در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چیدمان زیبای صندلی شیدکو در آموزشکده  فنی و حرفه ای پسران قم

فهرست مطالب

صندلی شیدکو برای رستوران آموزشگاه

چیدمان زیبای سلف غذاخوری آموزشکده فنی و حرفه ای پسران قم​

سلف سرویس و غذاخوری آموزشکده فنی و حرفه ای پسران قم، با همکاری کارخانه شیدکو تجهیز شد. در راستای توسعه فضاهای اموزشی و بهسازی و نوسازی امکانات و تجهیزات آموزشی کشور، دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم، تجهیز سلف سرویس و غذاخوری آموزشکده فنی پسران را در دستور کار خود قرار داد.

حس خوب داشنجویان با تجهیزات استاندارد

مجهز بودن سالن های غذاخوری و سلف سرویس ها در میزان رضایتمندی دانشجویان اهمیت بسیاری دارد و ضمن اینکه فضای زیبا و روح بخشی را برای دانشجویان فراهم می کند، محیطی سالم و بهداشتی را فراهم می کند. حالا پس از پاندمی کرونا و حضوری شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی، شیدکو به عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات آموزشی و در جهت تحقق شعار نوآور برتر در صنعت آموزش کشور با تولید و عرضه صندلی های چند منظوره مدل رویال و میز های غذاخوری تاشو، گام بلندی برای توسعه فضاهای آموزشی و ارتقاء کیفیت سالن های غذاخوری برداشته است.

چرا صندلی رویال برای سلف سرویس و غذاخوری دانشگاه ها مناسب است؟

صندلی رویال دارای نشیمن و تکیه گاه فایبرگلاس نشکن و منعطف است و به دلیل پایه های استیل خود، از مقاومت بالایی برخوردار است که در اثر جابجایی های بسیار، نمی شکند. درپوش پلاستیکی پایه ها از ایجاد سر و صدا هنگام کشیدن صندلی جلوگیری می کند و آرامش محیط را حفظ خواهد کرد.
از دیگر مزایای این صندلی می توان به قابلیت داخل همرو بودن آنها اشاره کرد بطوریکه هنگام شستشو و نظافت سالن غذاخوری، به راحتی می توان تعداد زیادی از صندلی ها را در گوشه ای جمع کرد که فضای کمی را اشغال کند. بدنه استیل و درپوش های پلاستیکی پایه ها مناع از نفوذ آب به داخل آن شده که مانع از زنگ زدگی پایه ها خواهد شد.

سلف سرویس و غذاخوری آموزشکده فنی و حرفه ای پسران قم، چطور تجهیز شد؟

استحکام بالای صندلی، قابلیت داخل هم شدن، رنگ بندی جذاب و زیبا، کیفیت بالای نشیمن و تکیه گاه ، تحمل وزن بالا، وزن مناسب برای جابجایی، خدمات پس از فروش خوب، گارانتی معتبر و قابلیت تعویض آسان کلیه قطعات صندلی در کنار میزهای غذاخوری تاشو شیدکو با قیمت مناسب و شرایط فروش ویژه ای که کارخانه شیدکو در نظر گرفت، سبب شد مدیریت دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم، با صندلی رویال و میز های شیدکو در تجهیز سلف سرویس آموزشکده موافقت نماید. در ادامه باهم عکس های چیدمان زیبای محصولات شیدکو را در این سلف سرویس می بینیم.

عدم داشتن صرفه اقتصادی برای خرید صندلی های دست دوم

تصمیم گیری بین خرید یک صندلی محصلی جدید در مقابل یک صندلی دست دوم می تواند دشوار باشد. آیا با یک سرمایه گذاری مالی قصد خرید صندلی محصلی برای مدرسه یا مرکز آموزشیتان را دارید که از قبل هزینه بیشتری دارد اما راه حل بلندمدتی برای خرید وتامین تجهیزات آموزشی به شما می دهد ؟ در نگاه اول خرید یک صندلی اداری کارکرده درهنگام خرید با پرداخت پول کمتر می تواند مقداری پول برای شما صرفه جویی کند، اما اگر یک صندلی محصلی دست دوم تهیه کنید، هر چند سال یکبار نیاز بالقوه برای تعویض صندلی دست دوم وجود دارد چرا که عمر مفید صندلی و زیبایی ظاهری آن از دست رفته است. بنابراین رفتن به این مسیر و خریدن صندلی محصلی دست دوم می تواند هزینه بیشتری در آینده داشته باشد.

اما اگر با یک برنامه ریزی مالی درست، صندلی محصلی نو و با کیفیت از یک برند معتبر مانند شرکت شیدکو تهیه کنید، می توانید برای دست کم 20 سال مطمان باشید که یک صندلی محصلی طراحی و تولید شده مطابق با اصول ارگونومی و استاندارهای روز دنیا را دارید که طراحی و رنگ مدرنی دارد، دانش آموزان یا دانشجویان در ساعت های طولانی نشستن بر روی آنها احساس خستگی نمی کنند و از لحاظ زیبایی شناسی و کیفیت محصول می توانید مطمان باشید که کلاستان را با بهترین صندلی های محصلی تجهیز کرده اید و تا چندین سال خیالتان بابت خرید صندلی راحت است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *