در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

هدف از راه اندازی واحد ارسال کارخانه شیدکو

هدف از راه اندازی واحد ارسال قدرتمند حمل و نقل محصولات برای مشتریان، سالم رساندن سفارشات مشتری به مقصد است؛ بدون آنکه هیچ آسیبی به محصولات وارد شود. شرکت شیدکو افتخار دارد این خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

مهم ترین مزایای سیستم حمل و نقل قدرتمند در شرکت شیدکو

برنامه ریزی های دقیق که برای بارگیری و حمل و نقل محصولات شرکت شیدکو انجام شده است موجب گشته تمام فرآیندهای بارگیری محصولات به نحو احسن انجام گیرد؛ به این صورت، کمترین ضربه و حداقل فشار به محصولات بارگیری شده وارد می شود.
شرکت شیدکو به منظور مکانیزه کردن و افزایش بهره وری فرآیند بارگیری، تجهیزات انبارداری و بارگیری کالا را به طور کامل فرآهم کرده است. تمام سفارشات مشتریان با استفاده از تجهیزات لیفتراک، بالابرها و جک پالت، با دقت و ظرافت ویژه از انبارها به داخل وسایل نقلیه، بارگیری می شوند. این ماشین آلات، مراحل بارگیری محصولات را از انبار کارخانه به کامیون ها و وانت ها ساده تر ساخته اند.

درباره پرسنل واحد ارسال و بارگیری شیدکو

شرکت شیدکو افتخار دارد که تمام فرآیند بارگیری و تخلیه سفارشات مشتریان را توسط کادر مجرب و متخصص انجام دهد. همه پرسنل بخش حمل و نقل با سابقه 20 ساله در این حوزه، تجربه چینش مناسب محصولات در داخل ماشین ها را به نحو مطلوب داشته، به گونه ای که هیچ آسیبی به محصولات مختلف وارد نشود.

نیروهای متخصص در شرکت شیدکو در قسمت حمل و نقل به خوبی می دانند در کدام یک از ماشین های حمل کننده باید چگونه محصولات را بچینند. پرسنل آموزش دیده شرکت شیدکو در بخش حمل و نقل با در نظر گرفتن میزان مسافتی که باید محصولات به آن منطقه ارسال شوند، تمهیدات لازم را برای محافظت از بار داخل خودروها اجرا می نمایند.

روش‌های حمل و نقل در شرکت شیدکو

ماشین آلات و خودروهایی که در شرکت شیدکو برای حمل و نقل و ارسال محصولات به مشتریان استفاده می شوند، همگی از بهترین مدل ها بوده و از نظر ظرفیت، متنوع هستند. با توجه به اینکه میزان سفارشات مشتریان چقدر باشد، از تاکسی های شهری، وانت ها، کامیونت ها، کامیون های سبک، سنگین و متوسط و تریلی ها برای ارسال محصولات تا مقصد مورد نظر استفاده می شود.

در روش های سفارش های مشتری تا مقصد، هزینه های حمل در شرکت شیدکو نیز مطابق با نیاز و توانمندی مشتریان در نظر گرفته شده است. به این مفهوم که برای آن دسته از مشتریان که فاصله آنها تا مرکز فروش، کوتاه تر است و تعداد کمتری محصولات را خریداری کرده اند، وسایل نقلیه سبک تر و وانت ها ارسال می شود. به این ترتیب، هزینه های هنگفت بار برای مشتریان ایجاد نخواهند شد.
برای آن دسته از مشتریان که سفارشات با حجم بالا را ثبت کرده اند، تریلی ها و کامیون های سنگین با ظرفیت استاندارد در نظر گرفته شده است. چیدمان محصولات داخل وسایل نقلیه نیز برای مسافت های طولانی تر به گونه ای است که در طول مسیر، کمتری ضربه و آسیب به آنها وارد شود.

انبـــارهــای شرکـــت شیـــدکــو

انبارهای شرکت شیدکو در تمام شهرها قابلیت ورود و خروج وسایل نقلیه، کامیون ها و تریلی ها را دارند و مراحل بارگیری یا تخلیه را به راحتی پشتیبانی می کنند. انبارهای شرکت در سراسر ایران در شهرهای مختلف وجود دارند و به این ترتیب، مشتریان می توانند تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود را از هر منطقه دریافت نمایند.

سهولت ارسال سفارشات برای مشتریان

در شرکت شیدکو تمام برنامه های مدیریتی برای اجرای هر چه بهتر فرآیند حمل و نقل سفارشات مشتریان و جلب رضایتمندی آنها به صورت دقیق، تدوین و اجرا می شوند. برای سفارش هایی که توسط مشتریان شهرستانی ثبت شده اند و حجم درخواست آنها بسیار کم است، قطعاً شرایط ارسال بار از انبار کارخانه برای آنها مقرون به صرفه نخواهد بود. برای رفع این مشکل، کارشناسان پشتیبانی در شرکت شیدکو با مشتریان تماس می گیرند و نزدیک ترین نمایندگی به محل آنها را برای خرید محصولات، معرفی می نمایند.

مدیران شرکت شیدکو به این مسأله نیز اهمیت داده اند تا بهترین آموزش ها را در اختیار مراکز نمایندگی خود قرار دهند تا بتوانند به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار نموده و اصل رضایتمندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند. مراکز نمایندگی محصولات شیدکو موظف هستند که محصولات را سالم و بدون عیب و نقص به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور و سایر کشورها برسانند.

زمان حمل و نقل سفارشات برای مشتریان

توجه به رعایت زمان دقیق ارسال سفارشات برای مشتریان، همواره یکی از اصولی بوده است که در شرکت شیدکو به آن توجه شده است. این عامل در رضایتمندی مشتریان از دریافت خدمات ارسال محصولات، نقش بسزایی دارد. در این مجموعه تولیدی – صنعتی، برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شده است تا سفارشات مشتریان در هر زمان و حتی روزهای تعطیل نیز به دست آنها برسد. روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز بارگیری از کارخانه شیدکو انجام خواهد شد.

درخواست نمونه یا Sample از سوی مشتریان

چنانچه برخی از مشتریان، درخواست یک نمونه تستی از یک یا چند محصول شرکت شیدکو را داشته باشند، این مجموعه با افتخار، این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد. محصولات نمونه درخواستی از سوی مشتری، یا با پیک به دست آنها می رسد و یا از طریق نمایندگی ها برای آن ها ارسال می گردد.

گارانتی محصولات شیدکو در حمل و نقل جاده‌ای

یکی از مهم ترین امتیازاتی که شرکت شیدکو برای حمل و نقل محصولات خود تا محل مشتریان ارائه داده است، خدمات گارانتی حمل و نقل برای شرایط حمل و نقل جاده ای می باشد. تمامی شرکت های حمل بار که با شرکت شیدکو همکاری می کنند دارای بیمه نامه های معتبر هستند. بیمه نامه حمل و نقل جاده ای در مواقعی که تصادف یا حادثه ای رخ دهد، برای جبران خسارت مشتری اِعمال می گردد.