در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

معرفی وایت برد دلتا

فهرست مطالب

معرفی تخته وایت برد دلتا

کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از 20 سال سابقه در تولید محصولات آموزشی توانسته است محصولات متنوع و کاربردی را طراحی، تولید و عرضه کند.
یکی از محصولاتی که با کیفیت مناسب و قیمت مناسب توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند تخته وایت برد شیدکو است که در 3 مدل تابا، کلاسیک و آلفا عرضه شده است و اخیرا با توجه به نیاز مشتریان تابلو وایت برد دلتا طراحی و تولید شده است. در ادامه ویژگی ها و کاربرد این محصول جدید را می خوانید.

تابلو وایت برد دلتا طراحی شده برای کودکان

یکی از ویژگی هایی که به طور اختصاصی در طراحی وایت برد دلتا به آن توجه شده است، ابعاد تابلو و وزن آن است، با توجه به اینکه برای آموزش کودکان و استفاده آن ها به وسایل با استاندارد خاصی نیاز است، تابلو دلتا با مواد با کیفیت و کم وزن طراحی و تولید شده است و با کوچکترین سایز 30 در 40 موجود است ، همچنین بزرگترین سایز این تابلو 50 در 70 سانتی متر است که بسیار سبک و با استحکام تولید شده است.

وایت برد دلتا با پوشش MDF

یکی از ویژگی های کلیدی یک تابلو وایت برد استحکام و دوام آن است، با توجه به اینکه تابلو وایت برد معمولا بر روی دیوار و یا روی پایه نصب می شود، استحکام و دوام آن بسیار قابل توجه است.
جنس پوشش پشت وایت برد دلتا MDF با ضخامت مناسب است که باعث می شود عمر مفید استفاده از این تابلو بیشتر شود و همچنین باعث کاهش قابل توجه وزن تخته وایت برد می شود.

کیفیت ورق سفید روی وایت برد

تخته وایت برد های تولید شده در کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو همیشه به عنوان وایت برد با دوام در بازار شناخته است، استفاده مداوم وایت برد در دانشگاه های کشور و دوام آن بعد از 10 سال مهر تاییدی بر دوام و کیفیت وایت برد های شیدکو است.
ورق سفید روی وایت برد از مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن است که ثبات رنگ و سطح صاف آن بسیار قابل توجه است، پاک شدن آسان ماژیک از روی آن و عدم وجود هرگونه موج یا خط و خط روی آن از الزامات یک وایت برد سالم است.

استحکام و مقاومت وایت برد دلتا

زهوار ها و گوشه های این وایت برد نمونه کوچک شده و بهینه شده وایت برد کلاسیک شیدکو است که موجب شده این وایت برد در ابعاد کوچک بسیار مقاوم باشد، همچنین یکی از ایرادات شایعی که در بعضی از وایت برد های موجود در بازار مشاهده شده است، جدا شدن اتصال بین زهوار و ورق سفید است که عملا استفاده مجدد از آن را غیرممکن می کند، این ایراد در وایت برد های شیدکو با توجه زیاد طراحان و خط تولید وجود ندارد، به ویژه وایت برد دلتا که سایز های کوچک آن توسط کودکان استفاده می شود.
اتصال محکم ورق و زهوار وایت برد دلتا از ویژگی های رقابتی این محصول است که موجب رضایت مشتریان می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *