در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

صندلی تاشو شیدکو انتخاب مطمئن

فهرست مطالب

صندلی تاشو شیدکو یک انتخاب مطمئن

صندلی تاشو شیدکو طراحی و تولید شده توسط تیم مجرب شیدکو، الهام گرفته شده از محصولات روز دنیا و با درنظر گرفتن نیاز های مصرف کنندگان توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. راحتی ، استحکام و طراحی زیبای این صندلی تاشو از ویژگی های رقابتی این محصول است.

انتخاب مبلمان و وسایل مناسب برای حیاط، بالکن یا تراس

به طور معمول یکی از ویژگی های بسیار مهمی که در انتخاب یک صندلی یا مبلمان باید در نظر گرفت، راحتی نشیمن و تکیه گاه آن است، نشستن صحیح یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از دردهای ستون فقرات است و این نکته قابل توجه است که عموم مردم بیشتر زمان خود را به طور نشسته سپری می کنند، پس باید در انتخاب یک صندلی یا مبلمان برای خانه، باغ، حیاط و بالکن دقت کرد.

زیبایی و هماهنگی دکوراسیون با مبلمان

هماهنگی صندلی ها و مبلمان با دکوراسیون خانه یا باغ بسیار در زیبایی محیط تاثیرگذار است، صندلی تاشو شیدکو با طراحی زیبا و مستحکم و همچنین رنگبندی مختلف می تواند به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک کند، همچنین طراحی زیبا در کنار استحکام بالا از ویژگی های رقابتی این صندلی است.

استفاده از صندلی در محیط مرطوب

قابلیت استفاده از صندلی و مبلمان در باغ، حیاط و بالکن یکی از مزیت های یک مبلمان با کیفیت است، اما باید توجه کرد که مقاومت و استحکام این صندلی در محیط های مرطوب چه قدر تحت تاثیر قرار می گیرد.
صندلی تاشو شیدکو با رنگ الکترواستاتیک و اسکلت فلزی با قرارگیری در محیط های مرطوب تحت تاثیر قرار نمی گیرد و یا اصطلاحا زنگ نمیزد و به مرور زمان در معرض آفتاب هیچگونه تغییر رنگی نیز رخ نخواهد داد.

مقاومت صندلی در برابر وزن زیاد

طراحی ارگونومیک صندلی تاشو شیدکو و همچنین کیفیت مواد استفاده شده در تولید صندلی باعث شده در کنار راحتی ، بسیار مقاوم نیز باشد. کفی و پشتی این صندلی تاشو از پلاستیک انعطاف پذیر و بسیار نرم ساخته شده است که علاوه بر رعایت استاندارد های ارگونومیک ، مقاومت زیادی نیز در برابر وزن های زیاد و یا ضربه دارد. این ویژگی در کنار سبک بودن باعث می شود این صندلی را بتوان به عنوان یک چهارپایه کوچک مقاوم و ایمن نیز استفاده کرد.

جابه جایی آسان صندلی تاشو شیدکو

یکی از مواردی که در طراحی و تولید صندلی تاشو شیدکو بسیار قابل توجه بوده است، استفاده از مواد اولیه مرغوب، سبک و مستحکم است.

اسکلت فلزی مقاوم و سبک این صندلی در عین سبک بودن ، بسیار محکم نیز هست. کفی و پشتی انعطاف پذیر و سبک در تحمل وزن های زیاد بسیار موثر است که در کنار اسکلت سبک و مقاوم باعث می شود حمل و نقل این صندلی بسیار آسان باشد، همچنین همانطور که قبلا گفتیم این صندلی می تواند به عنوان یک چهارپایه ایمن و سبک نیز استفاده شود، و سهولت در جابه جایی می تواند این صندلی را به یک چهارپایه سبک در خانه تبدیل کند.

همچنین طراحی هوشمندانه و قابلیت  تا شدن این صندلی باعث می شود تعداد زیادی از این صندلی را به راحتی با خودرو و یا هر وسیله نقلیه دیگری جا به جا کرد و همانطور که در تصویر مشخص است می توان تعداد زیادی از آن را در خانه بدون اشغال فضای زیاد جای گذاری کرد.

همانطور که قبلا گفتیم، عموم مردم مدت زمان زیادی از روز را به صورت نشسته طی می کنند، یکی از مواردی که بسیار قابل توجه است ، راحتی یک صندلی است که باعث می شود نشستن های طولانی مدت را آسان و بدون هیچگونه ناراحتی های ستون فقرات سپری کرد.

استاندارد های پشتی صندلی تاشو و انعطاف پذیری آن در راحتی صندلی بسیار تاثیرگذار است، همچنین ارتفاع و فاصله بین اجزای صندلی نیز از موارد بسیار مهم است که همگی در طراحی صندلی تاشو در نظر گرفته شده است.

تابش مستقیم نور خورشید و تغییر رنگ

کشور ما ایران، اقلیمی عمدتا گرم و خشک دارد و تابش شدید خورشید در اکثر مناطق ایران، امری طبیعی است. به اجسامی که مدتی در معرض آفتاب بوده اند، دقت کنید. الیاف پارچه‌هایی مانند روکش ماشین یا سایه‌بان پس از مدتی از بین می‌روند و پوسیده می‌شوند.

نوع پلاستیک به کار گرفته شده در این صندلی علاوه بر انعطاف پذیری بالا و مقاومت زیاد، در برابر تابش خورشید نیز بسیار مقاوم است و دچار خشکی یا شکستگی نمی شود، همچنین رنگ با کیفیت آن روی اسکلت، کفی و پشتی در طول زمان تغییری نخواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *