین ساختمان قرار دهد؛ اگر تمام کاغذها را بر روی دیوار، کاشی یا هرجای دیگر بچسباند، به زودی ظاهری بسیار زشت ایجاد می‌شود و نمای نامطلوب محیط زندگی را فرا می‌گیرد. خرید تابلو اعلانات این مشکل را برطرف می‌کند.
در مثال فوق، مدیر مجتمع مسکونی می تواند با خرید تابلو اعلانات مناسب با یک ابعاد و اندازه متوسط، تمام آنچه را که قصد دارد به اطلاع ساکنین ساختمان برساند، بر روی آن نصب کند. مزایای انواع تابلو اعلانات در مدل پارچه ای و چه در مدل فیبری یا شیشه ای برای مجتمع های مسکونی بسیار قابل توجه هستند.
اگر شما هم به خرید تابلو اعلانات علاقه مند هستید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. تصمیم داریم نکات مهم را که در این راه به شما کمک می کنند مورد بررسی قرار دهیم. همچنین به اهمیت خرید تابلو اعلانات و استفاده از آن اشاره ای خواهیم داشت.

چرا تابلو اعلانات بخریم ؟!!

در اختیار داشتن تابلو اعلانات در یکی از انواع، ابعاد، اندازه ها و مدل ها، مزایای بسیاری را برای مصرف کننده ایجاد می کند. این تابلوها کاربردهای زیادی در مکان ‌های مختلف دارند؛ شرکت های اداری، دفترهای کار شخصی، مدارس، دانشگاه‌ ها، مسجد، مجتمع های مسکونی و ورزشگاه ها، نمونه هایی از مهمترین مشتریان خرید تابلو اعلانات هستند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، قرار دادن اطلاعیه ها در تابلو اعلانات، بسیار منظم تر و دقیق تر خواهد بود و نمای شیک تری را برای فضای ایجاد می کند.

با توجه به مفهوم فوق، مهم ترین مزیت خرید تابلو اعلانات، ایجاد نظم و ترتیب بیشتر در اطلاع ‌رسانی است؛ همچنین زیبایی محیط تضمین می شود.

** یکی از مهمترین مزایای خرید تابلو اعلانات برای دفاتر کار و شرکت ‌ها یا به طور کلی محل کسب و کار این است که فرایند اطلاع رسانی و ارتباط با کارمندان در بخش های مختلف را ساده تر می سازد. بسیاری از مشاغل از تابلوهای اعلانات برای این کار استفاده می‌ کنند

به طور نمونه، با خرید تابلو اعلانات، مدیران مشاغل می‌توانند لیست انجام کارها و زمان برگزاری جلسات، پوسترهای تبلیغاتی، اطلاع‌ رسانی در مورد رویدادها، کنفرانس ها و جلسه های آینده و حتی اطلاعیه هایی درباره در مورد برگزاری جلسات اضطراری را در معرض دید قرار دهند.

تابلو اعلانات برای شرکت هایی که در یک دفتر کار مشغول به فعالیت هستند، مزایای فوق را دارد. در کنار این کاربرد، نصب تابلو اعلانات برای محوطه های کارگاهی و صنعتی نیز چنین مزایایی را ارائه می‌ دهد. با خرید تابلو اعلانات برای دفتر کار، نه ‌تنها محیط کار را زیباتر می کنید، بلکه بازدهی کار را نیز افزایش می دهید.

قیمت تابلو اعلانات در مدل ها و اندازه‌های مختلف، متفاوت است. اگر به بازار مراجعه کنید طراحی متفاوتی را برای تابلو اعلانات مشاهده خواهید کرد که هر یک دارای یک ویژگی و امکانات متفاوتی است اما کاربری تمام آنها یکسان است.

خرید تابلو اعلانات برای شرکت ها و محل کار متناسب با نیاز آنها انجام می شود. اگر شرکت، بزرگ باشد و فعالیت ‌های آن بیشتر، حتماً باید تابلو اعلانات بزرگ ‌تر بخرد؛ در این حالت قیمت تابلو اعلانات تقریباً گران‌تر خواهد بود.

تعیین هدف از خرید تابلو اعلانات

  • اولین قدم برای خرید یک تابلو اعلانات مناسب این است که هدف خود را تعیین کنید. اگر هیئت مدیره یک ساختمان بخواهد تابلو‌ اعلانات بخرد، مدل متفاوتی را انتخاب می‌ کند چرا که اطلاعیه هایی که در این مکان قرار می‌دهد صرفاً درباره خود ساختمان است.
  • در مقابل اگر مدیر یک شرکت قصد خرید تابلو اعلانات را داشته باشد باید تابلو اعلانات با دوام و با ابعاد بزرگ تر خریداری کند؛ چرا که قرار است پوسترهای بیشتری را در تابلو نصب کند. همچنین تابلو اعلانات، ابزار مناسبی برای برگزاری جلسات کاری است. در هر مورد از مثال های فوق، قیمت تابلو اعلانات متفاوت خواهد بود.
  • در نظر گرفتن ابعاد اندازه و سایز تابلو اعلانات
  • یکی از نکات مهم در خرید تابلو اعلانات، انتخاب اندازه مناسب تابلو برای نوع استفاده است. اگر مدیر شرکت هستید انتخاب یک سایز مناسب برای دفتر شما اهمیت دارد. اگر تابلو اعلانات بسیار کوچک باشد، کارمندان نمی توانند از فاصله دور اعلانات را مشاهده کنند و اگر بسیار بزرگ باشد، اندازه آن با سایز دفتر کار متناسب نخواهد بود. قیمت تابلو اعلانات در اندازه های بزرگ و کوچک قطعاً با هم متفاوت است.
  • قبل از خرید تابلو اعلانات همیشه باید هدف خود را در نظر بگیرید؛ به این مفهوم که قرار است چگونه از آن استفاده کنید یا چه کاغذها و مطالبی را بر روی آنها نصب کنید. برای اینکه بتوانید تابلو اعلانات مناسب را انتخاب کنید حتماً ناحیه ای بر روی دیوار را که قرار است تابلو را در آنجا نصب کنید، به دقت اندازه بگیرید؛ به این ترتیب از هدر رفتن مالی خود نیز جلوگیری خواهید کرد.
  • در زمان خرید تابلو اعلانات برای مدارس و دانشگاه ها، باید به چه نکاتی دقت کنید؟
  • در کنار فاکتور قیمت تابلو اعلانات مدارس، عوامل دیگری نیز وجود دارند که ارزش و کیفیت این محصول را تعیین می کنند. از سوی دیگر، این کالا در جنس ها و شکل های مختلف و توسط شرکت های گوناگون به بازار عرضه شده است و تصمیم گیری درباره این که کدام نوع از این محصول نیازهای شما را بهتر برآورده می کند، می تواند دشوار باشد.
  • در این بخش از مقاله، نکاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که در زمان انتخاب تابلو اعلانات از اهمیت برخوردار بوده و رعایت آنها، شما را به خریدی بهتر و مقرون به صرفه تر رهنمون می شود. به طور کلی، صرف نظر از گران یا ارزان بودن قیمت تابلو اعلانات مدارس، این محصول با توجه به چهار ویژگی زیر رتبه بندی می شود:

جنس تابلو اعلانات

  • بیشتر انواع تابلو اعلاناتی که در مدارس، دانشگاه ها و موسسات فرهنگی و آموزشی مشاهده می کنید، از جنس چوب پنبه یا موکت هستند. فارغ از قیمت تابلو اعلانات مدارس و ارزان یا گران بودن آنها، انتخاب این دو ماده برای چنین محصولی بسیار مناسب است، چرا که این گزینه ها، دوام بالایی داشته و خود را به راحتی ترمیم می کنند. با این حال، در کنار چوب پنبه یا موکت، از موادی مصنوعی مانند پلاستیک بازیافتی نیز در تولید تابلو اعلانات مدارس بهره برده می شود.
  • پشتی تابلو اعلانات
  • بسیاری از تابلوهای اعلانات، یک تخته نئوپان در قسمت پشتی خود دارند که استحکام و ماندگاری آنها را بیشتر می کند. با این وجود، اگر شما به دنبال یافتن محصولی با دوام بیشتر باشید، می توانید محصولاتی را با پشتی چوب یا آلومینیوم پیدا کرده که به شدت مستحکم بوده و مقاومت خود را تا سال های سال حفظ می کنند.
  • بدیهی است که قیمت تابلو اعلانات مدارس، در صورتی که از پشتی چوب یا آلومینیوم در آنها استفاده شود، بالاتر خواهد بود، اما با توجه به میزان استفاده برخی مشتریان، انتخاب این گزینه برای آنها مقرون به صرفه است.
  • قاب تابلو اعلانات مدارس
  • بهترین گزینه موجود برای قاب اطراف یک تابلو اعلانات، جنس آلومینیوم است. استفاده از جنس آلومینیوم برای تابلوهایی که قرار است در مکان های پر رفت و آمد نصب شود، کاملا منطقی بوده و قیمت تابلو اعلانات مدارس یا دانشگاه ها در این صورت، کمتر از زمانی است که جنس چوب برای قاب محصول انتخاب شود. با این حال، قاب های چوبی به تابلو اعلانات شما ظاهری سنتی تر و زیباتر می بخشند.
  • چه نکاتی در مراقبت از تابلو اعلانات مدارس و دانشگاه ها اهمیت دارند؟
همان طور که گفته شد، چوب پنبه و موکت، اجناسی خود ترمیم هستند و شما، حتی پس از چندین سال استفاده از تابلو اعلاناتی با جنس چوب پنبه یا موکت، به سختی می توانید اثری از سوراخ های ایجاد شده توسط پونز یا سنجاق را مشاهده کنید. ریختن آب نیز یک موضوع دیگر در نگهداری تابلو اعلانات است. صرف نظر از ارزان یا گران بودن تابلو اعلانات مدارس و نوع این محصول، شما باید از خیس شدن آن یا ماندن آن در زیر باران، جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که حتی مقدار بسیار کمی رطوبت، می تواند تابلو اعلانات را فرسوده و خراب کند.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *