در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

صندلی تاشو چند منظوره برای خانه و باغ + خرید آنلاین

فهرست مطالب

صندلی تاشو سبک

خرید و قیمت صندلی تاشو راحت وزیبا

به استفاده هایی که در طول روز از صندلی دارید فکر کنید، گاهی در باغ و یا طبیعت گردی، روی صندلی می نشینیم. حتی برای نماز خواندن مادر یا مادر بزرگمان صندلی می خریم.
می گویند انسان یک سوم عمر خود را در خواب است؛ اما ظاهراً با سبک زندگی جدید، ما یک سوم عمرمان را روی صندلی نشسته ایم! پس لازم است صندلی خوبی بخریم.

اول از همه بهتر است به دنبال صندلی استاندارد باشیم؛ صندلی های استاندارد، ابعاد و اندازه مناسبی دارند. ارتفاع آن ها بسیار کم یا زیاد نیست و در بخش نشیمنگاه و پشتی صندلی خشک و سفت نیستند.

به همان موضوع اول بازگردیم، به نظر شما در طول روز در چه مکان هایی از صندلی استفاده می کنیم؟

و یا اصلا چند نوع صندلی در بازار وجود دارد؟

آیا باید برای همه استفاده هایی که داریم یک صندلی بخریم؟

اگر به این صندلی ها نیاز دارید اما نمی دانید بهتر است چه نوع صندلی ای بخرید، یکبار این مقاله را بخوانید تا آخرین مقاله امروزتان را خوانده باشید.
در این مقاله، ما نیازهای مختلف شما به صندلی را بررسی کرده ایم، و به این موضوع که در هر جا چه انتظاراتی از آن دارید پرداخته ایم.

صندلی تاشو چند کاره شیدکو

اگر بخواهیم برای تمام کاربرد هایی که گفتیم صندلی بخریم، باید هر روز صندلی جدید بخریم!
در حالی که اگر از صندلی تاشو چند کاره استفاده کنید، می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید و مجبور نیستید برای هر جایی صندلی جدا بخرید. اگر می خواهید عصر روز جمعه به باغ بروید همان صندلی تاشوی حیاط را در صندوق عقب ماشین بگذارید و از استراحت در باغ کنار خانواده لذت ببرید.

1.صندلی تاشو برای کافی شاپ:

شاید شما هم تجربه کرده باشید که فقط با یک صندلی بد در کافی شاپ، می خواهید سریع تر آنجا را ترک کنید! بعضی از رستوران های خارج از شهر و یا کافه هایی که فضای زیادی ندارند با چسباندن چند تخته برای مشتریان صندلی درست می کنند؛ غافل از این که علت کم ماندن مشتری در کافه دقیقا همین است.
اگر صاحب کافی شاپ هستید و دوست دارید مشتریانتان را برای مدت طولانی نگه دارید و سفارش دوباره بگیرید راه حل ساده است؛ از صندلی مناسب استفاده کنید. یکی از تصور های رایج این است که صندلی کافی شاپ، خیلی گران بوده و خریدنش سرمایه زیادی می خواهد.
اما پاسخ این است: همه صندلی های کافه گران نیستند.
با خرید صندلی تاشو شیدکو می توانید با کم ترین هزینه، صندلی ارگونومیک و راحتی تهیه کنید که در زیر باران و یا نور شدید خورشید از بین نمی رود و همین باعث می شود بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

2.صندلی نماز

افراد در سنین مختلف، به دلایل گوناگون، دچار ساییدگی زانو و یا کمر درد و مشکلات دیگر می شوند. همین موضوع فعالیتهایی مانند نماز خواندن را دشوار کرده و فرد را ناچار می کند که نشسته نماز بخواند.
برای کسانی که به دلیل پا یا کمر درد، نشسته نماز می خوانند، بهترین انتخاب، صندلی تاشو طبی است که از پلاستیک نرم و منعطف تشکیل شده و در هنگام نشستن، درد را تخفیف می دهد ضمن این که پس از نماز خواندن می توانید آن را جمع کنید و در کمد بگذارید.

3.صندلی تاشو برای مکان های عمومی و سالن انتظار

در مکان های عمومی مثل مطب پزشک، کلینیک ها، ادارات و غیره، یک چیز مشترک است: فضای کم، برای تعداد زیادی از افراد! صندلی های انتظار مرسوم، از قبل به هم متصل هستند و همین موضوع برای خریداران آن محدودیت ایجاد می کند.

در فضایی که در اختیار دارید ممکن است در طول زمان، اثاثیه بیشتری اضافه کنید و با کمبود جا روبرو شوید؛ پس دیگر صندلی های چندتایی متصل که خریده بودید به درد نخواهند خورد.

صندلی تاشوی شیدکو قابلیت اتصال دارد و مهم نیست فضایی که در اختیار دارید چقدر باشد، شما می توانید هر تعداد صندلی را که می خواهید به هم وصل کنید و در طول زمان از آن ها کم و یا به آن اضافه کنید.

4.صندلی مطب پزشک

همانطور که اشاره کردیم صندلی های تاشوی شیدکو قابلیت اتصال دارند، بنابراین اگر به صندلی تکی احتیاج داشته باشید می توانید با جدا کردن یکی از صندلی های سالن انتظار این کار را انجام دهید!​

فرض کنید برای اتاق پزشک، صندلی تکی می خواهید؛ این صندلی را از کجا تهیه می کنید؟
اگر از قبل نداشته باشید احتمالا می خرید.

5.صندلی تاشو برای ادارات و شرکت ها

در فضاهای اشتراکی و یا شرکت ها و ادارات، هم می توانید از صندلی تاشو استفاده کنید. همچنین بهترین انتخاب برای برگزاری رویداد ها، دورهمی ها و ایده پردازی های یک گروه، صندلی های تاشو چند کاره است که پس از استفاده جمع شده و به راحتی در انبار کوچکی جا می گیرد و دیگر فضایی اشغال نمی کند.

6.صندلی تاشو برای باغ و حیاط

اگر شما هم از آن دسته باشید که برای تفریح به باغ می روید، حتما می دانید که مبلمان باغ، حداکثر هفته ای یکبار مورد استفاده قرار می گیرد و در سایر اوقات در معرض گرد و خاک قرار می گیرد.
مبلمانی که برای باغ به آن نیاز دارید، صندلی تاشو است که بتوانید آن را راحت جا به جا کنید و آن را از معرض نور خورشید و گرد و خاک مصون نگه دارید.

شما می توانید صندلی تاشوی شیدکو را پس از استفاده تا کرده و در داخل خانه بگذارید، حتی اگر این کار را هم فراموش کنید، به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، و جنس پلاستیک فشرده، این صندلی در معرض گرد و خاک و تابش خورشید سالم می ماند.​

7.صندلی تاشو مسافرتی

مهم ترین مساله در هنگام بستن بار سفر، برداشتن همه وسایل لازم و البته کم حجم و وزن بودن آنهاست. صندلی شیدکو را می توانید به عنوان صندلی تاشو مسافرتی هم استفاده کنید.
این صندلی در عین کم حجم بودن، به دلیل ساخته شدن از پلاستیک فشرده بسیار سبک بوده و بهترین انتخاب برای سفر و کمپ شماست. شما می توانید حتی این صندلی را با خود به بالای کوه حمل کرده و کمپ خود را بر قرار کنید.

8.صندلی تاشو برای استخر

اگر می خواهید صندلی متناسب با فضای استخر بخرید، بهترین صندلی برای محیط مرطوب استخر های سر پوشیده، صندلی پلاستیکی است.
• البته باید توجه کنید که در فضایی مانند استخر، سطوح همیشه خیس بوده و امکان لیز خوردن صندلی هم وجود دارد.
• با نشستن افراد روی صندلی، این صندلی ها خیس شده و آب روی آن باقی می ماند؛ پس باید فکری به حال خیس ماندن صندلی هم کرد.
با توجه به این مشکلات، لازم است صندلی ای تهیه کنید که در این فضا لیز نخورده و آب روی آن باقی نماند. صندلی تاشوی شیدکو به دلیل وجود پشتی و کف مشبک در صورت خیس شدن، به سرعت خشک می شود و نیز با وجود پایه های پوشش دار بر روی سطوح خیس، لیز نمی خورد.

بخش تحقیق و توسعه (R&D) شرکت تولید کننده محصولات آموزشی شیدکو با رعایت بالاترین استاندارد ها صندلی تاشو همه کاره را طراحی نموده و از مواد اولیه مرغوب و جوش CO2 برای ایجاد بیشترین استحکام در آن استفاده کرده است.
اسکلت مستحکم و قوی این مبلمان تحمل فشارهای طولانی مدت را فراهم کرده است. و ساختار مشبک آن که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده کشش را به خوبی تحمل می کند.
همانطور که دیدید صندلی تاشو شیدکو وسیله ای برای همه مکان هاست. شما می توانید به جای خرید چندین سری صندلی با بودجه کم، صندلی های شیدکو را با قیمت مناسب تر و عمری طولانی خریداری کنید.

آیا میدانید که بخش تحقیق و توسعه سالانه بر اساس نظرات شما مشتریان عزیز، محصولات را به روز کرده (چهار نسل ماژیک و تابلوی وایت برد) و روانه بازار می کند؟
اگر قبلا از صندلی تاشو شیدکو استفاده کرده اید، کارشناسان ما منتظر شنیدن نظرات شما هستند.
با پر کردن فرم زیر می توانید نظرات و پیشنهادات خود را به کارشناسان تحقیق و توسعه شیدکو برسانید.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. نصوحی گفت:

    سلام
    آیا خرید صندلی تاشو برای باغ رو پیشنهاد می کنید؟
    صندلی تاشو در برابر تابش خورشید مقاومه؟

    • admin گفت:

      سلام صندلی تاشو شیدکو بسیار در برابر رطوبت و فشار مقاوم هست، جنس پلاستیک پشتی و کف صندلی بسیار انعطاف پذیر و مقاوم هست، همچنین اسکلت صندلی بسیار محکم و رنگش الکترواستاتیکه که باعث میشه در برابر رطوبت مقاوم باشه
      برای خرید صندلی تاشوشیدکو می تونید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *