برای ارتباط سریع با کارشناسان فروش با شماره   09129343342   تماس بگیرید

معرفی تابلو اعلانات شیدکو

فهرست مطالب

معرفی تابلو اعلانات شیدکو

تابلو اعلانات که به‌عنوان بولتین برد نیز شناخته می‌شود، یک فضای نمایش فیزیکی است که بر روی آن اطلاعیه‌ها و پیام‌ها نشان داده می‌شوند. این تابلوها به‌عنوان وسیله‎ای برای ارتباط و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در یک مکان آموزشی، کاری و اداری یا فضای عمومی عمل می‌کنند. در این مقاله به معرفی تابلو اعلانات شیدکو، ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.

تابلو اعلانات عکس 4

تابلو اعلانات شیدکو: ارتباطات و تعامل مؤثر

شرکت شیدکو به عنوان شرکتی نوآور و باسابقه در حوزه تولید انواع تجهیزات آموزشی مانند تابلوهای وایت برد، اقدام به تولید تابلو اعلانات به عنوان محصولی منحصربه‌فرد کرده است. این تابلوها برای اطلاع‌رسانی مؤثر در مکان‌های مختلف به کار می‌روند. تابلو اعلانات به شکل بسیار واضح اطلاعات و اعلانات مهم را در معرض دید افراد قرار می‌دهند تا از این طریق فرصتی برای تعامل با آنها و اعلام ایونت‌های جدید یا تاریخ‌های مهم آنها را فراهم کنند. استفاده از تابلو اعلانات شیدکو همچنین می‌تواند فرصتی برای تبادل اطلاعات و ارتباط بین افراد از طریق بیان نظرات، پیشنهادات یا سؤالات خود باشد. نصب تابلو اعلانات شیدکو در مکانی در معرض دید، مزایای انسجام محیط کاری با اهداف اطلاع‌رسانی را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های ظاهری تابلو اعلانات شیدکو

تابلو اعلانات در شرکت شیدکو در سه مدل بدون پارچه‌ای، شیشه‌ای و کرک برد در ابعاد مختلف ساخته می‌شود. زهوار آلومینیومی‌اکستروژن آنادایز شده این تابلو‌ها بسیار محکم و مقاوم است و تحمل وزن تابلو را به‌راحتی دارد. قاب و زهوار تابلو اعلانات شیدکو ضدزنگ و بادوام است، به همین علت ماندگاری و طول عمر بالایی دارد.

در نوع تابلوهای شیشه‌خور، به دلیل حرکت آسان شیشه‌ها در ریل، قابلیت دسترسی راحت به کل سطح را برای کاربر تابلو فراهم است. پارچه مخمل یا کرک سطح تابلوها دارای خاصیت ضدآفتاب است که اگر در فضای باز قرار گیرد، در اثر نور آفتاب دچار فرسودگی نخواهد شد.

تابلو اعلانات شیدکو ظاهری بسیار مدرن و شیک را در کنار کیفیت بالای تک‌تک قسمت‌های آن ارائه می‌دهد که آن را تبدیل به تابلویی منحصربه‌فرد با ماندگاری بالا کرده است.

تابلو اعلانات عکس5

استفاده از تابلو اعلانات شیدکو در مکان‌های مختلف

یک تابلو اعلانات معمولاً از چوب‌پنبه، پارچه یا مواد دیگری ساخته می‌شود که اجازه می‌دهد کاغذها یا یادداشت‌ها به‌راحتی با سنجاق بر روی سطح آن بچسبد. تابلوی اعلانات معمولاً در مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز اداری و سازمان‌ها، مراکز اجتماعی، کتابخانه‌ها، مساجد، مجتمع‌های مسکونی و سایر مناطق عمومی یافت می‌شود.

افراد می‌توانند انواع مختلفی از اطلاعات مانند اعلان رویدادها، آگهی‌های شغلی، اطلاعیه‌های جامعه یا پیام‌های مهم را در تابلوی اعلانات منتشر کنند. این تابلو‌ها می‌تواند فقط توسط افراد خاصی استفاده شود که در تابلوی اعلانات شیشه‌خور شیدکو این امکان فراهم است.

تابلو اعلانات عکس6

راهکارهای مؤثر و خلاقانه برای جذب توجه مخاطبان

به‌طورکلی، هدف یک تابلوی اعلانات، چه فیزیکی و چه دیجیتال، تسهیل ارتباطات، انتشار اطلاعات و تقویت تعامل بین افراد یا گروه‌ها در یک زمینه خاص است. پس از نصب تابلو اعلانات شیدکو در معرض دید مخاطبان در هر مکان آموزشی، اداری، مسکونی یا تجاری، به‌مرورزمان افراد عادت می‌کنند که بر روی این بولتین بردها به دنبال اطلاعیه‌ها یا متن‌های جدید باشند.

از آنجا که هدف استفاده از تابلو اعلانات تعامل با مخاطبین است، می‌توانید با استفاده از مطالب یا عکس‌های انگیزشی، پرسیدن سؤالاتی برای به چالش‌ کشیدن ذهن آنها، ارائه اطلاعات و اخبار جدید و به‌روز از زمینه‌های جدید مانند تکنولوژی، سعی در بهبود تعامل داشته باشید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید جملات انگیزشی و الهام‌بخش را بر روی برگه‌هایی با رنگ شاد به‌صورت روزانه یا هفتگی در قسمت بالای تابلو اعلانات خود قرار دهید تا چشم مخاطبانتان همیشه عادت به دیدن جملات مثبت در آن قسمت از تابلو داشته باشد.

در قسمت وسط تابلو اطلاعیه‌های مرتبط با اطلاع‌رسانی و اخباری را که می‌خواهید آنها بدانند قرار دهید. بخش کوچکی را نیز در قسمت پایین تابلو برای آموزش مطالب جدید در حیطه تکنولوژی یا زبان انگلیسی قرار دهید.

پیشنهاد می‌شود برای تعامل بهتر با مخاطبانتان، آدرس پیج اینستاگرام یا آدرس ایمیلی را برای شنیدن نظرات و پیشنهادات یا پاسخ چالش‌ها و مسابقه‌ها از طرف مخاطبان‌تان قرار دهید.

تابلو اعلانات شیدکو این امکان را فراهم می‌کند که از آن علاوه بر اطلاع‌رسانی، برای جذب بهتر مخاطبان و تعاملی پایدار با آنها نیز استفاده کنید و تصویر قدیمی و ناخوشایند ثبت شده در ذهن آنها از یک بولتین برد را با تابلویی با مضامین شاد، جایگزین کنید.

چرا تابلو اعلانات شیدکو بخریم؟

تابلوهای اعلانات از نظر سازماندهی و ارتباطات مزایای متعددی را ارائه می‌دهند. تابلوهای اعلانات با ارائه یک فضای متمرکز برای نمایش اعلامیه‌ها به حفظ نظم و ایجاد محیطی جذاب‌تر کمک می‌کنند. از آنها می‌توان برای نمایش لیست کارها، برنامه جلسات، پوسترهای تبلیغاتی، اطلاعات رویدادها و اعلامیه‌های اضطراری استفاده کرد. استفاده از تابلو اعلانات شیدکو در هر مکان اداری، آموزشی یا تجاری دارای مزایای متنوعی برای تسهیل اطلاع‌رسانی به مخاطبان است. با تابلو اعلانات شیدکو تعامل همیشگی با مخاطبان را در کنار اطلاع‌رسانی به آنها تجربه کنید.

تابلو اعلانات تعاملی شیدکو تجربه‌ای جدید در اطلاع‌رسانی و تبلیغات

در این مقاله با تابلو اعلانات شرکت شیدکو در سه مدل پارچه‌ای، کرک و شیشه‌خور آشنا شدیم. استفاده از تابلو اعلانات شیدکو علاوه بر مدرن‌سازی فضای آموزشی، اداری یا تجاری، باعث سهولت اعلام رویدادها یا اخبار مهم به مخاطبان آن مجموعه می‌شود. کیفیت بالای اجزای به‌کاررفته در تولید تابلو اعلانات شیدکو از قسمت برد تابلو گرفته تا اتصالات و جنس سطح تابلو، باعث تبدیل‌شدن تابلو اعلانات شیدکو به انتخابی مقرون‌به‌صرفه شده است.

تابلو اعلانات عکس7

روش خرید تابلو اعلانات شیدکو

 سازگاری بالای تابلو اعلانات شیدکو با هر محیط و تنوع در ابعاد تولید شده باعث افزایش تقاضا برای این تابلوها در چند دهه اخیر شده است. برای خرید اینترنتی تابلو اعلانات شیدکو پس از مشاهده مطالب و عکس‌های تابلوها در وبسایت شیدکو، از طریق فرم موجود در وب سایت، ابعاد و مدل تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و فرم را ثبت کنید. پس از آن کارشناسان شرکت شیدکو با شما تماس می‌گیرند و شما را تا به انجام رساندن سفارش و دریافت تابلو اعلانات در محل خود راهنمایی خواهند کرد.

روش دیگر خرید تابلو اعلانات شیدکو از طریق آنلاین شاپ‌های معتبر است که می‌توانید با انتخاب محصول، سفارش خود را نهایی کنید. در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوال در مورد به‌روز بودن قیمت تابلو در این مارکت‌ها، با شرکت شیدکو تماس بگیرید و از راهنمایی‌های کارشناسان فروش این مجموعه بهره مند شوید.

برای تهیه تابلو اعلانات شیدکو و بهره‌مندی از مزایای آن مطابق با نیاز خود، همین امروز اقدام کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *