در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

باداوم ترین صندلی دانشجویی بازار

فهرست مطالب

محکم ترین صندلی محصلی بازار کدام است؟

از هر صندلی آموزشی به طور متوسط روزانه 6 تا 8 ساعت استفاده می شود، دانش پذیران با وزن های کم یا زیاد بر روی آن می نشینند و یا آن را جا به جا می کنند، پس لازم است یک صندلی محصلی بسیار محکم و مقاوم باشد.
در ادامه به معرفی یکی از محکم ترین صندلی آموزشی های بازار می پردازیم و ویژگی های رقابتی آن را بررسی می کنیم.

صندلی آموزشی مناسب برای تحمل وزن های سنگین

واضح است روزانه ساعات زیادی از یک صندلی محصلی استفاده می شود، استحکام زیاد در اولویت اول قبل از انتخاب یک صندلی آموزشی است.
کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از 20 سال سابقه در تولید لوازم آموزشی توانسته است با تولید محصولات باکیفیت و استاندارد هر ساله بیشتر از 5000 واحد آموزشی را تجهیز کند.
از محصولات منتخب شیدکو که توسط تعداد زیادی از مدیران، مسئولان و مصرف کنندگان پیشنهاد شده است صندلی داشنجویی شیدکو است.

اسکلت مستحکم صندلی آموزشی در اولویت اول

طراحی هر محصول از مراحل ابتدایی در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان است ، شیدکو با الهام گیری از به روز ترین مصحولات دنیا صندلی دسته دار آموزشی را طراحی، تولید و عرضه کرده است.
جنس بدنه آن از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک است که علاوه بر تحمل هر گونه فشار ، در برابر رطوبت و خراش نیز مقاوم است و در مرور زمان تغییری در رنگ بدنه آن مشاهده نخواهد شد.
بدنه این صندلی دانشجویی به گونه ای طراحی شده است که می تواند هرگونه فشار که در روز به آن برای مدت طولانی وارد می شود را تحمل کند و هیچگونه شکستگی یا جداشدن قطعات جوش خورده به طور تضمینی مشاهده نخواهد شد.

کفی و پشتی صندلی فایبرگلاس

شیدکو با انتخاب بهترین ترکیب شیمیایی فایبرگلاس و انتخاب بهترین مواد اولیه کفی وپشتی از جنس فایبرگلاس با استحکام و عمر بالا را بر روی صندلی ها نصب می کند، اتصال بین کفی و پشتی و اسکلت همواره از دغدغه های مدیران مدارس بوده است، همانطور که گفته شد شیدکو همواره در تلاش بوده است تا نیاز های مشتریان را تامین کند، اتصال بین کفی ، پشتی و اسکلت با طراحی هوشمندانه به گونه ای طراحی شده است که در مرور زمان جدا نمی شود، همچنین مقاومت کفی و پشتی در برابر فشار تضمینی است.

دسته متحرک صندلی با مقاومت بالا​

دسته متحرک صندلی محصلی شیدکو از جنس MDF است و دلیل انتخاب آن استحکام بالای چوب در مرور زمان است، همچنین دسته صندلی شیدکو با فشار خم یا کج نمی شود و در مرور زمان استحکام و ثبات خود را حفظ می کند.
در ویدئو زیر می توانید استحکام بالای صندلی دسته دار آموزشی شیدکو را ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *