در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

صندلی باغی

فهرست مطالب

صندلی برای باغ و حیاط شیدکو

صندلی باغی، از صندلی هایی می باشد که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. به این صندلی ها، مبلمان فضای آزاد هم گفته می شود. اگر قصد دارید این صندلی ها را خریداری کنید، قطعاً به مهم ترین نکاتی برای خرید مبلمان در فضای باز نیاز خواهید داشت.
فضاهای بیرون از منزل و پاسیو، مخصوصاً وقتی هوا گرمتر شود، برای استراحت روزانه بسیار عالی است. خرید انواع صندلی باغی تقریباً همان مراحل خرید مبلمان داخل آپارتمان را شامل می شود، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که قصد داریم در ادامه مطلب به آنها اشاره کنیم.
خرید صندلی باغی و انواع مبلمان یا میز و صندلی های مخصوص فضای سبز، باغ و فضای آزاد برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. این میز و صندلی ها برای باغ، ویلاهای بزرگ و همچنین تالارهای پذیرایی که فضای آزاد وسیعی را دارند قابل تهیه هستند.
یک صندلی راحتی که در باغ استفاده می شود باید از نظر نمای ظاهری بسیار زیبا باشد؛ همچنین باید از دوام و استحکام فوق ‌العاده بالا برخوردار باشد و در اثر تغییرات شرایط هوا، ویژگی های خود را از دست ندهد.
زیباترین و جذاب ترین مدل های انواع صندلی باغی را در بازار می توانید پیدا کنید؛ اما اینکه کدام یک از مدل ها متناسب با نیاز شما باشند، مسئله‌ای است که باید با دقت بیشتری در مورد آن فکر کنید. برخی از مدل های صندلی باغی به صورت صندلی راحتی طراحی شده‌اند و برای استراحت یا صرف یک فنجان قهوه در فضای آزاد مناسب ترند.
این نوع صندلی ها را می توانید در تراس یا بالکن هم استفاده کنید. قیمت صندلی باغی از مدل صندلی راحتی در مقایسه با قیمت صندلی های معمولی تقریباً بیشتر است.
یکی از انواع مدل های صندلی باغی که می توانید آنها را در بازار پیدا کنید، صندلی های حصیری است. صندلی های حصیری تقریباً مدل های سنتی و کلاسیک را ارائه می دهند.
زمانی که صحبت از خرید صندلی باغی برای تالارهای پذیرایی و باغ های بزرگ برای جشن ها و مهمانی ها به میان می‌آید، منظور، خرید آن دسته از صندلی هایی است که برای پذیرایی از مهمانان و در تعداد بیشتر از ۵۰ تا ۱۰۰ عدد ثبت می شود.
این صندلی ها باید بسیار مقاوم باشند و در برابر هرگونه فشار یا عوامل مخرب محیطی مقاومت خود را از دست ندهند. قیمت خرید صندلی باغی در تعداد زیاد یا قیمت صندلی باغی در مدل های صندلی راحتی یا مدل های رسمی در هر یک، متفاوت است.
بسته به اینکه نیاز مشتری چه باشد و یا اینکه برای چه کاربردی در چه فضایی قصد خرید صندلی باغی را داشته باشد، این عوامل، متفاوت خواهند بود. در ادامه مطلب با مهمترین نکات خرید صندلی باغی آشنا می شویم….

نکات مهم در خرید صندلی باغی چیست؟

برای خرید صندلی باغی باید دقت کنید که آب و هوای محوطه ای که قرار است صندلی ها را در آنجا قرار دهید، گرم و خشک است یا در نزدیکی ساحل؟ آیا باران بسیار می بارد؟ همه این سؤالات مهمی است که باید قبل از انتخاب مبلمان فضای باز به آنها پاسخ دهید.

شرایط گرم و خشک می تواند باعث خرد شدن و ترک خوردگی بافت صندلی باغی شود. این نکته در مورد صندلی های چوبی و حصیری اهمیت بیشتری دارد.

فضای موجود را اندازه بگیرید

برای خرید صندلی باغی در نظر بگیرید که چقدر فضا در اختیار دارید و چگونه صندلی ها را می چینید. حتماً فضای کافی را در اطراف صندلی ها بگذارید تا بتوانید راحت تر قدم بزنید.

تعیین کنید که صندلی باغی را در چه زمینی قرار می دهید

جهت انتخاب و خرید صندلی باغی توجه داشته باشید که این صندلی را روی زمین نرم و چمن قرار می دهید یا روی یک سطح سخت مانند یک تخته چوبی یا یک سنگفرش شده؟ این به شما کمک می کند مدلی از صندلی ها را انتخاب کنید که برای محیط شما مناسب باشند.
صندلی باغی ساخته شده از چوب های نرم مانند کاج را روی یک سطح چمن و در یک منطقه مرطوب، قرار ندهید. رطوبت ناشی از زمین می تواند باعث پوسیدگی چوب شود. رطوبت همچنین می تواند باعث خوردگی برخی از فلزات شود.

به راحتی صندلی باغی توجه کنید

شما برای استراحت از مبلمان فضای باز یا صندلی باغی استفاده خواهید کرد، بنابراین مدل هایی خریداری کنید که بسیار راحت باشند. حتی اگر صندلی ها با بالشتک همراه نیست، می توانید کوسن و بالش مخصوص خود را بخرید یا خودتان تهیه کنید.

به فضای ذخیره صندلی باغی، دقت داشته باشید

در خرید صندلی باغی توجه داشته باشید که اگر قرار است صندلی ها را از فضای باغ در یک مکان ذخیره کنید، به راحتی این کار را انجام دهید. انواع صندلی فضای باز که در شرکت شیدکو تهیه می شوند به راحتی قابل انبار کردن هستند؛ بدون اینکه مزاحمتی برای سایر اسباب و وسایل ایجاد کنند.

بودجه خود را برای خرید صندلی باغی در نظر بگیرید

بودجه مالی شما برای خرید صندلی باغی تعیین می کند چه مدل هایی را با چه تعداد می توانید خریداری کنید.

فروش صندلی باغی

فروش صندلی باغی با توجه به تنوع بالا و هم چنین کیفیتِ ایده آل خریداران، به صورت عمده و با بهترین قیمت ها امکان پذیر گردیده است. صندلی های باغی از تنوع بالایی برخوردار می باشند و همین موضوع شرایط انتخاب را قطعا برای خریداران ساده تر خواهد نمود.

فروش صندلی باغی ارزان قیمت به صورت عمده

فروش صندلی باغی با قیمت بسیار مناسب می تواند زمینه ساز خرید عمده و بدون واسطه نیز باشد. صندلی ها امروزه یک دنیای کاملا متنوع را تشکیل می دهند که انتخاب آن ها با هر سلیقه و با هر نظری ساده خواهد بود. انتخاب رنگ دلخواه انواع صندلی باغی از سوی خریداران، یک امتیاز بسیار ویژه و مهم شناخته می شود. صندلی های باغی می توانند بهترین انتخاب برای فضا باز در محیط های ویلایی، ساحلی، باغ و … باشند.

فروش صندلی باغی با تنوع و کیفیت بالا، قطعا یکی از موثرترین فرصت های ایجاد شده برای خریداران به شمار می رود. صندلی های درجه یک نه تنها از نظر کیفیت رنگ، پایه و روکش، بلکه از نظر دوام و طول عمر نیز دارای مشخصات متفاوت و منحصر به فردی می باشند. فروش صندلی باغی در فروشگاه شیدکو یک موقعیت متفاوت برای خریداران است.

مرکز اینترنتی فروش صندلی باغی درجه یک

مرکز فروش صندلی باغی درجه یک با گزینش بهترین انواع صندلی ها از نظر تنوع رنگ و کیفیت، مسیری ایده آل را ترسیم نموده است. اتصال بدنه و پایه صندلی هایی نظیر صندلی باغی، در صورت رعایت استاندارد های لازم، تضمین کننده عمر مفید این صندلی است.

صندلی های باغی عموما در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل همواره در معرض آفتاب و رطوبت قرار دارند. کیفیت صندلی باغی، مهم ترین موضوعی است که در قیمت فروش صندلی باغی تاثیرگذار می باشد.

فروش صندلی باغی در انواع حصیری، فلزی با مدل های بسیار متنوع، این امکان را ایجاد می نماید تا بتوان بر اساس سلیقه و هم چنین هدف مورد نظر، نسبت به انتخاب مناسب ترین گزینه اقدام نمود.

قیمت صندلی باغی به همراه ست کامل (میز و صندلی) قطعا باصرفه تر نیز خواهد بود. اختصاص یک محیط نسبتا کوچک برای چیدمان صندلی باغی کافی است. چرا که این صندلی ها عموما با ارتفاع بسیار کم و طول و عرض مناسب، نیازی به محیط بزرگ ندارند.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب مرکز فروش صندلی باغی باید به آن توجه نمود، تنوع کارها و هم چنین کیفیت است. صندلی باغی در ردیف مبلمان فضای باز قرار می گیرد، استاندارد ابعاد صندلی باغی و راحتی این صندلی ها، در بین مهم ترین فاکتور های کیفیتی صندلی باغی قرار می گیرد.

قیمت صندلی باغی

قیمت صندلی باغی با کیفیت برای خرید عمده از طریق چه مرکزی به صورت آنلاین قابل دریافت است؟ مهم ترین فاکتور ها در تعیین قیمت انواع صندلی های باغی ساخت ایران و صندلی های وارداتی چیست؟

بهترین قیمت صندلی باغی درجه یک ایرانی

قیمت صندلی باغی با در نظر داشتن مشخصات و ویژگی های متنوعی تعیین می گردد. رنگ بندی بسیار متنوع، از جمله موضوعات مهمی است که می توان به واسطه آن ها شاهد انتخابی بدون محدودیت از سوی خریداران بود.

شرکت ها و کارگاه های بسیاری در ایران، در حوزه طراحی و تولید صندلی باغی فعالیت می نمایند. ایده پردازی های جدید و هم چنین تلفیق هنر و زیبایی، نتیجه ای جز تنوع در بازار فروش صندلی باغی را به همراه ندارد.

قیمت صندلی باغی با توجه به کیفیت این صندلی ها و هم چنین هدف خریداران مشخص می گردد. در صورتی که صرفا قیمت، ملاک اصلی انتخاب صندلی باغی باشد، گزینه های متعددی پیش روی خریداران خواهد بود.

البته که قیمت صندلی باغی تنها فاکتور انتخاب این صندلی ها نیست، بلکه کیفیت، تنوع رنگ و کاربرد جزو مهم ترین اولویت ها برای انتخاب محصول به شمار می روند. امروزه با توجه به تنوع بالا در بازار، نمی توان یک استاندارد مشخص را برای معرفی صندلی باغی در نظر گرفت.

اما قطعا داشتن ارتفاع مناسب، راحتی، زیبایی، اشغال فضا کم و هم چنین عمر طولانی، از اصلی ترین علامت های تعیین استاندارد برای صندلی به شمار می روند.

لیست قیمت صندلی باغی در فروش آنلاین

دریافت جدیدترین لیست قیمت صندلی باغی به منظور خرید عمده، فرصت خوبی است که به واسطه آن می توان شاهد شرایط متفاوتی در سودآوری نیز بود. ایده پردازی های خلاقانه و یا تلفیق ایده پردازی و ایده برداری از نمونه های خارجی، یک سبک فوق العاده برای طراحی انواع صندلی باغی است.

قیمت صندلی باغی با توجه به فاکتور های یاد شده در نمونه های مختلف، متفاوت است. فرآیند طراحی، قالب گیری و ساخت انواع صندلی باغی، تعیین کننده کیفیت نهایی کار است. قیمت صندلی باغی نیز با توجه به همین فاکتور ها مشخص می گردد.

صندلی باغی که جزو مبلمان مورد استفاده در فضای باز می باشد، در صورت داشتن زیبایی لازم، می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین اجزا برای ایده پردازی در دکوراسیون باشد. استفاده از رنگ های کوره ای باکیفیت، یکی دیگر از نکاتی است که طراحان و تولیدکنندگان انواع صندلی باغی به آن توجه می نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید