در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

رئیس هیئت مدیــره شرکــت شیدکــو

Majid Shams

مهندس مجیــد شمس

امروزه با توجه به رشد و توسعه فناوری های جدید در حوزه آموزش و پرورش و در راستای گسترش سریع و پیشرفت سریع تجهیزات آموزشی در دنیای مدرن، ضرورت به کارگیری فناوری های جدید برای طراحی محصولات پیشرفته تر، احساس می شود. در این دنیای شلوغ و پر هیاهو، خواسته ها، انتظارات و سلیقه های مشتریان، اساتید محترم، معلمان عزیز و تمام دانش آموزان، در راستای پیشرفت فناوری ها، متنوع تر می شود. بنابراین فعالیت کردن در صنعت تجهیزات آموزشی و همچنین طراحی و تولید محصولات جدیدتر، نسبت به قبل بسیار پیچیده تر شده است. بخش بزرگی از تجهیزات آموزشی در مدارس ابتدایی و متوسطه دولتی و غیر انتفاعی، دانشگاه های دولتی، آزاد، پردیس و غیر انتفاعی، آموزشگاه های زبان و سایر موسسات آموزشی، مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین لزوم ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت ضرورت دارد.

با توجه به این امر مهم، در شرکت شیدکو، واحد تحقیق و توسعه (R&D) با بهره گیری از یک تیم متخصص و با تجربه بسیار قوی راه اندازی شده است. یکی از مهمترین اهدافی که در واحد R&D شرکت شیدکو دنبال می‌شود آگاهی از نیاز تک تک مشتریان در محیط‌ های آموزشی است. با تکیه بر تلاش شبانه ‌روزی متخصصان واحد تحقیق و توسعه(R&D)، گام های موفق و موثری در جهت استانداردسازی تجهیزات آموزشی، افزایش کیفیت تدریس و همچنین تبدیل آموزش از شیوه سنتی به شیوه های مدرن، برداشته شده است. در شرکت شیدکو، بالاترین استانداردهای آموزشی جهان به شیوه موثر و کارآمد برای تمام گروه های سنی که به نوعی با محیط ‌های آموزشی در ارتباط هستند، بومی سازی شده است. به این ترتیب با تجهیزات بسیار عالی و با کیفیت، معلمان، دبیران، مدرسان و اساتید از تدریس خود لذت خواهند برد و همچنین دانش آموزان، دانش پژوهان و دانشجویان در کلاس های درس در شرایط کاملاً استاندارد و راحت مشغول به یادگیری مطالب خواهند بود. در نتیجه کیفیت راندمان آموزشی نیز بالاتر می رود.

چشم انداز شرکت شیدکو در آینده

متخصصان شرکت شیدکو در تمام واحدها از نهایت مهارت ها و تخصص های خود استفاده می کنند تا شرکت را در راستای دستیابی به اهداف خرد و کلان یاری رسانند. چشم انداز آینده شرکت شیدکو برای طراحی و تولید تجهیزات آموزشی استاندارد و با کیفیت به صورت زیر معرفی می شود:

  • افزایش حداکثری سهم بازار داخلی برای تجهیزات استاندارد آموزشی
  • دست یابی به موفقیت در بازارهای جهانی و صادرات تجهیزات آموزشی
  • استراتژی ها و برنامه ریزی دقیق برای پایداری در بازار و کسب محبوبیت در میان مشتریان

**مدیران و متخصصان عالی رتبه شرکت شیدکو با توجه به چشم انداز فوق امیدوارند بتوانند شرایطی فراهم کنند که محصولات شیدکو به اولین انتخاب مشتریان مبدل شود.**

دستیابی به تمام اهداف فوق، تنها در سایه همکاری تیم کاری خلاق، قدرتمند، اخلاق مدار، متعهد با ایده ها و تفکرات نوآورانه میسر خواهد شد. به یاری خداوند با عملکرد دقیق این تیم حرفه ای، موفقیت سازمانی شرکت شیدکو تضمین خواهد شد.

گالری تصاویر

تنها مدیـــران قوی می‌توانند تیم کــاری قوی و با انگیــزه پرورش دهند.

یک تیم کاری قوی در سایه یک مدیریت قوی و با تجربه کار می کند. مدیران با تجربه با دانش تخصصی، تیم کاری شرکت شیدکو را برای پیشبرد اهداف کلی و جزئی، رهبری و هدایت می کنند. بدیهی است که یک تیم کاری قوی، مدیران و رهبران قوی و با انگیزه می خواهد که باید مورد اعتماد و احترام تمام اعضای گروه باشد. این مدیران با ویژگی های شخصیتی تاثیر گذار و مثبت، اعضای گروه را در کنار یکدیگر نگه می دارند و در حفظ آرامش آنها، ایجاد انگیزه و تشویق اعضای تیم به ارتقای کاری و موفقیت بیشتر، تلاش می کنند.

تیم کاری کاملا سازمان یافته

برنامه ریزی یا سازماندهی، یک فاکتور اساسی برای پیشبرد اهداف کلی و جزئی است. بدون برنامه های سازماندهی، یک شرکت دچار آشوب و اختلال شده و بنابراین دسترسی به اهداف، تقریباً غیر ممکن خواهد بود. شرکتی در این میان موفق ‌تر است که اعضای تیم کاری آن نسبت به برنامه ریزی و سازماندهی کردن وظایف خود، مسئول باشد. به این ترتیب مدیران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تمام کارها مطابق با برنامه ریزی ها و اهداف از پیش تعیین شده پیش می رود و هر یک از اعضای تیم، کار خود را به طور کامل و بدون عیب و نقص، انجام می دهد. چنانچه مدیران، جلسات مستمر و پیوسته با اعضای تیم داشته باشند، عملکرد و نگرش کارمندان در یک مسیر صحیح قرار می‌گیرد و تمام کارها در زمان مقرر شده به انجام می ‌رسد.