در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

راهنمای خرید وایت برد سایز بزرگ

فهرست مطالب

راهنمای خرید وایت برد سایز بزرگ

تخته وایت برد، در جهان مدرن امروز تبدیل به سطح استانداردی برای نوشتن در اکثر کلاس های درس شده اند که دارای اندازه ها و قابلیت های متعددی هستند، از تخته های دیواری بزرگ گرفته تا تخته های دو سطحی متحرک. در بیشتر کلاس های درس در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، تابلوهای وایت برد مستقیماً روی دیوار نصب می شوند و به عنوان نقطه کانونی کلاس درس عمل می کنند. با این حال، تخته های دیواری تنها گزینه نیستند و در برخی کلاس ها ترجیح به خریدن تابلوهای پرتابل است.

تابلو وایت برد جزء اصلی هر مرکز آموزشی، اداره و محل کار است که روش عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان را ارائه می دهند. آنها ابزاری عالی برای درگیر کردن کل گروه یا دانش آموزان در به اشتراک گذاری ایده ها و کار کردن بر روی یک نظریه یا ایده هستند. این تابلوها حتی در خانه های ما نیز جایی برای خود پیدا کرده اند و به عنوان مکانی در دسترس برای نمایش لیست کارهای انجام شده، کارهای روزمره برای بچه ها، لیست خرید و موارد دیگر مانند نوشتن یادآورها استفاده می شوند. انتخاب تابلوهایی با سایز متوسط از بین برندها و تنوع سایزهای موجود در آنلاین شاپ هایی مانند شیدکو نسبت به انتخاب تابلوهایی با سایز بزرگ نسبتا آسان تر است. اما جهت سهولت انتخاب تابلوهایی با سایز بزرگتر بهتر است به برسی برخی فاکتورها بپردازیم:

1. سایز متناسب با کاربرد

تعیین اندازه ی تخته وایت برد یک نقطه ی عالی برای شروع بررسی و انتخاب و درنهایت خرید تابلوی وایت برد است. تابلوهای وایت برد دیواری می‌توانند سطح بزرگی از دیوار را در کلاس، سالن و تالارهای همایش اشغال کنند و باعث استفاده ی بهینه از فضا جهت آموزش و ارائه ی دروس ومفاهیم شوند. فکر کردن به اینکه تخته وایت برد روزانه برای چه کاری استفاده می شود حائز اهمیت است. در مکان هایی که می توانید با اجتناب از خریدن تخته وایت برد کوچک وقت خود را صرف پاک کردن نوشته های قبلی برای بازکردن جایی برای نوشته های جدید نکنید، حتما این کار را انجام دهید. از طرف دیگر، یک تابلوی وایت برد آنقدرها بزرگ را خریداری نکنید که فضای مناسبی برای نصب آن در اختیار نداشته باشید. قبل از شروع جستجو در طیف وسیع اندازه‌های موجود، محل نصب و بزرگی کلاس یا سالنی که تابلو درآن نصب می شود را اندازه بگیرید تا بتوانید از انتخاب درست ابعاد تابلو مطمان شوید.

2. جنس تابلو وایت برد

شاید در گذشته اطلاعات چندانی از جنسیت سطح تابلوهای وایت برد نداشتید. اما درنظر داشته باشید که جنسیت و کیفیت متریال سطح تابلوی وایت برد باعث افزایش مدت زمان استفاده از آن خواهد شد. تابلوهای وایت برد می توانند دارای سطحی از مقوای وایت برد باشند که مدت زمان استفاده ی بسیار کوتاهی دارد. یا میتوانند ساخته شده از پرسلین یا شیشه باشند.گزینه ی دیگر از جنس تابلوهای وایت برد میتواند ملامین باشد که دارای روکش شفافی هستند که بر لایه تخته ی تابلو چسبیده است، قیمت آنها بسیار مناسب و در مناطقی که نیازی به استفاده ی مکرر ندارند، مانند یک کلاس معمولی و کم جمعیت یا کافه تریا بهترین هستند. این تخته ها با تمیز کردن به روش صحیح، استفاده از ماژیک وایت برد مرغوب و استفاده ی نه چندان زیاد می توانند چند سال دوام بیاورند.اما تولید کنندگان با تجربه ای مانند شرکت شیدکو از بهترین و منحصر به فرد ترین متریال روز جهان در تولید تابلوهای خود استفاده می کنند. این شرکت از نوعی ورق گالوانیزه ی وایت برد برای تابلوهای خود استفاده می کند که بسیار مقاوم و باکیفیت است و در برابر استفاده های مکرر هیچگونه آسیبی نمی بیند. سطح تابلوها دارای خاصیت مغناطیسی نیز برای چسباندن متریال مختلف آموزشی، یادآورها و یادداشت ها باشد.

3. نصب تابلوهای وایت برد با ابعاد بزرگ

پس از انتخاب سایز تابلوی متناسب با کلاس، سالن یا تالار، نسبت به مکان مورد نظر و ترجیحات خود می توانید تابلو را به دیوار نصب یا بر روی پایه متحرک چرخدار قرار دهید. در برخی مکان ها ترجیح به عدم سوراخ کردن دیوار برای نصب تابلو است که دراین حالت می توانید از چسب های دو طرفه ی بسیار باکیفیت برای نصب تابلو استفاده کنید، اما دوام این چسب ها صد در صد نخواهد بود. در چنین شرایطی بهتر است بزرگترین سایز تابلوی وایت برد قابل نصب بر روی پایه ی متحرک را انتخاب کنید.وایت بردهای متحرک تولید شده در شرکت شیدکو در بزرگترین سایز 200*100 سانتیمتر ارائه شده به مارکت های تجهیزات آموزشی هستند.
اما اگر قصد نصب تابلوی وایت برد با ابعاد بزرگتر بر روی دیوار کلاس یا سالن کنفرانس را دارید، می توانید از دیگر سایز تابلوهای وایت برد مدل کلاسیک شرکت شیدکو با ابعاد 122*250 و یا 122*220 سانتیمتر استفاده کنید. طراحی زهوار این تابلوها بسیار مدرن و شیک و ساخته شده از متریال عالی، مقام به فرورفتگی در برابر ضربه های احتمالی و ضد خش هستند. در چهارگوشه ی این تابلوها مکانی برای مخفی شدن پیچ های نصب تعبیه شده که کمک به حفظ زیبایی محیط پس از نصب تابلو می کند.

4. دیگر ویژگی ها

برای بررسی ویژگی های دیگر تابلوهای وایت برد سایز بزرگ باید به ضخامت تابلو، یکنواختی رنگ تابلو و عدم تخلخل یا موجدار بودن سطح تابلو و همچنین قابلیت پاک شوندگی آسان تابلو نیز توجه شود. انتخاب برند معتبر می تواند حاصل سالها تجربه و سابقه ی یک شرکت را با عرضه ی محصولی با دوام به شما هدیه دهد که منجر به رضایت از خرید خواهد شد.
تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو در هر سایز و با هر مدل ( کلاسیک،آلفا،تابا و دلتا ) دارای تمامی ویژگی های ذکر شده هستند. علاوه بر اینکه این تابلوها دارای ورقی فلزی نصب شده در قسمت پشت تابلو جهت حفظ ونگهداری از تخته ی وایت برد هستند.
برای بررسی و انتخاب انواع مختلف تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو از وبسایت این شرکت دیدن کرده و مشاوره ی تخصصی از کارشناسان فروش این شرکت برای انتخاب بهترین تابلوی وایت برد با ابعاد بزرگ دریافت فرمایید. می توانید در کنار تابلوی وایت برد خود، پک ماژیک های چند رنگ این شرکت را نیز برای اطمنیان از مرغوبیت جوهر و عدم آسیب به رنگ سطح تابلوی وایت برد تهیه فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *