در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

جدیدترین صندلی امتحانی بازار ایران را ببینید

فهرست مطالب

تجهیزات آموزشی نظیر وایت برد و صندلی محصلی از ملزومات هر واحد آموزشی می باشد، در این بخش یکی از جدیدترین صندلی امتحانی بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

صندلی امتحانی شیدکو

مبلمان و صندلی های دانشجویی در مدارس و دانشگاه ها به طور معمول از تجهیزات ضروری برای توسعه کلاس ها و فعالیت های آموزشی هستند. در فروشگاه آنلاین شیدکو انواع متفاوتی از صندلی های محصلی طراحی شده متناسب با نیازهای مراحل مختلف تحصیلی را خواهید دید. وقتی صحبت از تجهیز یک کلاس درس یا آماده سازی سالن امتحانات می شود، همه ما می دانیم که صندلی محصلی کلاس معمولاً آخرین و مهمترین اقلام خریداری شده هستند که باید توجه ویژه ای به خرید بهترین برند از آنها توسط مدیران یا مسئولین خرید شود. چرا که از صندلی ها علاوه بر استفاده در محیط کلاس، در ایام امتحانات نیز در راهروها یاسالن های امتحانی استفاده می شود. برای دانستن دلائل اهمیت استفاده از صندلی های دانشجویی با کیفیت در ادامه با ما همراه باشید:

دلائل اهمیت استفاده از صندلی دانشجویی:

  • فراهم کردن تجهیزات آموزشی با کیفیت
  • ایجاد چیدمانی زیبا و به روز در محیط کلاس ها
  • استفاده از صندلی دانشجویی در زمان امتحانات
  • سرمایه گذاری درست و دراز مدت در خرید صندلی دانشجویی
  • عدم احساس درد در ناحیه کمر و کتف ها در نشستن های طولانی مدت بر روی صندلی

جدیدترین صندلی امتحانی بازار

از آنجا که صندلی های دانشجویی نقش مهمی در فضای کلاس ها دارند، همیشه باید حداقل به اندازه تعداد کل دانش آموزان یا دانشجویان یک محیط آموزشی صندلی دانشجویی تهیه کرد. درشرکت شیدکو صندلی دانشجویی رویال با سبکی جدید و طراحی منحصر به فرد تولید می شود. این صندلی ها هم برای افراد راست دست و هم برای افراد چپ دست تولید می شوند. توصیه می شود برای مراکز آموزشی تعداد بیشتری صندلی نسبت به دانش آموزان ثبت نام شده تهیه شود، چرا که تا پایان سال تحصیلی و زمان امتحانات تعداد دانش آموزان و دانشجویان ممکن است اضافه گردد. همچنین میتوانید تعداد زیادی صندلی دسته دار را صرفا جهت امتحانات تهیه کرده و در انبار یا فضای مناسب بر روی هم قرار دهید تا زمان استفاده از آنها فرا رسد.

ویژگی های صندلی دسته دار رویال

1 – استایل مدرن

صندلی رویال دسته دار که از جدید ترین صندلی های تولید شده در شرکت شیدکو است، با استایلی بسیار جدید و مدرن طراحی و تولید شده است. استفاده از صندلی دسته دار رویال در محیط های آموزشی باعث ایجاد چیدمان های شیک و به روز مطابق با سلیقه دانشجویان و دانش آموزان میشود.

2 -سبک طراحی اصولی

صندلی دانشجویی رویال مطابق با اصول ارگونومی تولید شده است. بنابراین باعث احساس راحتی بسیار زیاد در نشستن های طولانی مدت میشود. منحنی موجود در قسمت تکیه گاه و کف صندلی از خستگی و ایجاد درد در ناحیه کمر و کتف پا جلوگیری می کند. در قسمت زیر صندلی سبدی برای قراردادن وسایل اضافی دانشجویان و قلابی در قسمت کناری بدنه برای آویزان نمودن کیف قراردارد تا به راحتی هرچه بیشتر و تمرکز آنها کمک کند.

3 – استفاده از مواد با کیفیت

در شرکت شیدکو رضایت مشتریان و کاربران محصولات در اولویت است. از این رو صندلی دسته دار رویال با استفاده از متریال اولیه با کیفیت تولید می شود که باعث افزایش طول عمر مفید صندلی و سرمایه گذاری بلند مدت جهت خرید این صندلی ها می شود. به عنوان مثال جنس فایبرگلاس این صندلی ها بسیار محکم و تا حد امکان نشکن و مقاوم به ضربه است.

4 – رنگ های متنوع

رنگ صندلی های محصلی باید علاوه بر زیبایی و دارا بودن رنگی متنوع ، از کیفیت زیاد نیز برخوردار باشد. صندلی های دسته دار رویال علاوه بر استفاده درکلاس ها، در سالن های بزرگ و یا فضای روباز جهت برگزاری امتحانات و یا مراسم ها در مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند. به همین علت رنگ این صندلی ها نباید در معرض نور آفتاب و یا استفاده های متعدد دچار فرسایش و یا کمرنگ شدن شود. شرکت شیدکو از رنگ های متنوع ، با دوام و با کیفیت در تولید صندلی های محصلی خود استفاده میکند که در دراز مدت نیز با شستشوی ساده مانند روز اول تمیز و نو خواهد شد.

5 – اسکلت محکم

اسکلت صندلی دسته دار شیدکو از پروفیل محکمی ساخته شده است که به مرور زمان با تحمل وزن افراد سنگین وزن دچار خمش نمی شود. این اسکلت دارای رنگ کوره ای نیز می باشند، از این رو هیچگونه خراشی بر روی اسکلت صندلی در جابجایی های بین کلاس ها و یا بر روی یکدیگر قرار دادن آنها اتفاق نخواهد افتاد. در اتصال دسته ی صندلی به بدنه نیز از اتصالات محکم و بادوام استفاده شده که باعث حرکت نرم و روان اتصالات درهنگام باز و بسته کردن دسته می شود.

6 – داخل همرو بودن

داخل همرو بودن صندلی محصلی شیدکو یکی از خصوصیات بارز این صندلی ها است. از آنجا که تعدادی از این صندلی ها باید در انبار مدارس و مراکز آموزشی صرفا برای ایام امتحانات نگهداری شود، قابلیت داخل همرو بودن این صندلی باعث کمک به قرار دادن بسیار آسان چندین صندلی بر روی یکدیگر جهت استفاده از آنها و چیدمان مجدد در سالن های امتحانی یا راهروها درزمان امتحانات می شود.

7 – قیمت مقرون به صرفه

به دلیل خرید عمده و تعداد بالای صندلی رویال دسته دار توسط مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس، به ویژه برای آماده سازی سالن های امتحانات، در شرکت شیدکو سعی شده است که علاوه بر تولید محصولی با کیفیت، قیمت این محصول تا حد امکان مناسب و با صرفه باشد تا مدیران ومسئولان خرید بتوانند با خیال راحت برای خرید این صندلی های جدید برای کلاس ها و مراکز امتحانی، سرمایه گذاری کنند.

سخن پایانی

دروبسایت شرکت شیدکو می توانید با کسب اطلاعات کامل در مورد صندلی  محصلی رویال، از ویژگی های منحصر به فرد این صندلی های جدید محصلی مطلع شده و بتوانید سرمایه گذاری بلند مدتی را برای خرید این تجهیز آموزشی با ارزش داشته باشید. اگر قصد خرید صندلی برای کلاس های خود را دارید، خرید چند عدد صندلی محصلی مخصوص دانش آموزان چپ دست کلاس خود را فراموش نکنید. قابلیت داخل همرو بودن این صندلی ها، وزن سبک و کیفیت تک تک متریال بکار رفته در تولید آنها، همه در کنار هم باعث تولید صندلی محصلی رویال که محصولی بسیار با کیفیت و با دوام است می شود. برای سفارش صندلی رویال مخصوص کلاس ها وایام امتحانات، همین امروز با شرکت شیدکو تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *