در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

معایب صندلی دانش آموزی بی کیفیت + معرفی صندلی دانش آموزی

فهرست مطالب

صندلی کافی شاپی و باغی شیدکو

انواع صندلی دانش آموزی در بازار ایران

بعد از دوران استفاده از نیمکت های چوبی در مدارس که دارای ارتفاع کم ازسطح زمین بودند وسبب خستگی واحساس درد دانش آموزان در کمر و پاها می شدند، مدیران رو به خرید صندلی محصلی برای مدارس و دانشگاه ها آوردند. اما از آنجا که تعداد زیادی صندلی برای تجهیز کلیه ی کلاس ها مورد نیاز بود، در برخی مدارس بودجه ی کافی برای خرید صندلی های با کیفیت و راحت وجود نداشت. از این رو صندلی های نه چندان مطلوبی برای کلاس ها تهیه شد که مشکلاتی را در پی داشت.

اهمیت کیفیت صندلی محصلی

صندلی های محصلی نامرغوب به مانعی برای سلامت و وضعیت بدنی کودکان و نوجوانان تبدیل شده است. بسیاری از دانش آموزان و همچنین والدین آنها معتقدند در مدارس صندلی دانش آموزی های محصلی صدفی که دانش آموزان مجبور می شوند در تمام طول روز روی آن بنشینند صندلی های مناسبی نیستند و باعث احساس خستگی و عدم تمرکز دانش آموزان و در نتیجه عدم یادگیری کامل دروس توسط آنها می شود.
صندلی‌های محصلی بر دانش‌آموزان تأثیر زیادی می‌گذارد، حتی اگر به ندرت به تأثیرات منفی آن توجه شود. جک دنرلین، مدرس ارشد ارگونومی و ایمنی در دانشگاه هاروارد، در مقاله ای بیان کرد: “این صندلی ها باعث ایجاد مشکلات طولانی مدت برای دانش آموزان می شود، مانند آسیب دائمی به گردن و پشت. ، سردرد و در نهایت عدم تمرکز.” این ناراحتی باعث می‌شود که مغز دانش‌آموزان تمرکز خود را از معلم و درس به سمت احساس عدم راحتی آنها تغییر دهد.

معایب صندلی دانش آموزی صدفی

صندلی های نامناسب محصلی مانند صندلی های صدفی می توانند به کمر و گردن دانش آموزان فشار وارد کنند، زیرا دسته ی این صندلی ها که به عنوان میز استفاده می شود، اغلب برای دسترسی دانش آموزان بسیار پایین هستند و باعث می شود گردن آنها به سمت جلو خم شود و فشار شدیدی به کمر و ستون فقرات آنها وارد شود. نا آگاهی نسبت به راحتی و آسایش عمومی دانش ‌آموزان و اینکه دانش ‌آموزان باید تمام عمر تحصیلی خود را روی این صندلی‌ها بنشینند، باعث می‌شود جهش رشد صحیح آنها مهار شود. ستون فقرات دانش‌ آموزان ممکن است با نشستن های طولانی مدت بر روی صندلی های نامناسب مانند صندلی صدفی، خمیده و تغییر شکل پیدا کند و در آینده باعث مشکلات زیادی مانند محدودیت جریان خون در سراسر بدن شود.

نشیمنگاه و تکیه گاه صندلی صدفی

صندلی‌های محصلی صدفی دارای یک نشیمنگاه سفت هستند که به سمت عقب متمایل می‌شود که باعث عدم گردش خون، گرد شدن پشت، کشیده شدن عضلات شانه، گردن و پشت، فشار دادن نخاع به یک طرف و انقباض عضلات می‌شود. ارتفاع صندلی های محصلی صدفی نیز برای دانش آموزان ودانشجویان نامناسب است و برای برخی دانش آموزان بلند قد ، بسیار کوتاه هستند که سبب فشار آمدن به کمر و پاها می شود. دو دلیل وجود دارد که هیئت‌های مدرسه ها و دانشگاه ها این صندلی‌های پلاستیکی مضر را انتخاب می‌کنند: قیمت و تخریب ناپذیری صندلی های پلاستیکی. اما چاره چیست؟ آیا صندلی جایگزینی برای صندلی های محصلی صدفی وجود دارد؟ بله. صندلی های محصلی شرکت شیدکو!
بهترین جایگزین صندلی محصلی صدفی

یکی از دغدغه های شرکت های تولید کننده ی تجهیزات آموزشی راحتی و حفظ سلامتی کاربران محصولاتشان است. شرکت شیدکو یکی از این تولیدکنندگان مطرح است که رضایت کاربران و کیفیت محصولات تولیدی خود را در سرلوحه ی فعالیت هایش قرار داده است. این شرکت توجه ویژه ای به تولید صندلی های استاندارد و مطابق با اصول ارگونومی جهانی کرده است. چرا که سلامت دانش آموزان و احساس راحتی آنها در ساعت هایی که باید در مدرسه باشند، کمک شایان توجهی به یادگیری بهتر دروس و پیشرفت آنها می کند.

صندلی محصلی شیدکو (رویال)

در شرکت شیدکو صندلی های محصلی بسیار ویژه ای تولید می شود که ضمن داشتن کیفیت، تولید شده مطابق اصول ارگونومی هستند و احساس مطلوب راحتی را برای دانش آموزان تامین می کنند. در ادامه به برخی از ویژگی های منحصر به فرد این صندلی ها اشاره شده است:

طراحی ویژه

همانگونه که اشاره شد این صندلی ها دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و مطابق با اصول ارگونومی بدن هستند. شیب ملایم قسمت کفی و تکیه گاه صندلی قابلیت تطبیق پذیری کامل با بدن دانش آموزان ودانشجویان را دارد. ارتفاع صندلی از سطح زمین متناسب با گروه های سنی دانش آموزان می باشد. دسته ی صندلی نیز در ارتفاع مناسبی نسبت به بدن قرار میگیرد که دانش آموزان نیاز به خم شدن بیش از حد برای قرار دادن دست خود بر روی آن را ندارند.
صندلی دانش آموزی شیدکو

کیفیت جنس صندلی رویال

اسکلت فلزی صندلی از مهمترین بخش های یک صندلی است که شرکت شیدکو برای ساخت آنها از پروفیل بسیار مقاومی استفاده میکند که دارای رنگ الکترواستاتیک مقاوم بوده و دراستفاده های متعدد دچار خراش نمی شود. صندلی های محصلی رویال با اینکه دارای وزنی بسیار سبک هستند اما قابلیت تحمل وزن افراد سنگین وزن را به راحتی دارد.
جنس قسمت کفی و پشت صندلی ها از پلاستیک فشرده ی بسیار مقاوم ساخته شده که به آسانی دچار شکستگی نمی شود. رنگ صندلی های محصلی رویال دارای تنوع بوده و بسیار با دوام است و بر اثر مرور زمان کمرنگ نمی شود. اگر قصد استفاده از این صندلی ها در فضای باز حیاط مدرسه یا دانشگاه برای برگذاری مراسم های خاص را دارید نیز هیچگونه دغدغه ای بابت تغییر رنگ صندلی ها نداشته باشید.

صندلی محصلی مخصوص چپ دستان

از توجهات خاص تیم تحقیق و توسعه ی شرکت شیدکو، توجه آنها به طراحی و تولید صندلی های محصلی برای چپ دستان است. درهرکلاسی حداقل یک یا چند دانش آموز یا دانشجوی چپ دست وجود دارند که بر اثر انحراف بدن خود برای استفاده از دسته ی صندلی های معمولی دچار احساس درد در قسمت کتف وکمر می شوند. اما مدیران با تدبیر ضمن تهیه ی صندلی مرغوب دانشجویی برای کلاس های خود، برای دانش آموزان چپ دست خود نیز صندلی مناسب تهیه می کنند.
صندلیهای محصلی رویال شیدکو میتواند بهترین انتخاب برای مراکز آموزشی باشد که ضمن ایجاد فضایی مدرن در کلاس ها از طریق طراحی شیک این صندلی ها، انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود و تا سال های متوالی نیاز به تعویض و جایگزینی صندلی ها با صندلی های جدید نخواهد بود. چرا که با هر بار تمیز کردن یا شستن آنها، رنگشان مانند روز اول زیبا و براق خواهد بود. برای مشاوره و ثبت سفارش خرید با کارشناسان فروش شرکت شیدکو در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید