در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چطور یک صندلی تاشو انتخاب کنیم؟

فهرست مطالب

چطور یک صندلی تاشو انتخاب کنیم؟

  1. نمی خواهید یک صندلی تاشو راحت داشته باشید؟ صندلی تاشو شیدکو مدل آراد بسیار راحت و بادوام است. این صندلی از پروفیل آهنی ساخته شده است و نشیمن و تکیه گاهش از پلاستیک انعطاف‌پذیر و تهویه‌شده ساخته شده است. همین مشبک بودن نشیمن و تکیه گاهش باعث می شود جریان هوا، حس خوبی به شما می دهد. وقتی صندلی بتواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند، برای همه افراد خانواده مناسب است و نباید نگران استحکام آن باشید. می توانید صندلی را با رنگ های مشکی، سورمه ای، قرمز و سفید سفارش دهید. البته اگر تعداد شفارش شما بالای 1000 عدد باشد می توانیم به رنگ دلخواه شما هم تولید کنیم.

    صندلی تاشو یک صندلی جمع و جور مقرون به صرفه است ،وقتی تا می شود کمتر از 7 سانت قطر دارد، چیزی که ممکن است مورد استقبال افرادی باشد که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند یا کسانی که فضای کمی دارند. همچنین از اکثر صندلی‌های تاشوی که در بازار موجود است، شیک‌تر به نظر می‌رسد، بنابراین برای استفاده در میهمانی‌ها یا در فضای باز حیاط، باغ و تراس تردیدی در استفاده از این صندلی‌ها نخواهید داشت.

چرا باید به ما اعتماد کنید

ما سال هاست که در حوزه تولید صندلی فعالیت می کنیم، صندلی های آموزشی ما به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و رضایت مشتری ما را برآن داشت تا صندلی هایی با کاربرد خانگی هم تولید کنیم، اعتماد مشتریان به این صندلی و استفاده از آن در بالکن، باغ، تراس و محیط داخلی سبب شد تا به عنوان یک صندلی چند منظوره برای فضاهای داخلی و فضای باز گزینه مناسبی باشد.

چه فاکتورهایی برای شما در نظر گرفته ایم؟

صندلی تاشو به راحتی قابل نگهداری است، به اندازه کافی بادوام و راحت هستند تا برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. معیارهای زیر به صندلی‌ها محدود کردیم:

راحتی:

صندلی های تاشو بسیار ناراحت کننده هستند، بنابراین ما بیش از هر چیز دیگر ، راحتی را ملاک قرار دادیم که بتوانید برای مدت زمان مناسبی روی آن ها بنشینید. مواد و طراحی ( از جمله اندازه و شکل صندلی ) هر دو در راحتی یک صندلی نقش دارند. ما ترجیح کمی برای صندلی های پهن تر با پشتی انعطاف پذیر، بخشنده و تهویه خوب داشتیم.

مواد و دوام:

ما صندلی‌های چوبی، فلزی و پلاستیک موجود در بازار را بررسی کردیم، اما در کل صندلی‌های ساخته شده از پلاستیک انعطاف‌پذیر را ترجیح دادیم چراکه نشستن روی آن‌ها بسیار راحت‌تر بود. برای اینکه استحکام صندلی را هم بالابریم، بدنه را از پروفیل های آهنی ساخته ایم. به خاطر رنگ کوره ای الکترواستاتیک بدنه، به این سادگی ها زنگ نمی زند. شاید برایتان جالب باشدذ که برخی مشتریان ما، صندلی را برای استفاده در داخل حمام خریداری کرده اند، آنها می گویند صندلی هم محکم است، هم لیز نمی خورد و هم سبک است که براحتی در حمام استفاده می کنیم.

اندازه و وزن:

در بررسی صندلی های تاشو میزان فضای اشغال و اندازه ها مهم بود، برخی از مردم در باغ و بالکن خودشان از صندلی‌های پلاستیکی استفاده می کنند که تاشو نیستند و اگر تاشو باشند ضخیم هستند و هنگام تا شدن فضای زیادی را اشغال می‌کنند (برای کالایی که بیشتر اوقات در انبار یا کمد ها قرار میگیرد و می خواهیم گوشه ای از بالکن جمعشان کنیم، ایده‌آل نیست). بنابراین تلاش کردیم صندلی تاشو شیدکو کمترین فضا را اشغال کند. اگر صندلی تاشو مدل آراد را تا کنید، فقط 7 سانتیمتر قطر دارد و تعداد زیادی از آن را در فضای کم جا بدهید. این ویژگی ها را در کنار وزن 5 کیلویی صندلی بگذارید. واقعا صندلی سبکی است.

قیمت و مقدار سفارش:

اکثر مردم به دنبال صندلی هایی هستند که بتوانند با هر میزی ست کنند. معمولا صندلی ها با میزهایشان ست می شدند و به خریدار اجازه تغییر میز را نمی دادند. حالا با صندلی تاشو شیدکو می توانید هر میزی تهیه کنید. اگر از قبل میز داشته باشید کافی است صندلی برایش تهیه کنید. ما می خواستیم صندلی تاشویی تولید و عرضه کنیم که در همه جا کاربرد داشته باشد. از مطب پزشک گرفته تا پشت میز نماز پدرها و مادرهای مسن. جالب اینکه شما می توانید صندلی تاشو شسدذکو را تکی خرید کنید و نیازی نیست که دوتا، چهارتا و شش تایی خرید کنید. البته اگپر تعداد بیشتری خرید کنید، تخفیف می گیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *