در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید و قیمت انواع تابلو وایت برد با قیمت مناسب

فهرست مطالب

تفاوت تابلو وایت برد های کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا چیست؟

اگر می خواهید انواع وایت برد را بشناسید تا مناسب ترین آن را برای خانه، اداره یا مدرسه‌تان خریداری کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. در این صفحه به سوالات شما درباره‌ی انواع وایت برد پاسخ داده ایم و کاربرد های مختلف آن را بررسی کرده ایم.

خرید انواع وایت برد

تخته وایت برد یکی از ملزومات آموزشی مدارس و موسسات آموزشی در سراسر دنیاست. وایت برد ها در ابعاد و شکل های گوناگون به بازار عرضه می شود که لازم است قبل از خرید با هر کدام آشنا شویم و در هنگام خرید دقیقا بدانیم که چه چیزی می خواهیم.

چه وایت بردی مناسب تر است؟

برای این که تشخیص دهید کدام وایت برد متناسب با نیاز شماست؛ حتما اول این سوالات را از خودتان بپرسید:

هدف استفاده از وایت برد چیست؟

در مرحله اول باید بدانید برای چه هدفی از وایت برد استفاده می کنید؟ آیا وایت برد را برای شرکت خود می خواهید؟ و یا برای نقاشی کودکتان؟ آیا می خواهید با آن تدریس کنید یا برای برنامه ریزی و یاد آوری از آن استفاده می کنید؟

در کجا می خواهم از وایت برد استفاده کنم؟

لازم است بدانید در چه محیطی از وایت برد استفاده می کنید و چه مقدار فضا در اختیار دارید. گاهی می خواهیم در فضاهای گوناگون وایت برد داشته باشیم و بتوانیم آن را جا به جا کنیم که در این صورت باید نوع پایه دار آن را استفاده کنیم.

چه کسانی از وایت برد استفاده می کنند؟

در مرحله بعدی باید به سن استفاده کنندگان هم دقت کنیم. آیا کسانی که از این تخته ها استفاده می کنند، دانش آموزان 7 تا 12 ساله هستند و یا مدیرانی که می خواهند در سالن جلسات طرح خود را توضیح دهند؟ آیا برای کلاس های دانشجویان است یا تخته نقاشی کودکان؟
برای مثال کلاسهای درس فیزیک دانشگاه هاروارد با تخته های پر از فرمول را تصور کنید!

در زیر 3 ابعاد مختلف وایت برد آورده شده است:

وایت برد چه اندازه ای بخرم؟

وایت برد کوچک: انواع وایت برد کوچکتر، عمدتاً به عنوان ابزار کمکی حافظه، مدیریت برنامه های کاری یا قرار ملاقات ها مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد آنها از حدود 20 در 30 سانتی متر تا 60 در 90 سانتی متر متغیر است. شما می توانید کودکان خود را با نقاشی کشیدن روی این وایت برد ها سرگرم کنید. این تابلو ها برای مصارف خانگی معمولی، بهترین انتخاب است.

چه وایت بردی برای کلاس درس مناسب تره؟

وایت برد متوسط: انواع وایت برد با ابعاد متوسط، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و اغلب در اتاق جلسات، دبستان ها و در موارد با میزان مصرف متوسط، استفاده می شوند که ابعاد آنها بین 120 ،90 ،90 سانتی متر تا 180 ،120 ،120 سانتی متر است.

وایت برد بزرگ (ریلی): همانطور که قبلا هم در مورد آن ها اشاره کردیم، وایت برد بزرگ یا وایت برد کشویی (ریلی) بیشتر در مدارس مقطع دبیرستان، دانشگاه ها و شرکت های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. که ابعاد آن از حدود 180 ،120 ،120 سانتی متر تا 240 ،120، 120 سانتی متر متغیر است.

تا به حال شده است از خودتان بپرسید که کجا باید وایت برد را نصب کنید؟

یا در چه ارتفاعی، دید بهتری نسبت به تخته وجود دارد؟

استاندارد ارتفاع وایت برد از سطح زمین

بر اساس قوانین آموزش و پرورش و نظام مهندسی در مورد ابعاد و استاندارد های کلاس درس، تخته های آموزشی و وایت برد باید در فاصله مشخص از دانش آموزان و ارتفاع معینی نصب شوند تا همه کلاس بتوانند تخته را ببینند.
فاصله اولین ردیف دانش آموزان تا تخته باید حداقل دو متر باشد و نیز حداكثر فاصله دانش آموز آخر، تا تخته، بايد نه متر باشد .

ارتفاع نصب تخته باید به نحوی باشد که لبه پایین آن 50 سانتیمتر بالاتر از سطح متوسط ارتفاع شانه دانش آموزان در حالت نشسته باشد (یعنی حدود 80 سانتی متر)

نکته مهم دیگر این است که نور نباید از پشت سر دانش آموزان، به تخته بتابد؛ زیرا باعث می شود دانش اموزان نتوانند نوشته های روی تخته را بخوانند.

انواع وایت برد های شیدکو

سایز بندی تخته وایت برد

شرکت شیدکو پس از سال ها پژوهش و تجربه در زمینه تولید انواع وایت برد، این تابلوها را در 3 مدل کلاسیک (با ضخامت 3.5 سانتی متر)، آلفا (با ضخامت 2 سانتی متر) و تابا (با ضخامت 1 سانتی متر) تولید و به بازار عرضه کرده است.

انواع وایت برد شیدکو در سایز و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند که بسته به نیاز مشتریان از این محصول در موارد مختلف استفاده می شود،
ضمن اینکه سری آلفا تابلو های ما در سایزهای ۳۰ در ۴۰، ۴۰ در ۶۰ و ۵۰ در ۷۰ دو رو هستند. (یک طرف وایت برد و یک طرف گرین برد هستند.)

تابلو وایت برد ریلی

علاوه بر آن وایت برد های کشویی و پایه دار هم عرضه می شود که این پایه ها قابلیت تنظیم با هر نوع سایز وایت بردی را دارند. و شما می توانید آن ها را به صورت جداگانه خریداری کنید. انواع وایت برد های آلفا، تابا، کلاسیک، خاصیت مغناطیسی دارند و شما میتوانید از مگنت های مغناطیسی برای مشخص کردن نقاط مورد نظرتان روی تخته و یا متصل کردن کاغذ، استفاده کنید.
برای خرید انواع وایت برد شیدکو می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن 02188494011 تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید.

وایت برد یا گرین برد؟

اگر دوست دارید یادی از گذشته کنید و تخته های سبز (گرین برد) را برای کافه، خانه، ویترین مغازه و غیره تهیه کنید، کافیست این محصول را همین حالا سفارش دهید.

اگر قبلا انواع وایت برد شیدکو را تهیه کرده اید کارشناسان شیدکو منتظر شنیدن نظرات شما در این مورد هستند تا با استفاده از آن بتوانند محصولات شیدکو را ارتقاء داده و متناسب با نیاز شما آن را به بازار عرضه کنند.

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. شاه محمدی گفت:

    سلام
    برای خرید تابلو وایت برد شیدکو به صورت عمده و خرید تجهیزات آموزشی لطفا راهنمایی کنید

  2. عمیدی گفت:

    سلام قیمت تخته وایت برد تابا چه قدره؟ خرید عمده تابلو وایت برد

    • admin گفت:

      سلام برای دریافت قیمت تخته وایت برد لطفا با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

  3. رحیمیان گفت:

    تفاوت تخته وایت برد های آلفا، کلاسیک و تابا چیه؟ کدومشون سبک تره؟

    • admin گفت:

      سلام تفاوت این 3 نوع تخته وایت برد در نوع زهوار و ضخامت زهوار تابلو هستش، از طریق لینک مقابل میتونید اطلاعات بیشتر درباره انواع تخته وایت برد بدست بیارید.

  4. ایمان گفت:

    سلام من پیشنهاد میکنم تخته وایت برد آلفا بخرید، هم سبکه هم ضخامت خوبی داره و دوامش خیلی زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید