در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

وایت برد کوچک برای کودکان و خانه

فهرست مطالب

تخته وایت برد کوچک برای کودک

اگر از نقاشی کشیدن کودکتان روی دیوار و کمد‌های خانه خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای رهایی از این مشکل هستید، جای درستی آمده‌اید. شما احتمالاً نمی‌توانید و البته نباید جلوی نقاشی کشیدن کودکتان را بگیرید. اما می‌توانید با خرید وایت برد کودک، به آنها کمک کنید تا بهتر بتوانند بازی کنند.
اگر نمی‌دانید چه نوعی از تخته وایت برد برای کودکان مناسب است، در این راهنما به شما کمک می‌کنیم با بر اساس رفتار کودکان، بهترین انتخاب را داشته باشید. پس تا آخر این مقاله، با ما همراه باشید.

راهنمای خرید وایت برد برای کودکان

والدین همیشه از پاک‌نشدن نقاشی کودکشان از روی دیوار شکایت دارند. کودکان خلاقیت خود را در نقاشی بروز می‌دهند بنابراین بهترین کار این است که ابزار این کار را برایشان فراهم کنیم. راهکار این مشکل در خرید وایت برد کودک است تا آنها بتوانند راحت‌تر بازی کنند و البته دیوار‌های خانه را هم کثیف نکنند.
نکته مثبت در مورد وایت برد این است که کودک می‌تواند به‌دفعات بی‌شمار روی آن نقاشی بکشد و سپس آن را پاک کند. همین موضوع به مصرف کمتر کاغذ و دفتر کمک می‌کند و البته باعث حفظ محیط زیست، می‌شود.

چه وایت بردی برای کودک بخریم؟

برای پاسخ به این سؤال باید به رفتار کودکان و ویژگی‌‎های فیزیکی آنها توجه کنیم.

1. وایت برد کوچک

کودکان جثه و دستان کوچکی دارند، آنها برای نقاشی‌کردن نیازمند وسیله‌ای در ابعاد و اندازه خود هستند. پس بهتر است برای آنها وایت بردی با حداکثر ابعاد 30*60 تهیه کنید.

2. وایت برد سبک

بچه‌ها همیشه می‌خواهند نقاشی خود را به کسی نشان بدهند. معمولاً پس از این که چیز کوچکی می‌کشند دوان‌دوان به سراغ شما می‌آیند تا در مورد کارشان نظر دهید؛ بنابراین نیاز به تخته وایت بردی کوچک و سبک دارند که راحت در دستانشان بگیرد و آن را جا‌به‌جا کنند.

3. جنس محکم و باکیفیت

اگر تنها 5 دقیقه شاهد بازی کودکان با وسایلشان باشید متوجه می‌شوید که چرا بعد از مدت کوتاهی خراب می‌شوند! کودکان وسایل بازی خود را در راه رفت‌وآمد می‌اندازند، آنها را به گوشه و اطراف می‌کوبند! و خلاصه همه نوع شیطنتی انجام می‌دهند.
اگر می‌خواهید تخته وایت برد با ضخامت کم و جنس کم کیفیتی بخرید، بدانید که عمر چندانی نخواهد کرد. سعی کنید تخته وایت بردی خریداری کنید که از چوب باکیفیت ساخته شده باشد و جنس روکش آن بادوام باشد.

4. گوشه و چهارچوب محکم

چهارچوب وایت بردهای کم‌کیفیت به‌آسانی خراب می‌شود و از جای خود در می‌آید. وقتی زهوار‌ها کنده شود، چوب وایت برد در معرض هوا و رطوبت، قرار می‌گیرد و به‌راحتی پس از مدتی برآمده می‌شود و از بین می‌رود. در این مواقع شاید همچنان بخواهید از وایت برد استفاده کنید؛ اما عملاً عمر آن به سر آمده است.
گوشه و چهارچوب محکم، شاید قیمت وایت برد شما را افزایش دهد اما از الزامات یک وایت برد باکیفیت است. با بودن این ویژگی‌ها در تخته وایت برد، کودک شما می‌تواند تا سال‌ها از این وسیله استفاده کند و حتی در دوران مدرسه هم یادداشت‌هایش را روی آن بنویسد.

5. زیبایی وایت برد کودکان

تابه‌حال دقت کرده‌اید که کودکان، لوازم زیبا را به لوازم باکیفیت ترجیح می‌دهند؟ آنها می‌خواهند اسباب ‌بازی‌هایشان جنبه بچه‌گانه و فانتزی هم داشته باشد. اگر می‌خواهید وایت برد کودک برای فرزندتان بخرید حتماً نظر او را هم بپرسید تا پس از هزینه زیاد، با مخالفت و عدم استفاده او مواجه نشوید.

کدام مدل وایت برد برای کودک من مناسب تر است

تخته وایت برد در شرکت شیدکو به نسبت سن و نیاز افراد در مدل‌های مختلف با رنج ابعاد وسیع طراحی و تولید می‌شود. سه مدل تابلوی مناسب برای بچه‌ها در ادامه معرفی شدند:

• تابلوی دلتا

وایت برد دلتا نوعی تابلو با ابعاد کوچک است که به‌عنوان تابلوی سبک و قابل‌حمل برای کودکان مناسب است. ضخامت این تابلو 1 سانتی متر است و در ابعاد 20*30 تا 50*70 تولید می‌شود. این وایت برد کودک جمع‌وجور می‌تواند مشوق بازی و نقاشی فرزند نازنین شما باشد.

• تابلوی تابا

تابلوی تابا مدل دیگری از وایت بردهای شیدکو است که با ضخامت 1 سانتی‌متر و از رنج ابعاد 30*40 تا رنج 100*200 سانتی‌متر تولید می‌شود. ابعاد کوچک‌تر این تابلو به دلیل ضخامت کم و وزن سبک می‌تواند برای بچه‌ها بسیار مناسب و به عنوان وایت برد کودک محبوب باشد.

• تابلوی آلفا

تابلوی آلفا یکی دیگر از مدل تابلوهای تولید شده در شرکت شیدکو با ضخامت 2 سانتی‌متر است. ابعاد تولیدی این تابلو از 20 * 30 تا 100 * 200 سانتی‌متر است که می‌توان از ابعاد کوچک‌تر این تابلو به‌عنوان وایت برد کودک استفاده کرد. تنها توجه داشته باشید که ضخامت این تابلو نسبت به دو تابلوی قبلی بیشتر و دوبرابر است. اما ویژگی جالب این تخته وایت برد این است که از سایز 30*40 تا سایز 50*70 سانتی‌متر این مدل تابلو به‌صورت دوطرفه، یک طرف تخته وایت برد و طرف دیگر آن گرین برد گچی، تولید می‌شود که می‌توان آن را به‌عنوان وایت برد کودک استفاده کرد.

نتیجه‌گیری

تابلو وایت برد شیدکو در مدل‌ها و ابعاد بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل خرید وایت بردی مناسب برای کودکتان که در زمان بازی، نقاشی و آموزش از آن استفاده کند، کار چندان سختی نخواهد بود. ابعاد مختلفی از تابلوها با دو ضخامت 1 و 2 سانتی‌متری برای کودکان مناسب هستند.
سطح این تابلوها علاوه بر وایت برد بودن، دارای خاصیت مغناطیسی نیز هستند که بر جذابیت تابلو برای استفاده کودکان می‌افزاید. استفاده از ورق گالوانیزه وارداتی برای تولید انواع تخته وایت برد شیدکو باعث استحکام و مقاومت سطح نسبت به استفاده‌های متعدد کودکان می‌شود.
می‌توانید تابلوی موردنظر خود را با پک ماژیک چندرنگ و چند عدد مگنت رنگارنگ به طور یکجا تهیه کنید و کودکتان را ذوق‌زده و خوشحال کنید. برای خرید وایت برد مخصوص کودکان همین امروز با شرکت شیدکو تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت شما را در انتخاب بهترین مدل و ابعاد تابلو راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *