در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

میز طراحی و نقشه کشی مناسب کاغذ A3 و A2

فهرست مطالب

یکی از تجهیزات کاربردی و ضروری برای دانشجویان رشته های معماری، مهندسی و حتی رشته های هنری و گرافیک، میز طراحی یا میز نقشه کشی می باشد. استفاده از اینگونه میز های شیب دار به سهولت استفاده، تمرکز بیشتر و بهتر و در نهایت انجام موفق ترکارها و پروژه ها کمک می کند. پس اگر در رشته و یا حرفه های مهندسی، معماری، هنر یا گرافیک دانشجو یا مشغول به کار هستید، آشنا شدن با این میز کاربردی را از دست ندهید.

کاربردهای میز طراحی و نقشه کشی

میزهای طراحی و نقشه کشی ابزارهای پایداری هستند که به مهندسان، طراحان و معماران در ایجاد راحت تر نقشه های فنی و نقشه های معماری کمک می کنند. سطح شیب دار این میزها باعث وسعت دید آنها نسبت به کل سطح میز در ابعاد پلن و برگه های  سایزهای A2  و  A3 می شود. می توان از این مدل میزها برای ایجاد و انجام موارد زیر استفاده کرد:

  • پلان طبقات
  • نقشه ارتفاعات
  • رسم کردن قسمت های مختلف یک طرح
  • نقشه های پرسپکتیو
  • مشاهده بهتر جزئیات یک طرح
  • تسلط کامل به جزئیات از طریق شیب مناسب میز

بنابراین، میزهای نقشه کشی و طراحی برای یادگیری اصول اولیه نقشه‌ کشی فنی و معماری وسیله‌ ای ضروری هستند.

میز نقشه کشی شیدکو

در شرکت شیدکو که یکی از تولید کنندگان متبحر انواع تجهیزات آموزشی می باشد، میز های شیب دار که به عنوان میز نقشه کشی یا طراحی استفاده میشوند، با بالاترین کیفیت تولید و به مارکت های داخلی و بین الملل عرضه می شوند. در این مقاله به بررسی یکی از پرکاربرد ترین و پر تقاضا ترین میزها، یعنی میز نقشه کشی سایز 70*100 که مناسب برای کاغذهای سایز A2و A3است، می پردازیم.

میز نقشه کشی سایز 70*100

این سایز میز نقشه کشی از پرتقاضاترین میزشیب های تولید شده در شرکت شیدکو بوده است. افرادی که از میزهای شیب برای انجام پروژه های کاری خود در رشته های مختلف استفاده می کنند، احساس خوب بکار بردن یک تجهیز مدرن و ضروری را به خود هدیه داده و می توانند با دقت و تسلط کافی بر طرح یا پلن گسترده شده بر روی میز مسلط بوده، تمام جزئیات آن را ببینند و کار خود را به بهترین نحو انجام دهند. برخی از ویژگی های این میز عبارتند از:

  • ابعاد میز

 میزهای نقشه کشی فضای زیادی را با توجه به نوع طراحی و کاربرد آن اشغال می کنند، اما ابعاد این میز از پرکاربردترین ابعاد میز نقشه کشی می باشد که سطحی بسیار مناسب را برای انجام کارها و پروژه های کاری برای سایزهای A2 و  A3است، در اختیار ما قرار می دهد. ابعاد این میز قابل استفاده برای اتاق محل درس خواندن دانشجویان، دفاتر کاری و شرکت ها می باشد.

  • پایه میز

پایه میز طراحی و نقشه کشی تولید شده در شرکت شیدکو ساخته شده از پروفیل بسیار محکم و بادوام است که با رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشانده شده و کاملاً ضدخش می باشد. بنابراین در هنگام حمل میز دغدغه ایجاد خراش بر روی میز یا سطح زمین را نداشته باشید.

  • زاویه و تنظیمات

از ویژگی های بسیار مهم میز طراحی و نقشه کشی شیدکو، قابلیت تنظیم بسیار آسان شیب و زاویه سطح میز و همچنین ارتفاع آن از طریق پیچ های تعبیه شده بر روی پایه می باشد. این پیچ ها بعد از بسته شدن بسیار محکم هستند و باعث تغییر شیب یاارتفاع میز نخواهند شد.

  • جنس و کیفیت

در شرکت شیدکو برای تولید میز طراحی و نقشه کشی با سایز 70*100 سانتیمتر از بهترین متریال برای قسمت پایه، پیچ ها و اتصالات استفاده شده است. متریال به کار رفته در تولید رویه سطح میز نیز با دوام و با کیفیت و ضد خش است.

  • طراحی

از آنجا که میز نقشه کشی و طراحی یک میز مهندسی به شمار می‌آید، تیم تحقیق و توسعه شرکت شیدکو توجه خاصی را به طراحی بسیار مدرن و شیک و مطابق با اصول ارگونومی بدن انسان برای این میز داشته است. طراحی این میز بسیار مناسب برای فضاهای مدرن اداری و دفاتر مهندسی می باشد.

  • قیمت مقرون به صرفه

این میز طراحی و نقشه کشی با وجود کیفیت بالا، ماندگاری زیاد و طراحی منحصر به فرد، دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشد. چرا که تجهیزی بسیار ضروری برای قشر مهندسان و معماران و دانشجویان این رشته ها به شمار می رود و باید دارای قیمتی مناسب برای تهیه راحت توسط آنها باشد.

  • قابلیت نصب راحت

این مدل میز طراحی ونقشه کشی، قابل مونتاژ کردن راحت است بطوریکه هر کاربر می تواند به راحتی پس از خرید این میز، پایه ها را مونتاژ و از میز استفاده کند. در صورت عدمنیاز به این میز نیز می توان آن را به راحتی دمونتاژ وجمع کرد.

  • دوام زیاد

میز نقشه کشی 70*100 سانتیمتر به طوری طراحی شده است که می تواند علاوه بر استفاده در دوران دانشجویی، پس از ورود به بازار کار نیز تا سالها مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر ویژگی های میز طراحی

برخی از دیگر ویژگی هایی که باید در هنگام خرید میز نقشه کشی یا طراحی در نظرگرفته شود عبارتند از کشوهای مخصوص جهت محافظت از اقلام کاربردی بعنوان مکانی برای قراردادن وسایل اضافی، چهارپایه یا صندلی راحت روکش داربرای ایجاد راحتی بیشتر کاربر درهنگام استفاده و قلابی برای آویزان کردن کیف. میز نقشه کشی شیدکو دارای محلی برای قراردادن وسایل اضافی از قبیل ادوات نوشتاری وخط کش ها و همچنین دارای کلیه قابلیت های گفته شده می باشد. این میزهمچنین بسیار مقاوم در برابر فشار دست و بازو در حین استفاده است، بطوریکه شیب میزبا فشار دست تغییری نخواهد کرد.

و در پایان...

اگر به تازگی دانشجویی یکی از رشته های مهندسی یا گرافیک شده‌اید، از کاربردی ترین تجهیزات مورد نیاز شما می توان به میز نقشه کشی و میز طراحی اشاره کرد. برای انتخاب بهترین سایز ومدلاز این محصول نیاز به کسب اطلاعات در مورد انواع میز های نقشه کشی و طراحی دارید. ما در این مقاله یک میز کاربردی با ابعاد مناسب جهت استفاده را معرفی کردیم و به بررسی دقیق ویژگی های آن پرداختیم. همچنین اگر مهندس معماری، نقشه کشی، طراحی و گرافیک هستید و قصد تجهیز دفتر کار خود را با یک میز شیبدار با کیفیت دارید، برای مشاهده کاتالوگ این محصول با شماره های تماس شرکت شیدکو تماس بگیرید. میز نقشه کشی و طراحی تولید شده در شرکت شیدکو می تواند تجهیزی بسیار شیک و مدرن برای دفتر کار شما باشد. برای تهیه این محصول همین امروز اقدام کنید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *