در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

واحد تحقیق و توسعه (R & D) شرکت شیدکو

در شرکت شیدکو، تیم طراحی و مهندسی با بیش از 20 کارشناس متخصص و حرفه ای و با تجربه مشغول به فعالیت هستند. در این واحد همواره تلاش می شود تا با بهره گیری از بهترین طراحان و متخصصان ایرانی، تجهیزات آموزشی استاندارد با بالاترین کیفیت، طراحی و تولید شوند. تمام اعضای واحد تحقیق و توسعه در این تلاش هستند که محصولات ارائه شده، با بهترین کیفیت و استاندارد آموزشی به بازار عرضه شوند.

اهداف ایجاد واحد تحقیق و توسعه (R & D) شیدکو

مهمترین هدف تیم تحقیق و توسعه، ارتقای سطح کیفیت و استانداردهای محصولات آموزشی است، آنچنان که شایسته دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در مدارس و دانشگاه ها باشد. با کمک این واحد، شرکت شیدکو توانسته است، کلاس های درس مدارس ابتدایی و متوسطه دولتی و غیر انتفاعی، دانشگاه های دولتی، آزاد، پردیس، غیر انتفاعی و مراکز آموزشی زبان های خارجی و سایر آموزشگاه های کشور را با تجهیزات و محصولات مدرن و با کیفیت خود به طور کامل تحت پوشش خود قرار دهد و از این طریق، توانسته گامی هر چند کوچک در مسیر افزایش ارتقای علم آموزی، ارتقای سطح مهارت و سطح دانش فرزندان عزیز ایران بردارد.

رسالت واحد تحقیق و توسعه (R & D) شیدکو

کارشناسان حرفه ای و متخصص در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو برای خلق محیط ‌های آموزشی بهتر و تجهیزات آموزشی استاندارد، تمام تجربه ها و دانش تخصصی خود را به کار می گیرند و در این راستا از تجربه و نظریات مشتریان نیز بهره گرفته می شود. مهندسان و اعضای تیم تحقیق و توسعه (R&D) با درک عمیق و صحیح از نیاز مصرف‌کنندگان و با در نظر گرفتن انتظارات آنها از محصولات آموزشی، نسبت به رفع نیازهای آنها، همواره در تلاش و تحقیق هستند. تیم تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو همواره می کوشد تا چالش های مصرف کنندگان در محیط های آموزشی را با طراحی محصولات استاندارد، برطرف کند. محصولاتی که از طریق تحقیق و بررسی های کارشناسانه در واحد تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت به بازار ارائه می شوند، جزو بهترین و کارآمدترین تجهیزات آموزشی به شمار می روند که متناسب با نیاز مراکز آموزشی و اداری کشور طراحی و تولید شده اند.

ویژگی‌های اعضای تیم تحقیق و توسعه در شرکت شیدکو

واحد تحقیق و توسعه – R&D – در شرکت شیدکو را می‌توان قلب تپنده شرکت به شمار آورد، چرا که تلاش شبانه روزی کارشناسان در این واحد در راستای طراحی و ارائه محصولات استاندارد به بازار انجام می گیرد. یکی از معیارها و شناسه های معتبر بودن محصولات شرکت شیدکو در حقیقت، تیم تخصصی واحد تحقیق و توسعه(R&D) است. به کارگیری نیروهای حرفه‌ای در واحد تحقیق و توسعه(R&D) شرکت شیدکو، نقطه تمایز این شرکت نسبت به سایر رقبا معرفی شده است.

خصوصیات فردی و ویژگی‌های تخصصی اعضای تیم تحقیق و توسعه (R & D) شرکت شیدکو

  • افراد تیم تحقیق و توسعه(R&D)، نیروهای با هوش، خلاق و بسیار پر انرژی هستند که در مواجه شدن با جزئیات، بسیار حساس، دقیق، نکته سنج و تیزبین عمل می کنند.
  • افراد تیم تحقیق و توسعه (R&D)دارای دانش تخصصی بالا در حوزه های مربوطه هستند.
  • افراد فعال در واحد R&D شرکت شیدکو دارای سابقه مفید، لازم و کافی در زمینه تحقیق و توسعه هستند. تجربه کاری تیم تخصصی موجب موفقیت واحد تحقیق و توسعه(R&D) در این شرکت شده است.
  • توانایی تحقیق در مورد نگرش عمیق و متناسب از محصولات و تجهیزات آموزشی، بازار رقابتی، عرضه و تقاضا، بررسی نیاز مشتریان و موارد مشابه در مدارس و دانشگاه ها را دارند.
  • افراد واحد تحقیق و توسعه، یک تیم سازمان ‌یافته از نظر تفکر و روحیه همکاری، روحیه همفکری و کار گروهی هستند. این افراد به راحتی نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و از نتایج آن در راستای ارتقای اهداف واحد تحقیق و توسعه استفاده می کنند.
  • تیم حرفه ای R&D در شرکت شیدکو، افرادی بسیار هدفمند بوده و برای پیشبرد اهداف نظام آموزشی و ارتقاء سطح آموزشی کشور همواره در تلاش هستند.
  • متخصصان شرکت شیدکو دارای تفکر سیستماتیک هستند و برنامه مشخصی برای انجام وظایف خود دارند.

برنامه ریزی واحد تحقیق و توسعه (R & D) شرکت شیدکو

با توجه به اینکه داشتن یک برنامه مشخص، مدون و هدفمند در موفقیت کل شرکت تاثیر دارد، پروژه ها و فعالیت های تیم واحد تحقیق و توسعه(R&D) در شرکت شیدکو به صورت زمان بندی شده در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت – به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه – در نرم افزارهای مربوطه به صورت مکتوب درج می شود. در هر مرحله، عملکرد اعضای تیم مورد بررسی و پایش قرار داده شده و سپس نتایج عملکرد در دوره مشخص، استخراج می‌شود؛ از نتایج بدست آمده می توان برای سنجش میزان پیشرفت کار و بررسی نقاط ضعف و قوت تیم کاری استفاده کرد.

استراتژی و چشم انداز واحد تحقیق و توسعه ( R & D) شیدکو

. ارتقای محصولات، ارتقای سطح کیفیت، رشد و توسعه محصولات در حال تولید

. طراحی و توسعه محصولات جدیدتر متناسب با نیاز جامعه آموزشی

. ارائه راهکارهایی برای افزایش بازدهی و توان تولید محصولات آموزشی در کارخانه و رفع موانع تولید در کارخانه

. تلاش در جهت به روز رسانی تکنولوژی تولید برای تولید محصولاتی با برترین تکنولوژی

. کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره وری

. کاهش هزینه های ضایعات ( این مسئله با توجه به رونق تولید و صرفه جویی در مصرف مواد اولیه و همچنین با توجه به چالش‌های موجود در حوزه مسائل اقتصادی اهمیت زیادی دارد)

. پاسخگویی به نیازهای جدید بازار و بر طرف کردن انتظارات مشتریان در استفاده از تجهیزات آموزشی استاندارد

. خلق ارزش های جدید و نوآورانه برای محصولات که منجر به افزایش توان رقابتی محصول در بازار آموزشی منطقه ای و جهانی می شود.

. ارائه خدمات علمی و تشکیل کلاس های آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی پرسنل ( با توجه به اینکه مهندسان و کارشناسان متخصص و متعهد در واحد تحقیق و توسعه(R&D) شرکت شیدکو از دانش تخصصی در زمینه های مختلف برخوردار هستند و جزو افراد حرفه‌ای در این زمینه محسوب می شوند، می توانند به عنوان یک مرجع آموزشی، کلاس های مختلفی را برای سایر افراد برگزار کنند)

. داشتن تعامل با بخش تحقیقات بازار بصورت روزانه که سبب اجرا کردن خواسته های مشتریان برای طراحی و تولید محصولات جدیدتر می شود.