در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

بازگشایی مراکز آموزشی در سال 1402

فهرست مطالب

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

با واکسیناسیون گسترده و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، بعد از 2 سال تعطیلی مراکز آموزشی در ابتدای سال 1401 بازگشایی شدند، در این میان بازار تجهیزات و وسایل آموزشی دوباره شروع به گردش می کند.
تجهیز مدارس و دانشگاه ها با وسایل به روز تر و سالم یکی از اهداف مراکز آموزشی در سال جاری خواهد بود، به همین جهت کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو آماده فعالیت و تولید به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات آموزشی کشور می باشد، تعدادی از برترین محصولات آموزشی شیدکو را با هم مرور میکنیم.

تخته وایت برد شیدکو

کاملا واضح هست که یکی از پرکاربرد ترین وسایل آموزشی در همه آموزشگاه ها تخته وایت برد است، نصب و یا نگهداری تخته وایت برد در جای مناسب از نکات قابل توجه است که بسیاری به آن توجه نمی کنند، انتخاب تابلو وایت برد با سایز مناسب کلاس و یا محل استفاده و همچنین محل نصب آن بسیار قابل توجه است، شیدکو 4 مدل تخته وایت برد را تولید و به بازار عرضه می نماید :

تخته وایت برد کلاسیک شیدکو

ضخامت و ویژگی های ظاهری تابلو وایت برد در انتخاب آن تاثیر زیادی دارد، تخته وایت برد کلاسیک شیدکو یا زهوار 3.5 سانتیمتر یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین تخته وایت برد های موجود در بازار است که می تواند به راحتی بر روی دیوار و یا بر روی پایه متحرک تخته وایت برد شیدکو نصب و استفاده شود.

تابلو وایت برد آلفا شیدکو

وایت برد آلفا با ضخامت 2 سانتی متر بسته به نیاز مشتریان و استفاده از آن به بازار عرضه شده است، شکل گوشه ها و ضخامت زهوار از تفاوت های این تابلو است که با توجه به محل استفاده انتخاب می شود، همچنین کیفیت ساخت همه تابلو وایت برد های شیدکو با ضخامت متفاوت یکسان است.

تابلو وایت برد تابا شیدکو

وایت برد تابا با ضخامت زهوار 1 سانتی متر تولید و عرضه می شود، ابعاد کوچک مناسب کودکان نیز در مدل تابا تولید می شود، همچنین ضخامت باریک این تابلو برای کودکان و مکان های استفاده مرتبط بسیار مناسب می باشد.

پایه متحرک تخته وایت برد شیدکو

شیدکو با الهام گیری از محصولات روز دنیا و توجه ویژه به نیاز مردم ، پایه متحرک تابلو را تولید و عرضه می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه و رقابتی این محصول امکان تغییر اندازه طول و ارتفاع پایه است که مطابق با انواع تابلو مورد استفاده انعطاف پذیر است، همچنین امکان بازکردن و بستن قطعات جهت جابه جایی به صورت آسان در کنار وزن سبک هر نگرانی برای جا به جایی را برطرف می کند.
چرخ های مقاوم و ترمز دار کمک می کند به آسانی این تابلو را در سطوح صاف جا به جا کنید.

صندلی دسته دار فایبرگلاس شیدکو(صندلی دانشجویی)

اولین نیاز هرکلاس درس جایی راحت برای نشستن دانش آموزان یا دانش پذیران است، یک صندلی راحت که برای نشستن بیش از 5 ساعت در روز ناراحتی ایجاد نکند ، ویژگی قابل توجهی است که باید به آن دقت کرد.
صندلی دسته دار شیدکو طراحی و تولید شده مخصوص دانش آموزان و دانشجویان عزیز با مقاومت زیاد و کیفیت قطعات عالی باعث جلب رضایت بسیاری از مشتریان شده است.

ماژیک وایت برد شیدکو

تابلوهای گچی و مشکلات آن همیشه باعث نارضایتی دانش آموزان، دانشجویان و اساتید شده است، هر کلاس درس علاوه بر صندلی و تخته وایت برد، روزانه به ماژیک وایت برد نیاز دارد، که در رنگ های مختلف مصرف می شود، کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با نوآوری و الهام گیری از محصولات روز دنیا ، ماژیک وایت برد با کیفیتی را تولید و عرضه می کند ، جوهر با کیفیت آلمانی و تولید با ماشین آلات به روز موجب رقابتی شدن ماژیک وایت برد شیدکو شده است، طول نوشتاری بالا، رنگ یکنواخت و جوهر بدون بو به ارزش این محصول می افزاید.

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  1. مرضیه گفت:

    سلام ما 12 تا پایه تخته وایت برد خرید کردیم خیلی خیلی راضی هستیم و دوس داشتم به بقیه هم اطلاع بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *