در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید صندلی تاشو برای باغ و حیاط

فهرست مطالب

صندلی تاشو باغ

خرید صندلی تاشو برای باغ و حیاط

آیا میزبان یک همایش،جشن یا مهمانی در فضای باز هستید؟ وقت آن است که صندلی تاشو را بیرون آورید تا از همکاران، دوستان و خانواده خود به بهترین نحو پذیرایی کنید. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کاهش فضاهای محیط های اداری و یا خانگی ، و همچنین استفاده چندمنظوره از فضاهای یک ساختمان، بکاربردن صندلی تاشو بسیار مرسوم شده وباعث صرفه جویی در فضا می شود.

اولین استفاده از صندلی تاشو

صندلی های تاشو ممکن است یک اختراع مدرن به نظر برسد، اما صندلی ها و چهارپایه های تاشو از قرن 13 تا 51 قبل از میلاد مورد استفاده قرار می گرفته اند. آنطور که می‌دانیم صندلی تاشو مدرن به چندین مخترع مختلف از جمله جان کرام که در سال 1855 حق اختراع یک صندلی تاشو را به ثبت رساند، ناتانیل آرنولد، که در سال 1911 یک قفسه به پشت طرح صندلی تاشو خود به عنوان مکانی برای استراحت و مطالعه کتاب‌های دعا در کلیسا اضافه کرد و فردریک آرنولد، که اولین صندلی تاشو آلومینیومی را با صندلی پارچه ای در سال 1956 ساخت ، نسبت داده می‌شود. گروه تولیدی شیدکو با استفاده از تیم طراحی متخصص خود توانسته است با درنظرگرفتن اصول ارگونومی صندلی های تاشو با طراحی های مدرن جهت کاربردهای متفاوت درانواع فضاها تولید کند.

جا به جایی آسان صندلی تاشو

تصورکنید قصد برگزاری یک همایش ویا رویداد را درمحل کارخود دارید که باید میزبان تعدادزیادی از افراد در یک فضای روباز یا یک سالن بزرگ باشید.در این شرایط باید از صندلی هایی استفاده کنید که ضمن داشتن ظاهری شیک ورنگی زیبا، سبک و قابل حمل باشد. این صندلی ها همچنین باید محدودیتی برای تحمل وزن فردی که روی آن می نشیند نداشته باشد.

و یا درنظربگیرید که تعداد مهمانان از چیزی که تصور می کردید بیشتر باشد،بنابراین مجبور به حمل سریع صندلی درمکان مورد نظرهستید. در این حالت نیاز به صندلی هایی دارید که علاوه بر ظاهری جذاب و زیبا، وزنی سبک و قابل حمل داشته باشد.شرکت شیدکو با استفاده از کادر مجرب طراحی خود صندلی های تاشویی را طراحی و ساخته است که تمامی نیازهای مرتبط با صندلی های تاشو قابل حمل را یکجا براورده می کند. در ادامه به برخی ازخصوصیات صندلی های تاشو شیدکو اشاره میکنیم:

مقاومت صندلی تاشو شیدکو

صندلی تاشو شیدکو جهت استفاده در داخل و خارج از ساختمان بسیار بادوام است. این صندلی ها در استفاده های مکرر بسیار با ثبات و مقاوم در برابر خراشیدگی هستند وبه دلیل پوشش محافظ بیرونی آن در برابر زنگ زدگی نیزدارای مقاومت هستند .
اگر درهنگام بارندگی صندلی های شما درفضای بازهستند نگران جمع شدن آب بر روی قسمت نشیمن صندلی ها نباشید. صندلی های تاشو شیدکو دارای کف و پشت مشبک هستند که این خصوصیت باعث کاربردی بودن آنها برای استفاده در فضای بازشده است.

صندلی تاشو برای رستوران​

مشاغل مختلف مانند رستوران ها، هتل ها و سالن های همایش و کنفرانس اغلب دارای درخواست رزرو برای مراسم ویژه هستند.در این نوع موقعیت ها پرکاربردترین نوع صندلی،صندلی تاشو هستند که نسبت به تعداد مهمانان آن مراسم باید دردسترس باشد. مهمترین ویژگی صندلی تاشو شیدکو عدم اشغال فضای بسیار زیاد و قرار گیری چندین صندلی بصورت بسته شده در کنارهم در فضایی جهت نگهداری و یا حمل می باشد. می توانید از یک فضای محدود جهت کنارهم چیدن حدود صد عدد صندلی تاشو بصورت بسته استفاده کنید و درمواقع نیاز براحتی صندلی ها را بازکرده و بکار ببرید. برای انبارش و چیدمان صندلی ها در یک فضا می توانید از صفحه ی مشبک صندلی ها استفاده کرده وآنهارا آویزان کنید.و یا آنهارا بصورت افقی یا عمودی بر روی یکدیگر قراردهید. بابت تحمل وزن صندلی های زیرین نگران نباشید چراکه پایه های صندلی های تاشو شیدکو بسیار محکم هستند.

صندلی تاشو شیدکو با رنگبندی متنوع

طراحی بسیار خاص و رنگ های متنوع صندلی تاشو شیدکو(سفید، مشکی و قرمز و سرمه‌ای) به شما کمک می کند تا نسبت به مکان و مناسبتی که قراراست صندلی ها در آن استفاده شود بتوانید بهترین و مناسبت ترین رنگ را انتخاب کنید.
اندازه نیز یک نکته مهم است، بنابراین حتماً ابعاد کلی صندلی تاشو را برای هر دو حالت تا شده و باز شده بررسی کنید. این بررسی به شما کمک می کند تا بفهمید که چه تعداد صندلی تاشو می توانید در فضای خود جای دهید و چه مقدار فضا برای نگهداری آنها نیاز دارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *