در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید و قیمت تابلو وایت برد پایه دار متحرک

فهرست مطالب

خرید و قیمت پایه تخته وایت برد

امروزه استفاده ی گسترده از پایه وایت برد در هر مکان آموزشی و اداری، باعث راحتی ارائه ی مطالب و دروس شده است. اما در برخی موارد با محدودیت فضا جهت نصب تابلوها مواجه هستیم. شرکت شیدکو که بیش از یک دهه است در تولید وصادرات محصولات آموزشی فعالیت دارد، اقدام به تولید پایه های وایت برد جهت راحتی قراردادن تابلوها در هرمکانی کرده است.

قیمت وایت برد پایه دار شیدکو

کاربرد های گسترده وایت برد باعث شده تا نیاز های مختلفی به این محصول داشته باشیم. گاهی وایت برد را برای تدریس مجازی می خواهیم، گاهی برای کافی شاپ و گاهی برای نقاشی فرزندانمان. البته همیشه نمی توانیم وایت برد را به دیوار بزنیم و شاید مجبور شویم آن را به صورت موقتی در جایی گذاشته و بعد از استفاده برداریم.

در این شرایط ، وایت برد پایه دار، بهترین گزینه برای خرید است که شما می توانید تابلو با سایز های مختلف را روی پایه های آن قرار دهید. در این مقاله به مزایای این محصول می پردازیم و وایت برد پایه دار شیدکو را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های وایت برد پایه دار شیدکو

  1. فناوری نوین در طراحی چرخ ها
    جابجایی راحت و آسان
  2. قابلیت نصب سایزهای مختلف وایت برد
  3. تنظیم و نصب آسان
  4. جنس بدنه و اسکلت فلزی
  5. بسته بندی شکیل
  6. ارگونومی استاندارد

چرا وایت برد پایه دار لازم است؟

درس و مدرسه با وایت برد پایه دار: درس خواندن دیگر به کلاس درس معطوف نیست. با وجود وایت برد پایه دار، معلمان خلاق می توانند در حیاط یا حتی در طبیعت به تدریس بپردازند و فضای شادی برای دانش آموزان فراهم کنند. با این تابلو ها می شود هر اتاقی را به کلاس درس یا تبادل نظر تبدیل کرد و از فضاها بیشترین بهره را برد.

در دنیای مدرن امروزکه استفاده از تکنولوژی فاصله و مسافت را از بین برده است، بسیاری از کورس های آموزشی به صورت آنلاین در دسترس هستند که در آنها تدریس در کلاس یا منزل با استفاده از تابلوی وایت برد انجام می پذیرد. استفاده از تابلوهای وایت برد پایه دار بهترین انتخاب در این شرایط هستند، چرا که به راحتی می توان تابلو را جابجا و یا جمع کرده و در محل دیگری برای استفاده ی مجدد قرار داد.

وایت برد پایه دار برای استارتاپ ها: هنرمندان و ایده پردازان به خوبی ارزش وایت برد متحرک را می دانند. با کمک وایت برد پایه دار شما می توانید ایده هایتان را همیشه در برابر چشم داشته باشید یا وظایف اعضای گروه را روی آن بنویسید. برنامه ریزی یکی از مهم ترین کاربرد های این محصول است که حتی می توانید آن را در خانه هم انجام دهید.

وایت برد پایه دار شیدکو در اندازه های مختلف

در برخی فضاها مانند دفاتر مدرن شیشه ای و یا مکان های استیجاری ، امکان نصب تابلوی وایت برد به دیوار وجود ندارد چرا که یا امکان ایجاد پرچ در دیواروجود ندارد و یا اجازه ی این کار را ندارید. بنابراین بهترین راه استفاده از تابلوهای وایت برد پایه دار چرخدار برای استفاده در اتاق کار است.

بهترین انتخاب برای فضاهای اداری:

یکی از بهترین تجهیزات مدرن برای اتاق مدیران کارخانه ها و شرکت ها تابلوی وایت برد متحرک است.مدیران می توانند این تابلوها را در قسمت های مختلف اتاق جلسات قرار داده و موضوعات و پلن های کاری را برای اعضای هیئت مدیره و یا کارکرنان شرح دهند.
در اکثر سالن های کنفرانس، برای زیبایی بیشتر، تخته وایت برد قرار نمی دهند. اما همیشه مدیران فایل های آماده و یا ارائه های تمیز و مرتب ندارند و لازم است تا بداهه نظراتشان را بیان کنند. اگر فکر می کنید سالن کنفرانس شما، با وجود وایت برد ثابت، شبیه به کلاس درس می شود، می توانید از وایت برد پایه دار شیدکو استفاده کنید.

مواردی که اشاره کردیم تنها بخشی از کاربرد های وایت برد پایه دار است. شما می توانید این محصول را در فضا های زیر هم استفاده کنید:
1. کلاسهای مدرسه
2. کلاسهای دانشگاهی
3. آموزشگاه ها
4. دفاتر اداری و شرکت ها
5. سالن جلسات
6. استفاده در خانه

مزیت وایت برد پایه دار یا تابلو متحرک شیدکو

تنوع زیاد محصولات وایت برد شیدکو، باعث شده است تا مشتریان با توجه به نیاز خاص خود به راحتی بتوانند از بین محصولات انتخاب کنند. همینطور سالها تلاش و تجربه در زمینه طراحی این تابلو ها باعث شده است تا تیم تخصصی R&D هر ساله نسل جدیدی از وایت برد پایه دار با طراحی منحصر به فرد را با توجه به نظرات و پیشنهادات کاربران روانه بازار کنند. وایت برد پایه دار در چهار نسل وارد بازار شد و همواره سعی شده تا این محصول با توجه به بازخورد مشتریان بهبود یابد.

ویژگی های وایت برد شیدکو

1.فناوری نوین در طراحی قفل چرخ های وایت برد پایه دار

پس از نصب تابلو در محل، چرخ ها ثابت شده و با آزاد شدن قفل ها وایت برد پایه دار به راحتی به مکان های مختلف جابجا می شود. چرخ های با دوام و محکم این محصول طول عمر زیادی داشته و در رنگ های متنوعی ارائه می شود که با سایر قسمت های تابلو هماهنگی دارد.
با این فناوری در طراحی چرخ، دیگر لازم نیست نگران حرکت وایت برد هنگام نوشتن باشید. وایت برد پایه دار وزن دست شما و حرکت ماژیک روی تخته را تحمل کرده و ثابت می ماند.

2.جابجایی راحت و آسان

چرخ های روان تابلوی متحرک شیدکو از مهمترین امتیاز های این تابلو به شمار رفته و سهولت در جابه جایی را میسر می کند. حتی اگر بخواهید بر روی سطوح سخت تری مانند آسفالت وایت برد پایه دار را حرکت دهید با فناوری ساخت چرخ شیدکو این کار برایتان آسان خواهد بود.
هر چند تیم تحقیق و توسعه شیدکو به شما توصیه می کند که وایت برد پایه دار را بر روی سطوح بسیار سخت و ناهموار حرکت ندهید زیرا در طولانی مدت، عمر چرخ های تابلوی شما کاهش می یابد.

3. قابلیت نصب سایزهای مختلف در ابعاد و ضخامت های متنوع

پایه های متنوع به کار رفته در تابلو های وایت برد شیدکو قابلیت پشتیبانی از تمام ابعاد و اندازه های تخته وایت برد را داشته و همچنین مشتریان می توانند تخته وایت برد شرکت شیدکو یا سایر تخته های وایت برد موجود در بازار را به راحتی بر روی آن قرار دهند.

4.تنظیم و نصب آسان

تابلوی پایه دار، قابلیت تنظیم ارتفاع برای ارتفاع دید های مختلف را دارد بنابراین می توان از این تابلو ها در مقاطع مختلف تحصیلی استفاده کرد.
مصرف کنندگان تابلوی پایه دار می توانند به راحتی و بدون آموزش خاصی تنها با مطالعه برگه راهنمای نصب که همراه با محصول دریافت می کنند، تابلو را در محل نصب کنند.

می توانید راهنمای نصب این تابلو را در ویدئوی زیر ببینید:

5.جنس بدنه و اسکلت فلزی

جنس پایه و اسکلت فلزی محکم این تابلو ها باعث شده است تا در هنگام نوشتن روی آن، لرزش ایجاد نشود. همینطور ایستایی فوق العاده زیاد، و عدم افتادن آن، امنیت کافی برای اطرافیان به خصوص کودکان را تامین می کند.

6.بسته بندی شکیل

بسته بندی وایت برد پایه دار شیدکو به گونه ای است که محصول شما ضربه نمی خورد و در حین حمل آسیب نمی بیند. شما می توانید با خریداری این محصول آن را به راحتی به محل استقرار حمل کرده و سرهم کنید. در هنگام نصب یادتان باشد که حتما از راهنمای نصب داخل بسته بندی استفاده کنید.

7.رعایت اصول ارگونومی

وایت برد پایه دار شیدکو قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. می توانید ارتفاع این وایت برد ها را متناسب با قد خودتان و ارتفاع دید بیننده ها، تنظیم کرده و راحتی با آن کار کنید. همینطور برای گذاشتن ماژیک و یا تخته پاک کن در کنار وایت برد هم محلی تعبیه شده است.
سطح سفید این وایت برد ها به گونه ای طراحی شده که از انعکاس زیاد نور و دیده نشدن نوشته ها جلوگیری شود. بنابراین دانش آموزان و دانشجوان می توانند نوشته های روی تخته را بخوانند و دچار مشکل نشوند.
سطح سفید این وایت برد ها به گونه ای طراحی شده که از انعکاس زیاد نور و دیده نشدن نوشته ها جلوگیری شود. بنابراین دانش آموزان و دانشجوان می توانند نوشته های روی تخته را بخوانند و دچار مشکل نشوند.

خرید وایت برد پایه دار شیدکو

شرکت تولید محصولات آموزشی شیدکو، سالهاست که در زمینه تولید و صادرات این محصولات فعالیت دارد. تلاش شیدکو جلب رضایت مشتری بوده و در این راستا، هر ساله محصولات خود را ارتقاء می دهد.

در تولید وایت برد های پایه دار سعی شده است تا بهترین محصول با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد. برای سفارش وایت برد پایه دار شیدکو، فرم زیر را تکمیل کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و سفارش شما را تایید کنند.

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. رامین گفت:

    تابلو پایه دار متحرک شیدکو خیلی جنس خوب و قیمت مناسبی داره حتما بخرید.

  2. محمود گفت:

    سلام
    خرید تابلو وایت برد پایه دار یا پایه وایت برد متحرک از شیدکو رو خیلی پیشنهاد میکنم با قیمت مناسب و همچنین کیفیت عالی

  3. موسوی گفت:

    پایه تخته وایت برد شیدکو خیلی عالیه، خیلی با کیفیته، من از خریدم خیلی راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *