برای ارتباط سریع با کارشناسان فروش با شماره   09129343342   تماس بگیرید

آشنایی با وایت برد مغناطیسی

فهرست مطالب

آشنایی با وایت برد مغناطیسی

در دنیایی که سازماندهی و کارایی اهمیت بسیار زیادی دارد، تخته وایت برد مغناطیسی به عنوان راه‌حلی برای افراد حرفه‌ای در محل کار و همچنین استفاده در فضاهای آموزشی به طور یکسان ظاهر شده است. این ابزارهای آموزشی پر کاربرد، شیوه تدریس، برنامه‌ریزی، ارائه اطلاعات و ارتباط را متحول کرده‌اند. در این مقاله، به بررسی وایت بردهای مغناطیسی شرکت شیدکو ‌‌می‌پردازیم.

تخته مغناطیسی شیدکو بلاگ2

وایت برد مغناطیسی چیست؟

وایت برد مغناطیسی یک نوع تخته‌ وایت برد قابل پاک‌شدن است که دارای ویژگی‌های مغناطیسی نیز هست. سطح این نوع تخته از موادی ساخته شده که قابلیت جذب مگنت را دارد. به این ‌ترتیب، می‌توان بر روی سطح وایت برد مغناطیسی با استفاده از مگنت‌ها، کارت‌ها، عکس‌ها و سایر وسایل مغناطیسی را نگه داشت و نمایش داد. ویژگی مغناطیسی این تخته به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی اسناد، نمودارها، یادداشت‌ها و هر گونه مطلبی را با استفاده از مگنت‌ها به تخته بچسباند. این ویژگی مفیدی است که در محیط‌های آموزشی، دفاتر کار، یا جلسات تحقیق و توسعه به بهبود نحوه نمایش و ارتباط با محتوا کمک می‌کند. همچنین، تخته وایت برد مغناطیسی به کاربر این امکان را می‌دهد که بهترین استفاده را از فضای تخته برده و محتوا را به شکل منظم و جذاب نمایش دهد.

مزایای استفاده از وایت برد مغناطیسی

استفاده از وایت برد مغناطیسی بسیاری از مزایا و فواید را به ارمغان می‌آورد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره شده است:

  • قابلیت جذب مواد مغناطیسی:

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از وایت برد مغناطیسی، قابلیت جذب مگنت‌ها و سایر وسایل کمک آموزشی مغناطیسی است. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که اسناد، نمودارها، عکس‌ها و دیگر موارد آموزشی را به راحتی و بدون نیاز به چسباندن بر روی تخته نگه دارد و نمایش دهد.

  • ارتقای هماهنگی و همکاری

در محیط‌های آموزشی و کسب‌وکار، وایت برد مغناطیسی به تیم‌ها این امکان را می‌دهد ایده‌ها را به صورت گرافیکی و تصویری مطرح کنند. در واقع این ابزار به عنوان یک سطح مشترک برای ارائه اطلاعات و جلسات گروهی عمل می‌کند.

  • استفاده چندمنظوره

 وایت برد مغناطیسی هم تخته وایت برد ساده و هم تخته مغناطیسی است. این تنوع امکان استفاده چندمنظوره از آن را برای انواع مختلف کاربردها ایجاد می‌کند.

  • بهبود ارتباط بصری

با استفاده از آیتم‌های مختلف مغناطیسی، وایت برد مغناطیسی به بهبود ارتباط بصری کمک می‌کند. این ابزار موجب جلب توجه بیشتر افراد می‌شود و مطالب را به شکلی جذاب و قابل فهم نمایش می‌دهد.

تخته مغناطیسی شیدکو بلاگ

انواع وایت برد مغناطیسی شیدکو

شرکت شیدکو چهار مدل تخته وایت برد متمایز کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا را طراحی و تولید کرده که هر کدام برای کاربردهای خاص طراحی شده‌اند.

  • تخته وایت برد کلاسیک

مدل کلاسیک وایت برد شیدکو که با یک ورق گالوانیزه وایت بردی ساخته شده، سطح مغناطیسی، ضخامت قابل توجه 2.5 سانتی‌متر و ابعادی از 60 در 90 تا 122 در 250 سانتی‌متر را ارائه می‌دهد. این مدل برای کلاس‌های بزرگ، سالن همایش و فضاهای اداری مناسب است، ورق فلزی پشت آن نیز دوام تابلو را افزایش‌‌ خواهد داد.

  • تخته وایت برد آلفا

وایت برد آلفا که در ابعاد 40*30 تا 100*120 سانتی‌متر موجود است از ورق گالوانیزه با قابلیت مغناطیسی سطح تولید شده‌اند. با ضخامت 2 سانتی‌متر این تابلو برای آموزش و تعاملات در کلاس ایده‌آل است.

  • تخته وایت برد تابا

به عنوان یک گزینه سبک، تخته‌ وایت برد تابا 1 سانتی‌متر ضخامت داشته و دارای یک سطح مغناطیسی با ورق رویه گالوانیزه، یک ورق میانی یونولیت و یک ورق فلزی در پشت است. آنها با ابعادی از 30*20 تا70 *50 سانتی متر، انعطاف پذیری را برای استفاده در کلاس، دفاتر کاری و حتی منزل فراهم‌‌می‌کنند و به عنوان پلنر شخصی نیز قابل استفاده هستند.

  • تخته وایت برد دلتا

وایت برد دلتای شیدکو، با ضخامت 1 سانتی‌متری، ‌ترکیبی از طراحی زیبا، دوام و عملکرد مغناطیسی است. این تابلو در اندازه‌های 30*20 تا 50*70سانتی‌متر موجود است و برای استفاده‌های شخصی، کلاس یا فضاهای اداری کوچک و یا به عنوان لوازم جانبی میز مناسب بوده و طراحی مدرن و جذابی را برای محیط‌های کاری مختلف ارائه‌‌ می‌دهد.

روش نصب وایت برد مغناطیسی

نصب تابلوی وایت برد مغناطیسی شیدکو بسیار ساده است. در چهار گوشه این تابلو، قسمت‌هایی برای پیچ‌های مخفی جهت نصب آماده شده که فرآیند نصب را بهبود می‌بخشد. با استفاده از این پیچ‌ها، تابلو به دیوار متصل می‌شود و ظاهری تمیز و آراسته به دست می‌آید. در صورت نیاز به نصب تابلو در ابعاد بزرگ‌تر بر روی دیوار، توصیه می‌شود با کارشناسان شرکت شیدکو تماس گرفته و از راهنمایی آنها بهره‌مند شوید. همچنین، امکان نصب تابلو بر روی پایه متحرک نیز وجود دارد که به سادگی استفاده از تابلو در مکان‌های مختلف را فراهم می‌کند. از آنجا که امکان حرکت آسان تابلو وجود دارد، کاربران می‌توانند تابلو را به راحتی در جای دلخواه خود منتقل و از آن استفاده کنند.

تخته مغناطیسی شیدکو بلاگ1

روش نگهداری و تمیز کردن وایت برد مغناطیسی

برای نگهداری و تمیز کردن بهتر وایت برد مغناطیسی، می‌توانید از مراقبت و راهکارهای زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از ماژیک‌های مناسب: از ماژیک‌هایی که برای تخته‌های وایت برد مناسب هستند استفاده کنید. استفاده از ماژیک‌های ناسازگار باعث سختی در پاک کردن تخته خواهد شد.
  2. پاک کردن فوری پس از استفاده: تلاش کنید که هرچه سریع‌تر پس از استفاده از تخته، نوشته‌ها را پاک کنید. این کار از ایجاد لکه‌ها و ماندگاری مواد رنگی جلوگیری می‌کند.
  3. استفاده از پارچه یا اسفنج نرم: برای تمیزکاری تخته، از پارچه یا اسفنج نرم و تمیز استفاده کنید تا سطح تخته آسیب نبیند.
  4. پاک کردن قاب تخته: به منظور حفظ زیبایی و شفافیت تخته، قاب آن را نیز مرتباً پاک کنید.
  5. استفاده از تمیزکننده‌های خاص: اگر لکه‌های مقاوم‌تری بر روی تخته باقی مانده باشند، می‌توانید از تمیزکننده‌های خاص برای تخته‌های وایت برد استفاده کنید.

موارد استفاده از وایت برد مغناطیسی

وایت برد مغناطیسی به عنوان یک ابزار کاربردی و چندمنظوره در محیط‌های مختلف به کار می‌رود. موارد استفاده از وایت برد مغناطیسی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. جلسات تیمی و نشست‌ها: استفاده از وایت برد مغناطیسی در جلسات تیمی و نشست‌ها به بهره‌وری بیشتر کمک می‌کند. این ابزار امکان نوشتن و چسباندن اطلاعات مرتبط با موضوعات مورد بحث بر روی سطح را به افراد می‌دهد.
  2. ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی: برای ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی پروژه‌ها و فعالیت‌ها، وایت برد مغناطیسی به عنوان یک سطح قابل نوشتن با اماکن اتصال تصاویر و مطالب مهم به سطح مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. آموزش و تدریس: در محیط‌های آموزشی، وایت برد مغناطیسی می‌تواند به عنوان یک ابزار آموزشی مؤثر عمل کند. با اتصال وسایل کمک آموزش مگنتی یا تصاویر مختلف می‌توان به خوبی از تابلو برای تدریس بهره برد.
  4. برگزاری جلسات اجتماعی: در فضاهای اجتماعی و تفریحی، وایت برد مغناطیسی می‌تواند به عنوان یک ابزار برای نوشتن و ارائه اطلاعات استفاده شود. تابلو این امکان را به افراد می‌دهد تا با همدیگر تعامل داشته و ایده‌ها و پیشنهادها را به اشتراک بگذارند.
  5. برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌های آنلاین: در محیط‌های آموزش آنلاین، وایت برد مغناطیسی به عنوان یک ابزار تعاملی برای تدریس و ارائه سریع مطالب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع تابلو این امکان را به مدرسین می‌دهد تا به دوره‌ها و کلاس‌های خود جلوه ویژه‌ای بدهند.
  6. برگزاری نمایشگاه و فروشگاه‌ها: در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها، وایت برد مغناطیسی به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مؤثر برای نمایش محصولات و ارائه اطلاعات مفید استفاده می‌شود.

قیمت وایت برد مغناطیسی

به طور کلی قیمت هر نوع تابلو ممکن است بر اساس اندازه و جزئیات ساختاری آن متفاوت باشد. قیمت وایت برد مغناطیسی نیز بستگی به مدل، ابعاد و برند مورد نظر دارد. مدل‌های وایت برد مغناطیسی شیدکو شامل کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا هستند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی دارند. برای داشتن اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت و مدلمورد نظر، توصیه می‌شود با نمایندگان فروش شیدکو تماس حاصل فرمایید. همچنین، کیفیت متریالی که در ساخت هر مدل به کار رفته است، اهمیت دارد؛ به عنوان مثال، ورق‌های گالوانیزه با خاصیت وایت بردی و ساختار محکم از جمله ویژگی‌هایی هستند که بر کیفیت وایت برد مغناطیسی می‌افزایند و موجب افزایش قیمت تابلو نسبت به وایت بردهای دیگر شود.

نتیجه‌گیری

شرکت شیدکو از تولیدکنندگان با سابقه انواع تجهیزات آموزشی از جمله انواع وایت بردهای مغناطیسی است. این شرکت به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه وایت بردی در تولید تابلوهای خود، قابلیت وایت بردی و همچنین مغناطیسی بودن سطح را در کنار دوام بالا و کیفیت بی‌نظیر تابلو ارائه کرده است. در کنار خرید مدل و ابعاد مورد نظر خود برای تابلوی مغناطیسی، می‌توانید پایه متحرک وایت برد، ماژیک وایت برد در رنگ‌های مختلف و همچنین تخته پاک کن و اسپری مخصوص وایت برد را نیز تهیه کنید. برای مشاوره و خرید وایت برد مغناطیسی شیدکو همین امروز اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید