در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

پایه تخته وایت برد شیدکو یک انتخاب کامل

فهرست مطالب

پایه تخته وایت برد شیدکو با یک طراحی هوشمندانه می تواند برای یک دفتر کار، کلاس درس و یا در خانه یک انتخاب کامل باشد، کیفیت قطعات و طراحی استاندارد آن به شما کمک می کند هر نوع تابلو وایت برد یا ابعاد و ضخامت متفاوت را روی پایه متحرک شیدکو نگهدارید.
شیدکو با بیش از 20 سال سابقه در صنعت آموزش کشور ، محصولاتی استاندارد و با کیفیت را طراحی و به بازار عرضه می نماید.

پایه متحرک تخته وایت برد برای آموزش آنلاین

آموزش آنلاین و تولید محتوای آموزشی در خانه یا محل کار درسال های اخیر بین بسیاری از اساتید و دانشجویان رواج پیدا کرده است و حتی منبع درآمد بسیار مناسبی نیز هست همچنین دانش پذیران نیز از این امکانات بهره بهتری می برند، قطعا استفاده از ابزار های آموزشی استاتدارد و راحت کیفیت و تاثیرگذاری لحظه به لحظه یک کلاس حصوری یا آنلاین را افزایش می دهد.
پایه متحرک تخته وایت برد نیز یکی از وسایل آموزشی است که کمک می کند تابلو وایت برد، گرین برد یا وایت برد شیشه ای را به راحتی در مکان های مختلف بدون نیاز به تکیه گاه یا دیوار استفاده کنید، همچنین چرخ های با کیفیت آن سبب می شود به راحتی تابلو و پایه تخته وایت برد را جا به جا کنید.

نصب آسان، جا به جایی آسان

یکی از ویژگی های رقابتی و ممتاز پایه تخته وایت برد شیدکو طراحی هوشمندانه آن است که سبب می شود همه قطعات با کیفیت این پایه از یکدیگر جدا شوند و به آسانی در یک جعبه با ضخامت 10 سانتی متر جای بگیرد، به آسانی جابه جا می شود و وزن زیادی ندارد، پایه تخته وایت برد شیدکو با چرخ های متحرک خیلی راحت در انواع سطوح صاف حرکت می کند و همچنین ترمز های تعبیه شده برای هر چرخ از حرکت ناخواسته آن جلوگیری می کند.

بدون لرزش و با تعادل بنویسید

یکی از مشکلات نصب تخته وایت برد بر روی پایه های متحرک این است که هنگام نوشتن با ماژیک وایت برد ، لرزش های زیادی حس می شود که تمرکز مدرس یا دانشجو را برهم میزند و یا حتی در مواقعی باعث بد خط و نامفهوم شدن نوشته ها می شود.
پایه تخته وایت برد شیدکو با طراحی کاملا استاندارد و رعایت تمامی اندازه ها با دقت زیاد طراحی و تولید می شود، به همین جهت هنگام نوشتن هیچگونه لرزش یا حرکتی احساس نمی شود و می توانید با خیال راحت به نوشتن و تدریس با ماژیک وایت برد ادامه دهید.

خرید و قیمت پایه تخته وایت برد شیدکو

جهت دریافت قیمت و خرید پایه تخته وایت برد شیدکو می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های درج شده در پایین صفحه برای خرید پایه متحرک تابلو اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. تهرانی گفت:

    سلام
    من آموزش آنلاین میدم و تعدادی پایه وایت برد خریدم جنسش عالیه و خیلی راحت جا به جا میشه و تعادل خیلی خوبی داره

  2. سمانه محلاتی گفت:

    پایه تخته وایت برد شیدکو بسیا مسحکم و کاربردیه، فقط باید در پروسه نصب خیلی دقت کنید

  3. علیرضا گفت:

    سلام تخته وایت برد شیدکو در 4 مدل آلفا تابا کلاسیک و دلتا عرضه میشه، مشاوران فروش خیلی خوب راهنمایی میکنن، ما برای کلاس هامون مدل کلاسیک 1در2 خریدیم و خیلی خیلی راضی هستیم، حتما ماژیک های شیدکو رو هم امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *