در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

بهترین محل نصب وایت برد کجاست؟

فهرست مطالب

ابعاد وایت برد مناسب برای کلاس های درس

  1. وایت برد برای چه کلاسی استفاده می شود؟
  2. چه سرفصل ها و درس هایی معمولا در کلاس تدریس می شود؟
  3. ابعاد کلاس درس چه قدر است؟
  4. چند نفر معمولا در کلاس ها شرکت می کنند؟
  5. وضعیت نور و پنجره های اتاق چگونه است؟

    بعد از بررسی موارد فوق به راحتی می توانید ابعاد وایت برد مناسب را انتخاب کنید و سپس برای نحوه نصب آن تصمیم گیری کنید.
    اگر مباحثی که در کلاس تدریس می شود شامل نکات زیادی است و معمولا همه دانش پذیران باید از روی مطالب تخته جزوه بنویسند ، تهیه وایت برد های بزرگ با طول بیشتر از 2 متر توضیه می شود اما به شرطی که ابعاد کلاس مناسب باشد در غیر این صورت می توانید از تابلو های ریلی و یا از تخته وایت برد نصب شده بر روی پایه متحرک استفاده کنید.
    با توجه به جمعیت کلاس و فاصله آن ها تا تخته وایت برد می توانید باز هم در ابعاد تابلو تصمیم گیری درست تری انجام دهید منطقی است که باید از خریدن تابلو وایت برد های کوچک برای کلاس هایی با جمعیت زیاد اجتناب کنید.

وایت برد پایه دار با قابلیت تنظیم ارتفاع

در نصب تخته وایت برد بر روی دیوار ارتفاع آن تا سطح زمین بسیار مهم است، اگر بسیار بالا باشد مدرس نمیتواند تدریس کند و اگر خیلی پایین باشد همه دانش پذیران نمی توانند مطالب را مشاهده کنند، اما در بعضی مواقع تعیین ارتفاع کار آسانی نیست و شما مجبور می شوید مرتب با وجود نصب تخته بر روی دیوار ارتفاع آن را تغییر دهید و این کار زمان زیادی را از شما خواهد گرفت،
پیشنهاد ما استفاده از پایه متحرک تخته وایت برد شیدکو است که با قابلیت تنظیم طول و ارتفاع ، به راحتی می توانید انواع تابلو وایت برد را با ارتفاع دلخواه نصب و استفاده کنید.

وایت برد پایه دار شیدکو یک انتخاب ایده آل

شیدکو با طراحی هوشمندانه یک پایه متحرک چند منظوره را تولید و عرضه می کند، پایه وایت برد شیدکو جا به جایی وایت برد را در کلاس بسیار آسان می کند، چرخ های با کیفیت همراه با ترمز یک مزیت رقابتی برای این محصول در نظر گرفته می شود.
نصب آسان قطعات و جداسازی آن ها برای جا به جایی سبب می شود گزینه مناسبی برای اداره ها و دفاتر کاری باشد، به صورتی که شما می توانید با نصب وایت برد بر روی پایه و تنظیم عرض و ارتفاع دلخواه به راحتی آن را حرکت دهید و در مکان های مختلف کلاس یا دفتر آن را قرار دهید، همانطور که گفتیم پایه وایت برد دارای چرخ های مستحکمی است ، این چرخ ها و اسکلت با کیفیت پایه از هرگونه لرزش هنگام نوشتن جلوگیری می کند و شما میتوانید بدون هیچگونه لرزش یا تکانی به نوشتن ادامه دهید.

شیدکو نوآور برتر در آموزش کشور

کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از 20 سال سابقه در تولید لوازم آموزشی توانسته است با الهام گیری از محصولات روز دنیا و تکیه بر دانش داخلی ، محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید و عرضه کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *