در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

صندلی تاشو شیدکو انتخاب با سلیقه ها

فهرست مطالب

همه کسانی که به زیبایی و توازن محیط خانه و کار اهمیت می دهند ، همیشه زمان زیادی را صرف انتخاب کردن کالاهای مورد نیازشان می کنند، مثلا زمان زیادی صرف می کنند تا بتوانند یک مبلمان شیک و زیبا برای خانه یا محل کار انتخاب کنند.
ما در این صفحه قصد معرفی صندلی تاشو شیدکو مناسب برای باغ، حیاط، بالکن، خانه، میزغذاخوری، مدرسه و محیط های اداری یا آموزشی را داریم.

چرا صندلی تاشو شیدکو؟؟!

خرید هر کالایی از یک نیاز به آن کالا شروع می شود، و یکی از دلایل خرید آن محصول ویژگی ها و ارزش های آن محصول است، شیدکو با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و دسته بندی مخاطبین خود و برطرف کردن همه نیاز ها، محصولاتی تولید می کند که بتواند نیاز مشریان را برطرف کند.
صندلی تاشو
شیدکو طراحی و تولید شده توسط تیم حرفه ای شیدکو یکی از محصولاتی است که در عین سادگی، بسیار مقاوم و زیبا نیز هست، پلاستیک محکم انعطاف پذیر، اسلکت فلزی با دوام با رنگ الکترواستاتیک از ویژگی های رقابتی این محصول می باشند.

بادوام و زیبایی بی نظیر

طراحی وسایلی که در زیبایی یک محیط تاثیر می گذارند بسیار مهم و قابل توجه است، همچنین وسایلی که روزانه از آن ها استفاده می شوند باید بادوام، محکم و در عین حال زیبا باشند، در واقع به طور خلاصه باید کاملا همه نیاز ها و مشکلات را پوشش دهد.
صندلی تاشو شیدکو با طراحی ساده و هوشمندانه بسیار با دوام و محکم می باشد که در عین حال توجه به زیبایی آن فراموش نشده است، طراحی اسکلت ، کفی و پشتی صندلی با اصول ارگونومیک و همچنین زیبا جلوه خوبی را در کنار بقیه وسایل مثل میز نمایش می دهد.

صندلی تاشو شیدکو همیشه در کنار شما

جابه جایی صندلی و مبلمان همیشه یکی از دغدغه های همه ما بوده است، مثلا جابه جایی چهارپایه های بزرگ و یا جابه جایی یک صندلی چوبی سنگین ،صندلی تاشو شیدکو همانطور که از اسم آن مشخص است، قابلیت تاشدن دارد که عرض صندلی را تا 10 برابر کمتر می کند، همچنین مواد استفاده شده در ساخت این صندلی علاوه بر استحکام و دوام بالا بسیار سبک نیز هستند، تعداد زیادی از صندلی هارا می توانید با خودرو سواری جابه جا کنید همچنین برای مسافرت و کمپینگ هم گزینه بسیار خوب و ایده آلی می باشد.

ثبت سفارش و دریافت قیمت صندلی تاشو شیدکو

برای خرید صندلی تاشو شیدکو و ای دریافت قیمت می توانید از طریق مراجعه به صفحه خرید صندلی تاشو شیدکو ثبت سفارش کنید.
همچنین می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  1. هرویان گفت:

    من تعداد 200 عدد صندلی تاشو خریدم و کرایه میدم، همه مشتری ها راضی بودن، صندلی تاشوی شیدکو جنس خیلی خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *