در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

میز طراحی شیب دار برای دانشجویان معماری

فهرست مطالب

میز طراحی شیب دار برای دانشجویان معماری

باشروع ترم های تحصیلی دانشگاه ها، آماده کردن وسایلی که برای رشته ی انتخاب شده ی دانشجویان نیاز است، یکی از دغدغه های اصلی آنها می باشد. اکثر دانشجویان رشته های معماری و مهندسی علاوه بر خریدن ادوات و لوازم التحریر متناسب با رشته ی خود، به دنبال بهترین میز شیب دار برای سهولت طراحی وکار بر روی پروژه هایشان هستند. یکی از تولیدات قابل توجه شرکت شیدکو بعنوان یک تولید کننده ی برتر وبا سابقه ی تجهیزات آموزشی، طراحی و تولید میز طراحی شیب دار برای دانشجویان می باشد.
میزهای طراحی شیب دار با توجه به تکنولوژی جدید و مشخصات مورد نیاز معماران و دانشجویان با ویژگی های فوق العاده مانند ساختار مستحکم و ظاهری جذاب طراحی شده اند. رویه قابل تنظیم با زاویه اریب برای نوشتن و طراحی بهتر معماران ودانشجویان معماری یا رشته های مهندسی باعث سهولت در کار کردن آنها می شود. میزهای شیب دار کاربردهای زیادی دارند و می توانند برای طراحی، نقاشی، مشاهده جزییات اسناد بزرگ، بازبینی پلن های مهندسی و معماری و رفع ایرادات آنها، و یا حتی نوشتن معمولی استفاده شوند. اما دانشجویان رشته های معماری و مهندسی برای خریدن میز طراحی شیب دار باید چه نکاتی را در نظربگیرند؟

ثبات میز

ثبات و عدم لرزش میز از مسائل مهمی است که در هنگام خریدن میز شیب دار طراحی باید به آن توجه کرد. میزهای شیب دار تولید شده در شرکت شیدکو دارای اسکلتی ساخته شده از متریال با دوام به همراه طراحی بسیارمدرنی هستند که هیچگونه لرزش یا تکان خوردنی در هنگام استفاده از آن به وجود نخواهد آمد. تنظیمات ارتفاع و شیب میزها نیز بدلیل اسکلت با کیفیت این میزها ازطریق پیچ های تعبیه شده برروی پایه به راحتی انجام می شود.

سایز میز طراحی شیب دار

اگر دانشجوی ترم اول رشته معماری هستید و قصد خریدن میز طراحی شیب دار را دارید باید در نظر بگیرید که چه مقدار فضا برای قراردادن میزخود دارید؟ اگر قصد دارید میز را همراه خود حمل کنید پس بهتر است از میزی با سایز کوچک تر و تاشو استفاده کنید و در غیر این صورت از میزی با سایز بزرگتر برای ثابت قرار دادن آن در اتاق خود استفاده کنید. هرچقدر سایز قسمت سطح میز بزرگتر باشد دسترسی به تمام جزییات نقشه یا طرح مورد نظر بیشتر خواهد بود.

شیب میز طراحی

میزهای طراحی دارای شیب منحنی قابل تنظیم هستند. اما چرا سطح کار میز بصورت شیب دار طراحی شده است؟ باید بدانیم که این شیب برای بررسی دقیق‌تر از جزییات ضروری است که در غیر این صورت اگر طرح یا پلن روی یک سطح صاف قرار بگیرد از دید دانشجویان دورخواهد بود. کج کردن سطح کار نیز برای تطبیق با درک بصری چشم ما از پرسپکتیو ضروری است. اگر تا به حال در کلاس طراحی شرکت کرده باشید، ممکن است از معایب طراحی روی سطح صاف و افقی آگاه باشید. نقاشی‌هایی که به این روش ایجاد می‌شوند، اکثرا پرسپکتیو نادرست و اغراق‌آمیز در جهت عمودی دارند. بنابراین استفاده از میزطراحی شیب دارشیدکو بعنوان وسیله ای برای کمک به بالا بردن دقت درانجام پروژه های دانشجویی رشته ی معماری استفاده می شود.

درجه شیب میز طراحی

برای راحتی استفاده ی دانشجویان رشته های معماری و مهندسی، شرکت شیدکو در تولید میزهای شیب دار خود اسکلت میز را به نحوی تنظیم کرده است که به راحتی قابلیت تنظیم شیب را دارد. اما آیا زاویه استانداردی برای شیب میز طراحی وجود دارد؟ هرچه سطح کارعمودی تر باشد، راحت تر می توانید بایستید و از کمی فاصله کار خود را بررسی کنید. برخی از دانشجویان ترجیح می دهند در زاویه 45 درجه یا بیشتر از میز استفاده کنند، در حالی که برخی دیگرزاویه 30 تا 40 درجه برای شیب میز را ایده آل می دانند.

ابعاد میزهای شیب دار

برای تهیه ی میز طراحی شیب دار، دانشجویان پس از دانستن مقدار فضایی که برای قراردادن میز در اختیاردارند، باید میزی با ابعاد مناسب را انتخاب کنند که هم قابل قرار دادن درمحل مورد نظرشان باشد وهم ابعاد سطح متناسب با نوع کاربری آنها را داشته باشند. میزهای طراحی شرکت شیدکو از رنج 90*60 تا رنج ابعاد 100* 150 سانتیمتر تولید می شوند که دانشجویان بسته به نیاز خود می توانند سایز مناسب را انتخاب کنند.

آپشن دیگر میز شیب دار

میزهای شیب دار شرکت شیدکو را میتوان هم برای طراحی های مختص به رشته های معماری و مهندسی و بازبینی ورفع ایرادات طرح و ها پلن ها استفاده کرد و هم برای طراحی در رشته ی هنر، گرافیک،زیبا نویسی وخوش نویسی وهمچنین کتاب خواندن. این میزها به هر منظوری که استفاده شوند ایده آل ترین انتخاب هستند چراکه دارای فضایی برای قراردادن وسایل وادوات طراحی و نوشتاری هستند که ضمن نظم دهی به وسایل، آسیبی به زیبایی میز وارد نمی کنند.

بدنه و اسکلت میز

میز های طراحی تولید شده در شرکت شیدکو ساخته شده از مواد باکیفیت و طبق استانداردهای روز دنیا هستند که طبق اصول ارگونومی بدن انسان با طراحی بسیار شیک ساخته شده اند. پروفیل های بکار رفته در ساخت بدنه ی میزها بسیار محکم هستد و با فشار آمدن به پایه ها دچارخمش نمی شوند. پیچ های تنظیم ارتفاع وشیب نیزاز متریال باکیفیتی ساخته شده اند که به مرور زمان دچار فرسودگی نشده وخللی در باز وبسته کردن پیچ ها ویا عدم تنظیم دقیق و محکم بسته شدن آنها وارد نمیکند. رنگ پایه ها نیز رنگ کوره ای بادوام است که با جابجایی های مکرر دچار خراش نمی شوند.

برخی از ویژگی های حائز اهمیت میزهای طراحی شیب دار را برای آشنایی دانشجویان رشته های معماری و مهندسی با این میزها را بررسی کردیم. میزهای شیب دار از ضروری ترین تجهیزات مخصوص به رشته ی معماری هستند که بعنوان اولین گام برای حرفه ای کار کردن باید تهیه شوند. پس بهتر است این میزها از شرکت های باسابقه و برندهای معتبر مانند شرکت شیدکو تهیه شوند تا با فقط یک بارهزینه کردن علاوه بر استفاده از آنها در زمان دانشجویی، قابل استفاده برای بعد از فارغ التحصیلی در بازار کار نیز باشند. در صورت وجود هرگونه سوال درمورد ویژگی های دیگر میزهای شیب دار شرکت شیدکو و دانستن قیمت آنها از کارشناسان تیم فروش ما راهنمایی بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید