در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

سرمایه های انسانی در شرکت شیدکو

مدیران و مسئولان عالی رتبه در شرکت شیدکو بر این باور هستند که موفقیت و سودآوری یک سازمان، همواره در گروی نیروهای انسانی متعهد، با استعداد، متخصص و مسئولیت پذیر آن مجموعه است. در شرکت شیدکو تلاش شده است تا بهترین و متخصص ترین نیروهای انسانی در قسمت های مختلف سازمان مشغول به فعالیت شوند.

این تیم تخصصی و حرفه ای به واسطه زمینه مناسبی که توسط شرکت شیدکو فراهم شده است، سعی می کنند استعدادهای بالقوه خود را به عرصه بالفعل مبدل سازند و راه رسیدن به موفقیت را در کنار دیگر همکاران خود، طی نمایند.

شرکت شیدکو با فراهم کردن یک محیط کاملاً دوستانه و پویا، حس خوب یادگیری و کار تیمی را در پرسنل خود ایجاد کرده است. فضای کاری تعاملی و صمیمی در شرکت شیدکو به گونه ‌ای است که افراد می ‌توانند توانایی های خود را در زمینه ‌های مختلف مورد سنجش قرار داده و در حوزه‌ های متفاوت، تخصص های لازم را کسب نمایند. شرکت تجهیزات آموزشی شیدکو به عنوان یک سازمان منسجم و رو به رشد، همواره به رضایت و امنیت شغلی پرسنل خود اهمیت داده و مسأله پیشرفت و آموزش آن‌ ها را در دستور کار خود قرار می دهد. مدیران و مسئولان شرکت شیدکو به صورت همه جانبه نسبت به نیروهای سازمانی و منابع انسانی خود، متعهد بوده و همین عامل موجب وفاداری تمام پرسنل نسبت به شرکت گشته است.

اگر شما هم به دنبال یک فضای پویا و خلاق، جهت دستیابی به آرزو‌های خود هستید، به تیم ما بپیوندید.
پیوستن به خانواده شیدکو

ویژگی اصلی منابع انسانی و پرسنل شرکت شیدکو چیست؟

1- پرسنل شرکت شیدکو، دارای روحیه پویا و پر تلاش بوده و همیشه مشتاقانه از چالش های جدید در کارخود استقبال می کنند. این افراد معتقدند چالش های محیط کار، عواملی هستند که زمینه را برای کسب تجربه و افزایش مهارت آنها فراهم می سازند.

2- پرسنلی که در شرکت شیدکو مشغول به فعالیت هستند، همیشه با انگیزه فراوان، ایده‌های خود را دنبال می کنند و در جهت تحقق بخشیدن به آن ایده ها از هیچ کوششی فروگذار نمی نمایند.

مزایای همراهی با خانواده شیدکو

اگر شما فردی مسئولیت پذیر و خلاق هستید و از فرصت‌ها و چالش ‌های جدید استقبال می‌کنید، شیدکو به دنبال فردی مثل شما است! در شرکت شیدکو می توانید لذت همکاری با یک تیم خلاق و پویا را تجربه کنید. در این شرکت قادر خواهید بود از طریق همکاری با افرادی که به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ هستند، یک محیط کار با نشاط و پویا را تجربه کنید. اگر بزرگ می اندیشید به شیدکو ملحق شوید.

ما بهترین‌ ها را استخدام می کنیم و بهترین مسیر شغلی را برای شکوفایی آرمان های آنها فراهم می آوریم. در کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو همیشه فرصت برای پیشرفت کردن وجود دارد؛ این شرکت، زمینه را برای رشد و شکوفایی پرسنل خود فراهم می کند، چرا که شرکت شیدکو معتقد است رشد هر سازمان، در گرو پیشرفت و رضایت شغلی همه کارکنان آن است .

مسیر پیشرفت پرسنل در شیدکو

در شرکت شیدکو، روال‌ کاری و مسیر پیشرفت شغلی براساس پتانسیل ‌های افراد، تعریف می شود و شرح وظایف مربوط به تک تک افراد با توجه به سطح توانایی ها و مهارت هایشان، تدوین شده و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

بر اساس یک سیستم منظم و برنامه ریزی شده، عملکرد تک تک پرسنل به صورت روزانه و هفتگی مورد بررسی قرار گرفته، کنترل و پایش می شود. بر اساس گزارشاتی که از نتایج بررسی ها و عملکردها توسط واحد کنترل شرکت به دست می آید، دستورات لازم جهت برطرف کردن نقص ها و کمبودها ارائه می شوند. در مواردی که لازم باشد، نمونه برنامه های اصلاح شده امور و برنامه ریزی به منظور پیشرفت در آینده از طرف مدیریت به پرسنل ابلاغ می گردد.