در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

محیط دوستانه و صمیمی

شرکت شیدکو به تمام آنچه یک شرکت بزرگ نیاز دارد تا بتواند یک محیط دوستانه و آرامش بخش را فراهم آورد، توجه فراوان نموده است. محیط ایده آل برای کار تیمی که تمامی افراد از شادابی، سلامت جسمی، آرامش روانی، امنیت مالی و اجتماعی کافی و لازم برخوردار باشند، تمام آن چیزی است که مدیران شرکت شیدکو به آن توجه نموده اند.

با فضای کاری در شیدکو بیشتر آشنا شوید

حضور در محیطی صمیمی، فعال و سرشار از پویایی، نخستین مزیت پیوستن به تیم شیدکو است. کار در کنار افراد با انگیزه، صمیمی، متخصص، همدل که با صداقت با همکاران خود برخورد می کنند و هر یک به نوبه خود و در جایگاه خود به حوزه کاری و وظایف خود مسلط هستند، بستر مناسبی برای رشد و بالندگی شغلی محسوب می شود.

اگر شما هم به دنبال یک فضای پویا و خلاق، جهت دستیابی به آرزو‌های خود هستید، به تیم ما بپیوندید.
پیوستن به خانواده شیدکو

فضای صمیمانه و به دور از آلایش در شرکت تجهیزات آموزشی‌ شیدکو، ارتباط بین کارمندان و مدیران را ساده تر کرده و محیط سازمان را به محیطی گرم و بسیار صمیمی تبدیل می کند، محیطی که لازمه شکوفایی و نوآوری خواهد بود. برای دستیابی به تمام اهداف فوق، شیدکو یک برنامه ریزی بسیار دقیق و حساب شده را ارائه داده است. در این شرکت به صورت ماهانه، برنامه هایی متنوع و دورهمی هایی با هدف ایجاد همبستگی و صمیمیت بین پرسنل و توضیح و معرفی پروژه های در دست اقدام آنها برگزار می شود.

همچنین در هر هفته، جلسات اتاق فکر با موضوعات بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی داخل شرکت و برطرف کردن آنها برگزار می شوند. به این ترتیب، تیم کاری شیدکو از کنار هم بودن لذت بیشتری خواهند برد.

لازم به ذکر است هر ساله جشن تولد شیدکو با حضور تمام پرسنل شرکت، کلیه نماینده ها و عاملین فروش سراسر کشور در یک مکان تفریحی برگزار می گردد. این مراسم، با تجلیل و تقدیر از کلیه همکاران و عاملین فروش ممتاز همراه خواهد بود.

گالری تصاویر