در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید و قیمت صندلی کافی شاپ و رستوران

فهرست مطالب

صندلی کافی شاپ

صندلی کافی شاپ و رستوران

خرید صندلی کافی شاپی، یک نیاز ضروری برای تمام رستوران ها و کافی شاپ ها است. مهمترین نکته که باید در نظر داشته باشید این است که مبلمان در کافه ها و رستوران ها در مقایسه با سایر صندلی ها بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
در انتخاب و خرید صندلی برای کافی شاپ و رستوران ها باید موارد زیادی از جمله دکوراسیون و قالب مکان، طرح و رنگ صندلی و البته هزینه های اولیه خرید را در نظر بگیرید. مجزا از این عوامل، صندلی باید راحتی، کارایی ، استاندارد ارگونومی و زیبایی شناسی را برآورده سازند.
صندلی برای کافی شاپ

مهم ترین ویژگی های یک صندلی کافی شاپی مناسب و ایده آل چیست؟

  • عمق صندلی ها باید در حدود 16-18 اینچ باشد. در غیر این صورت، نشستن روی صندلی های کوتاه، ناراحت کننده خواهد بود.
  • عرض صندلی حداقل 15 اینچ و 17 اینچ برای صندلی کافی شاپی باشد. عرض یک صندلی رستورانی باید حداقل باید 16 اینچ و حدود 18 اینچ باشد.
  • سطح روی میز باید حدود 12 اینچ بالاتر از صندلی باشد.
  • صندلی کافی شاپی با بتواند وزن افراد مختلف را تحمل کند و دوام زیادی داشته باشد.
  • این صندلی ها نباید در طولانی مدت، رنگ خود را از دست بدهند یا انحنا و اعوجاج پیدا کنند.

نکات مهم در خرید صندلی کافی شاپی چیست؟

    • راحتی مراجعان به کافی شاپ، یک اولویت است، بنابراین به خاطر داشته باشید که باید بهترین و استانداردترین انواع صندلی کافی شاپی را خریداری کنید؛ حتی اگر لازم باشد در این کار، هزینه کنید. هرگز به خاطر کمبود فضا، صندلی های بی کیفیت نخرید. بی شک، مشتریان خود را از دست خواهید داد.

صندلی تاشو کافی شاپ

  • عدم لکه پذیری و پایداری خواص انواع مدل های صندلی بسیار اهمیت دارد. صندلی ها باید در برابر لکه های مواد خوراکی غیر قابل نفوذ باشند. اگر یک فنجان قهوه بر روی صندلی بریزد، نباید آثار لکه بر روی صندلی ها باقی بماند.
  • مقاومت و دوام و استحکام صندلی نیز بسیار ضرورت دارد. صندلی های غذاخوری با کیفیت بالا را با روکش مقاوم در برابر سایش و فرسودگی، قابل اطمینان انتخاب کنید. انواع صندلی کافی شاپی باید از بهترین مواد اولیه تهیه شده باشند.
  • انواع صندلی کافی شاپی را خریداری کنید که به راحتی تمیز می شود؛ چه در حالت خشک و چه در حالت مرطوب؛ سهولت در تمیز کردن صندلی ها برای صاحبان کافی شاپ بسیار مهم است.
  • در خرید صندلی کافی شاپ به زیبایی شناسی فضا اهمیت بدهید.
  • در هنگام انتخاب صندلی باید توجه کنید که فضای شما چقدر جا دارد؛ در فضاهای بزرگ و دارای سقف های بلند می توانید صندلی هایی که تکیه گاه بلندتری دارند، قرار دهید؛ در حالی که صندلی کوچک تر برای محیط های دنج، یک دکوراسیون مناسب را برای کافه کوچک ارائه می دهد.
  • با در نظر گرفتن سبک کافه می توانید بهترین صندلی را انتخاب کنید که به یک فضای صمیمی تر و و دوستانه تری دست پیدا کنید که یک نوع احساس ویژه را در مشتریان، ایجاد می کند.

خرید صندلی مناسب بخشی از الزامات راه اندازی کافی شاپ !!!

ایده ها و نظریات مختلف درباره نحوه خرید صندلی کافی شاپی مناسب وجود دارد. همچنین نکات و راهکارهای کاربردی بسیاری برای مشتریان این نوع صندلی ارائه شده است. برای مشتریانی که هیچ تجربه ‌ای در خرید صندلی مناسب و مبلمان زیبا برای کافی شاپ ندارند، در اختیار داشتن یک راهنمای عملی بسیار مفید خواهد بود.
شاید برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا یک نوشیدنی خنک، بارها به کافی شاپ ها مراجعه کرده اید؛ حتماً زیبایی فضای کافی ‌شاپ در نگاه اول، تنها چیزی است که شما را تشویق می کند آیا وارد مکان شوید یا خیر. هرچه فضای داخل کافی شاپ، صمیمانه تر و آرامش بخش تر طراحی شود، این تاثیر مثبت را در مشتریان خواهد گذاشت.
خرید این نوع صندلی به دکوراسیون داخل مکان و همچنین بودجه اولیه مشتری بستگی دارد. با توجه به اینکه قیمت آن در انواع و مدل های مختلف متفاوت است، لازم است در برنامه ریزی راه اندازی یک کافی شاپ این مسئله را نیز در نظر بگیرید.
صندلی باغی و رستوران

خرید بهترین صندلی، متناسب با دکوراسیون کافی شاپ

انتخاب صندلی های کافی شاپی به گونه ای که به طور کامل با دکوراسیون داخلی کافی شاپ سازگار باشد، بسیار اهمیت دارد. در واقع اهمیت این سازگاری به قدری است که می تواند فروش روزانه را حتی چند برابر کند.

زمانی که مشتریان از نمای داخلی یک کافی شاپ خوششان بیاید، بارها به آن مکان مراجعه می کنند؛ حتی ممکن است دوستان خود را برای صرف نوشیدنی دعوت کنند. این در نهایت منجر به سود آوری برای صاحب کافی شاپ خواهد شد.

در خرید صندلی کافی شاپی به سبک دکوراسیون دوستانه، دکوراسیون کلاسیک، دکوراسیون لاکچری یا دکوراسیون مینیمالیسم دقت کنید. طرح و رنگ صندلی ها متناسب با فضا انتخاب می شوند. برای انواع کافی شاپ، رنگ های تیره، ترکیبی از تم رنگ قهوه ای، نسکافه ای و خاکستری اغلب محبوب ترین رنگ ها هستند.

در ادامه مشاهده می کنید که بهترین مدل ها برای خرید زیباترین صندلی برای کافی شاپ چیست. به طور مثال، مبلمان و میز و صندلی های چوبی با رنگ قهوه ای تیره، بهترین گزینه هستند؛ مگر آنکه صاحب کافی شاپ، دکوراسیون متفاوتی را در نظر داشته باشد.

چرا خرید صندلی کافی شاپی اهمیت دارد؟

اگر به دنبال خرید صندلی کافی شاپی هستید، چند فاکتور مهم را باید توجه داشته باشید. صندلی هایی که انتخاب می کنید باید نهایت راحتی را برای مشتری فراهم کنند. صندلی ‌های کافی شاپی که اندازه بسیار کوچک دارند و طرح آنها فانتزی است، برای بزرگسالان چندان راحت نیستند و در مدت زمان کوتاهی از نشستن بر روی آنها خسته می شوند.
در مقابل، این نوع صندلی با ابعاد بزرگ و وزن سنگین نیز برای حمل و نقل و تمیز کردن مشکلاتی را به وجود می آورند. بنابراین صندلی هایی را انتخاب کنید که در عین زیبایی و سبکی، از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند.
کافی شاپ، یک محلی است که مشتریان برای لحظه ‌ای، قصد استراحت، نوشیدن یک قهوه داغ یا نوشیدنی خنک را دارند؛ بنابراین هرچه این احساس آرامش را بیشتر برای آنها فراهم کنید، به نفع خود شما خواهد بود.
میز و صندلی مناسب برای کافی شاپی تا حدودی به منوی ارائه شده در کافی شاپ نیز بستگی دارد. در هر صورت، قیمت صندلی را نیز باید در ذهن داشته باشید. پیشنهاد می کنیم بودجه کافی را برای زیباتر کردن کافی شاپ خود اختصاص دهید.

فروش صندلی کافی شاپی با قیمت بسیار عالی

فروش صندلی درجه یک با بهترین قیمت موجود در بازار های ایران به صورت آنلاین می تواند فرصتی فوق العاده برای خریداران در سراسر کشور به شمار آید.
فروش صندلی کافی شاپی با قیمت بسیار رقابتی می تواند یک موقعیت عالی برای خریداران محسوب گردد. صندلی های کافی شاپی به عنوان یکی از پرفروش ترین صندلی ها شناخته می شود که از تنوع رنگ و طرح بالایی نیز برخوردار است.
فروش صندلی به صورت مستقیم، تضمینی بر کیفیت و هم چنین قیمت تمام شده این محصول است. کیفیت بدنه و پایه صندلی کافی شاپی از جمله موضوعاتی است که توجه به آن ضرورت دارد.
این صندلی ها در طول یک بازه زمانی مشخص، نباید دچار تغییر شکل یا تغییر رنگ شوند. به همین دلیل بررسی کیفیت بدنه و کیفیت رنگ صندلی های کافی شاپی یک موضوع مهم شناخته می شود.
صندلی های کافی شاپی طبق یک الگوی مشخص طراحی نمی شوند، تنوع طرح این صندلی از جمله فاکتور هایی است که خریداران را برای انتخاب بهتر کمک می نماید. راحتی این صندلی یکی از اصلی ترین امتیاز هایی است که توجه به آن با نتایج رضایت بخشی همراه خواهد بود.
در مراکز فروش صندلی کافی شاپی، خریداران می توانند شاهد تنوع گسترده ای باشند. تنوعی که شامل تنوع در طرح، رنگ، ابعاد، طول و عرض صندلی می گردد. پایه های مقاوم این صندلی می تواند شرایط جابجایی ساده این صندلی در محیط را نیز فراهم نماید.

صندلی رستوران

مرکز فروش آنلاین بهترین انواع صندلی

فروش صندلی مناسب برای کافی شاپی با کیفیت فوق العاده عالی به صورت آنلاین و بدون واسطه امکان پذیر گردیده است. صندلی های قابل شستشو، زیبا، راحت و بادوام می توانند انتخاب بسیار خوبی برای خریداران به شمار آیند.
فروش صندلی ارزان قیمت یا گران قیمت، اولویت اصلی نیست، بلکه توجه به کیفیت این صندلی ها، موضوع مهمی است که باید در اولویت قرار گیرد. صندلی های کافی شاپی به طور معمول از جمله صندلی هایی با حجم بسیار کم و کارایی بسیار زیاد هستند.
برای انتخاب بهترین مرکز فروش انواع صندلی هیچ محدودیتی پیش روی خریداران نیست. چرا که تنوع گسترده این نوع از صندلی ها، دقیقا همان موضوعی است که باید به آن اشاره نمود. صندلی های کافی شاپی معمولا کیفیت خوبی دارند. فروش صندلی کافی شاپی در ایران به جهت حضور و فعالیت تولیدکنندگان و شرکت های معتبر در حوزه تولید صندلی، با شرایطی ایده آل همراه است.

قیمت صندلی کافی شاپی با طرح های جدید و متنوع برای خریداران چگونه تعیین می گردد؟ بهترین مدل صندلی های کافی شاپ با توجه به دکوراسیون محیطِ کافی شاپ و هم چنین انتظارات خریداران، به سادگی در فروشگاه های آنلاین موجود می باشند.

قیمت انواع صندلی برای خرید عمده

قیمت صندلی کافی شاپی در خرید آنلاین، قیمتی بسیار رقابتی است. بخش مهمی از صندلی های طراحی شده برای استفاده در کافی شاپ عموما از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. تنوع صندلی های فلزی، حصیری، چوبی، کلاسیک و فانتزی آنقدر زیاد است که هرگز خریداران را با محدودیتی رو به رو نمی سازد.
شرکت های متعددی در ایران مسئول طراحی و تولید صندلی کافی شاپی با کیفیت ایده آلِ خریداران می باشند. به همین دلیل با بررسی تنوع مدل های صندلی های کافی شاپی، انتخاب یک نمونه واقعا جذاب، کار دشواری نیست.
قیمت این نوع صندلی معمولا در مقایسه با صندلی های اداری مناسب تر می باشد. به همین دلیل امکان خرید عمده این صندلی برای اهداف متعدد وجود دارد. صندلی های کافی شاپی از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار می باشند.
اطلاع از انواع قیمت صندلی مناسب برای کافی شاپی، امتیاز مهمی است که خریداران می توانند داشته باشند. صندلی های کافی شاپی فانتزی بهترین انتخاب برای کافی شاپ ها هستند، این در حالی است که نمونه های کلاسیک نیز مطابق با سلیقه بخشی از خریداران می باشند.

تنوع بالای انواع صندلی در فروشگاه اینترنتی

تنوع طرح و قیمت صندلی کافی شاپی موضوع مهمی است که در فروشگاه های اینترنتی می توان شاهد آن بود. توجه به ظرفیت محیط و فضای کافی شاپ، انتخاب صندلی مناسب را ساده تر می نماید.


گنجایش صندلی های کافی شاپی و انتخاب یک صندلی با ظرفیت کاملا ایده آل، از جمله فاکتور هایی است که در نظر داشتن آن ها الزامی است. قیمت صندلی مناسب برای کافی شاپی در فروشگاه های آنلاین با توجه به حذف مستقیم واسطه ها، قیمتی رقابتی است. از سویی دیگر تضمین کیفیت و قیمت صندلی در این فروشگاه ها، موضوع مهم دیگری است که می توان به آن اشاره نمود.

جنس این نوع از صندلی بسیار مهم است. این صندلی ها به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت باکیفیت بودن قطعا طول عمر زیادی نیز خواهند داشت. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره نمود، توجه به سایز صندلی و هم چنین ارتفاع آن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید