در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

لیست 10مدل تابلو وایت برد دیواری را اینجا ببینید

فهرست مطالب

لیست 10مدل تابلو وایت برد دیواری را اینجا ببینید

تخته‌ وایت برد از آشناترین و محبوب ‌ترین ابزارهای یادگیری هستند و بخشی جدایی ‌ناپذیر از کلاس درس هستند، زیرا اغلب برای کمک به اساتید و معلمان برای بیان مفاهیم و ایده‌های کلیدی مفید هستند. تخته‌های وایت برد همچنین برای طیف گسترده‌ای از کارها، از جمله تدریس و ارائه ی دروس، یادداشت‌ برداری، مطالعه، یادآوری، فهرست‌های کارهای روزمره، روتین و برنامه‌ها و برنامه ریزی کارهای مهم زندگی مهم هستند. یکی از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده ی انواع تابلوهای وایت برد و دیگر وسایل و تجهیزات آموزشی شرکت شیدکو است که نقش کلیدی در تولید تجهیزات آموزشی دارد. این شرکت چهار مدل تابلوی کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا را در سایزهای متنوع تولید و به بازار عرضه کرده است. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی های ده مدل از این تابلوهای دیواری می پردازیم:

1. وایت برد کلاسیک 2.5 متری

محبوب ترین اندازه برای تابلوهای وایت بردی که در مراکز آموزشی و در کلاس های بزرگ مانند دانشگاه یا مدارس استفاده می شوند وایت برد مدل کلاسیک شیدکو با ابعاد 2.5 متر است. این مدل اغلب برای ارائه مباحث و تدریس در سالن ‌های بزرگ مانند سالن‌های سخنرانی و همایش، و رویدادهایی که دانشجویان یا شرکت‌ کنندگان در کنفرانس دورتر از تابلو در سالن می‌نشینند مفید است. به دلیل بزرگی ابعاد این تابلو برای نصب آن بر روی دیوار نیاز به همکاری دونفر خواهید داشت.

2. وایت برد کلاسیک 200* 100

یکی دیگر ازانواع مدل تابلوهای کلاسیک با ابعاد 200* 100 در شرکت شیدکو تولید می شود که با ضخامت حدود 3 سانتیمتر بسیار محکم و دارای سطحی گسترده می باشد. ابعاد این تابلو برای کلاس های بزرگ و یا سالن های کنفرانس بسیار مناسب است. در برخی کارخانجات نیز اتاق کنفرانس برای جلسه ی مدیریت با کارمندان و یا آموزش نیروهای جدید وجود دارد و نیاز به فضای زیادی برای توضیح اطلاعاتی مانند مراحل تولید و یا آشنایی با محصولات وجود دارد که استفاده از این مدل تابلو پیشنهاد می شود.

3. وایت برد آلفا 200*100

مدل دیگری از تابلوهای وایت برد تولید شده در شرکت شیدکو، تابلوهای مدل آلفا هستند که بزرگترین سایز آنها با ابعاد 200*100 تولید می شود. این مدل تابلو دارای ضخامت کمتری نسبت به تابلوی کلاسیک است و طراحی زهوار آنها نیز کمی متفاوت است. این تابلو نیز به دلیل سایز بزرگی که دارد به راحتی قابل نصب بر روی دیوارهای کلاس های بزرگ و یا سالن های همایش جلسات در مراکز آموزشی و اداری می باشد.

4. وایت برد تابا 200*100

از جمله دیگر تابلوهای سایز بزرگی که در شرکت شیدکو تولید می شود تابلوی وایت برد مدل تابا با ابعاد 200*100 می باشد که دارای طراحی زهوار متفاوت با تابلوهای وایت برد کلاسیک و آلفا می باشد. این تابلو نیز همانند دیگر مدل تابلو ها دارای قسمتی در چهارگوشه ی تابلو برای پنهان کردن پیچ ها می باشد. ابعاد این تابلو مناسب برای کلاس های بزرگ در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و مدارس، و یا اتاق جلسات می باشد.

5. وایت برد کلاسیک 150*100

ازدیگر مدل های کلاسیک تابلوهای وایت برد شیدکو که از قدیمی ترین تابلوهای تولید شده در این شرکت می باشد، وایت برد کلاسیک با ابعاد 150*100 می باشد. این مدل تابلوی وایت برد برای مدارسی با کلاس های کوچکترو یا آموزشگاه هایی مانند آموزشگاه های زبان استفاده می شود و به راحتی بر روی دیوار کلاس نصب خواهد شد.

6. وایت برد الفا 150*100

اگر دارای دفتر کاری بزرگ هستید که جلسات هفتگی یا ماهیانه با کارمندان خود و یا همکاران برگذار می کنید تابلوی وایت برد مدل الفا با ابعاد 150*100 می تواند گزینه ی مناسبی برای نصب بر روی دیوار باشد. این مدل تابلو علاوه بر ابعادی مناسب می تواند از طریق طراحی زیبای خود به مدرن تر شدن فضای کاری شما کمک کند.

7. وایت برد تابا 150*100

تابلو وایت برد مدل تابا تولیده شده در شرکت شیدکو با ضخامت 1 سانتیمتر و با ابعاد 150*100 می تواند انتخابی ایده آل برای کلاس های مراکز آموزشی کوچکترو یا کلاس هایی که نیاز به اضافه کردن تابلو دارند باشد. همچنین می توان این تابلو را در بیمارستان ها و یا کلینیک ها نیز برای نوشتن یاداشت های مرتبط با بیماران توسط پزشکان و پرستاران نصب کرد. سطح این تابلوها با رنگ وایت برد بسیار با دوام پوشانده شده است که در استفاده های مداوم دچار مشکل نخواهد شد.

8. وایت برد کلاسیک 120*90

تابلوهای وایت برد مدل کلاسیک از قدیمی ترین مدل های تابلو تولید شده توسط شرکت شیدکو می باشد که دارای ضخامت 3 سانتیمتر و ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد میباشد. اگر برای اتاق جلسات خود و یا دفتر کار خود به دنبال تابلویی ماندگار هستید، وایت برد کلاسیک با ابعاد 120*90 بهترین گزینه است.

9. وایت برد آلفا 120*90

وایت بردهای آلفا در ابعاد 120*90 می تواند گزینه ای مناسب برای نصب بر روی دیوار اتاق دانش آموزان برای حل تمرین و مطالعه باشد. و یا در یک دفتر کار برای نوشتن بیزنس پلن ها و یا نوشتن قرار ملاقات ها و کارهای آینده می توان از آن بهره برد. درکنار استفاده از این تابلو، طراحی بسیار شیک این تابلوها کمک به زیباسازی فضا می کند.

10. وایت برد تابا 120*90

آخرین مدل از ده مدل پیشنهادی تابلوهای وایت برد شیدکو ، وایت برد مدل تابا با ابعاد 120*90 است. ابعاد این تابلو و همچنین ضخامت 1 سانتی متری این تابلو باعث کاربرپسند بودن این تابلو شده است. مکان نصب این تابلو می تواند دفاتر کاری، کافی شاپ ها، لابی هتل ویا منازل باشد.

با 10 مدل از تابلوهای دیواری شرکت شدکو آشنا شدیم و بعضی ویژگی های آنها را بررسی کردیم. لازم به ذکر است که زهوار همه ی انواع تابلوهای شرکت شیدکو دارای طراحی های شیک و منحصر به فرد هستند و جنس آنها دارای خاصیت ضد خش و ضربه می باشد. برای زیباتر شدن طراحی، در گوشه های تابلو قسمت هایی برای مخفی کردن پیچ برای نصب تابلوها وجود دارد.
جنس رنگ وایت برد پوشانده شده بر سطح تابلوها بسیار باکیفیت است و درمقابل استفده ی مداوم و یا استفاده از ماژیک نامرغوب به هیچ وجه دچار خوردگی و یا از بین رفتن خاصیت وایت برد بودن نمی شود. این رنگ همچنین خاصیت پاک شوندگی بسیار زیادی دارد و خطوط به جا مانده از ماژیک وایت برد به راحتی از روی تابلو پاک می شوند. اکنون با استفاده از اطلاعات بالا می توانید مناسب ترین گزینه برای خود را از طریق این لینک بصورت آنلاین سفارش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *