در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

صندلی تاشو بالکن از کجا بخریم؟

فهرست مطالب

صندلی تاشو بالکن از کجا بخریم؟

در جهان نوین امروز که افزایش جمعیت باعث کاهش متراژ منازل مسکونی و تبدیل شدن آن ها به آپارتمان های چند طبقه شده است، بالکن منازل تبدیل به تنها فضای باز مجتمع مسکونی جهت لذت بردن ازفضای آزاد شده است.چه عصر یک روز تابستانی با یک کتاب خوب و یک نوشیدنی خوش طعم باشد و چه یک عصرانه ی دوستانه در بالکن کوچک آپارتمان با دیزاین خاص و استفاده از صندلی تاشو بالکنی، در هرصورت به یاد ماندنی خواهد بود.

نحوه انتخاب صندلی تاشو بالکن

نحوه انتخاب بهترین صندلی تاشو مخصوص بالکن چگونه است؟ و به بیانی دیگر به دلیل محدود بودن فضای در دسترس در بالکن آپارتمان خود، بهترین صندلی تاشو برای بالکن را از کجا بخریم؟ آیا صرف سرچ اینترنتی در آنلاین شاپهای متعدد در مورد انواع صندلی های تاشو میتوان انتخابی رضایت بخش داشت؟برای پاسخ به اینگونه سوالات باید ویژگیهای صندلی مد نظرخود را به درستی بررسی کنیم و بدانیم صندلی تاشو چه خصوصیاتی باید داشته باشد تا مخصوص استفاده در بالکن باشد.

چرا صندلی تاشو بالکنی؟

در بالکن یا تراس های کوچک ،به خاطر فضای محدود میتوان از صندلی های تاشو متناسب با محیط و سلیقه شخصی استفاده کرد. مهمترین ویژگی صندلی های مخصوص بالکن، قابلیت تاشوندگی آسان آنها است که به ذخیره ی فضای مورد نیاز دربالکن، پس از استفاده ازصندلی ها کمک می کند. طرح و رنگ صندلی های تاشو نیز در صورتیکه از تولیدکنندگان معتبری مانند شرکت شیدکو تهیه شوند، به زیباترکردن دکوراسیون کمک شایان توجهی خواهد کرد.

صندلی تاشو بالکنی شیدکو

شرکت شیدکو، بابکارگیری برترین نواوری های روز دنیا و با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان، صندلی های تاشو بالکنی در طرح ها و رنگ های منحصر به فرد طراحی و تولید کرده است. در تولید وساخت این صندلی های تاشو بالکنی، جنس صندلی یکی از فاکتورهای اصلی مورد نظراین شرکت بوده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این صندلی ها خواهیم پرداخت.

متریال به کار رفته در صندلی تاشوشیدکو

صندلی های تاشوی شرکت شیدکوازچهارچوب فلزی بسیار محکمی ساخته شده اند که با رنگ کوره ای بادوام کاورشده و کاملا ضد رطوبت وخراش هستند. جنس کفی و تکیه گاه این صندلی ها بسیار مقاوم و دارای منحنی مناسب برای قرار گرفتن راحت کمر و کتف می باشند. طراحی قسمت های اصلی صندلی، یعنی تکیه گاه و کفی آن ، به صورت مشبک جهت حرکت آزادانه ی هوا، عدم تعریق و همچنین راحتی در شست و شو می باشد.

لولا و اتصالات صندلی

از مهمترین قسمت های یک صندلی که کیفیت آن نشانه ی دقت و تبحر شرکت سازنده ی آن می باشد، لولاها و اتصالات صندلی ها می باشند. لولا و اتصالات صندلی های بالکنی شیدکو تولید شده از فلزی باکیفیت و ضدزنگ هستند که به صورت کاملا روان و بدون ایجاد هیچگونه صدایی بازوبسته می شوند. ساختارکلی صندلی تاشو شیدکو دراستفاده های طولانی مدت و یا برای استفاده توسط افراد سنگین وزن دچار آسیب یا خمش نمی شوند وهیچگونه تغییری درچهارچوب آنها بوجود نخواهد آمد.

تنوع رنگ صندلی تاشو

رنگ به کار رفته در تولید این صندلی ها بسیار با دوام و کیفیت است و تا چندین سال بدون کمرنگ شدن یا آسیب دیدن در مقابل نور آفتاب و یا قرار گرفتن در فضای باز می تواند به راحتی استفاده شود. ازمزیت های ویژه این صندلی ها می توان به قابلیت شستشوی بسیار آسان آن بعد ازهرباراستفاده اشاره کرد که آسیبی به رنگ صندلی نخواهد زد. بنابراین درانتخاب صندلی تاشو شیدکونیاز به دانستن شرایط اقلیمی ساختمان درانتخاب صندلی مناسب جهت قرارگیری در بالکن نمی باشد، چرا که مرغوبیت این صندلی و تولید آن مطابق با استانداردهای روزجهانی است.

کاربرد چند منظوره صندلی بالکنی

صندلی های تاشو شرکت شیدکو بسیار سبک وزن هستند، به همین دلیل قابلیت جابجایی بسیار راحتی دارند. برای زندگی آپارتمان نشینی می توان از صندلی های تاشو بالکنی شیدکو در محیط داخلی منزل بعنوان صندلی غذاخوری در آشپزخانه و یا یک صندلی راحت برای مطالعه نیزاستفاده کرد. ساختار این صندلی ها به گونه ای است که حتی با ساعت های طولانی نشستن بر روی آنها احساس خستگی یا فشاری بر ناحیه کمرو کتف های خود احساس نخواهید کرد.

مشخصات ظاهری صندلی بالکنی شیدکو

  • اشغال فضای کم

صندلی های بالکنی شیدکو به دلیل طراحی خاص خود، فضای کمی را به خود اختصاص میدهند که حتی در بالکن آپارتمان های کوچک میتوانید به راحتی آنها را استفاده کنید. استایل به کار رفته درتولید صندلی های شیدکو بسیار مدرن و مطابق با سلیقه مشتریان خوش ذوق این شرکت می باشد. از طرف دیگر، طیف رنگ های متنوع این صندلی های بالکنی هدیه ویژه ای برای بانوی خانه در چیدمان بالکن و تراس فراهم کرده است و قابلیت ست کردن رنگ این صندلی ها با دکوراسیون داخلی منزل هم باعث زیباتر شدن محیط می شود. طراحی شیک و منحصر به فرد صندلی بالکنی شیدکو باعث توجه ویژه ی مشتریان و افزایش تقاضای تولید این محصول در رنگ های متنوع شده است.

  • استحکام و کیفیت بالای مواد اولیه

استحکام و کیفیت موادی که در ساخت صندلی های تاشو شیدکو به کار رفته است قدرت تحمل این صندلی بالکنی را در مقابل شکستگی یا ترک خوردن و کاهش عمر مفید آن افزایش داده است. با خرید تعدادی ازاین صندلی های بالکنی تاشو نگران اشغال شدن فضا نباشید، چرا که پس ازهر باراستفاده از این صندلی ها می توان آنها را به راحتی تا کرد و در فضایی بسیار کوچک بر روی یکدیگرقرارداد.

  • امکان انتخاب ست های رنگی

پس اگر قصد دیزاین بالکن خود با میز و صندلی های بالکنی تاشو برای ایجاد فضایی دلچسب برای دورهمی دوستانه یا صرف عصرانه را دارید، میتوانید از صندلی های تاشو شیدکو به تعداد مورد نیاز خود سفارش دهید. پیشنهاد می کنیم ترکیبی از رنگ های متنوع این صندلی ها را انتخاب کنید تا بتوانید سبکی جدید را در بالکن خود پیاده سازی نمایید.

  • قابل استفاده به عنوان صندلی میزبان

خبر خوب دیگر اینکه در صورت زیاد شدن تعداد مهمانان تان می توانید به راحتی این صندلی های تاشو را به اتاق آورده ،استفاده کنید و دغدغه کمبود صندلی در محیط آپارتمان خود را نداشته باشید. بعد از استفاده نیز به راحتی چند صندلی را تا کرده و روی هم یا بصورت آویزان برروی میله در فضایی قرار دهید.برای سفارش صندلی بالکنی شیدکو امروز اقدام کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *