در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

قیمت وایت برد پایه دار و راهنمای خرید

فهرست مطالب

وایت برد پایه دار مناسب ترین ابزار آموزشی

تابلو وایت برد را می توان در هر مکانی اعم از مکان های آموزشی و کلاس ها، ادارات و دفاتر کار مشاهده کرد. در فضاهای آموزشی مانند کلاس های مدارس ممکن است جهت توسعه فضای نوشتن تصمیم به خرید وایت برد در کنار تابلوی گرین برد گچی و یا جایگزینی کامل تابلوی قدیمی با تابلوی جدید گرفته شود. اگر فضایی بر روی دیوار کلاس وجود داشته باشد، تابلوی وایت برد قابل نصب بر روی آن خواهد بود، درغیراین صورت استفاده از تابلوی وایت برد نصب شده بر روی پایه متحرک می تواند بهترین انتخاب باشد. از ویژگی های مهم یک وایت برد قابل حمل این است که می توان آن را به راحتی برای کاربران و مخاطبان سازماندهی کرد و آن ها را به مکان های مختلف به آسانی جابجا کرد. 

مشخصات تخته وایت برد پایه دار شیدکو

تخته وایت برد متحرک می تواند تطبیق پذیری و استفاده ی مفید از تابلو را به هر کلاس یا دفتر کار اضافه کند.یکی ازشرکت های معتبر وشناخته شده در زمینه ی تولید تابلوهای وایت برد و پایه های تابلوی متحرک، شرکت شیدکو است که همواره سعی در به روزرسانی محصولات خود مطابق با اصول استاندارد جهانی کرده است.این پایه ها بسیار با کیفیت ودارای وزنی مناسب هستند که از طریق چرخ های متحرک به آسانی و بطور روان در بین محیط های مختلف قابل جابجایی هستند.
در ادامه خصوصیات برجسته ی پایه تخته های وایت برد متحرک را جهت سهولت انتخاب بررسی خواهیم کرد.

قابلیت جابجایی آسان

همه ی پایه های تخته وایت برد دارای چرخ های متحرک جهت سهولت جابجایی هستند. پایه تخته وایت برد شرکت شیدکو تولید شده از پروفیل بسیار محکم و با کیفیت است که دارای چرخهای بسیار با کیفیت قفل شونده می باشد. این چرخها پس از قرارگرفتن در مکان مورد نظر قفل شده و درهنگام استفاده از تابلو هیچ گونه حرکت یا تکانی نخواهد داشت.

قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه

پایه تخته وایت برد شرکت شیدکو تنظیم ارتفاع متغیررا امکان پذیر می کنند چرا که در هر مکانی اعم از دفتر کار یا کلاس های مدارس و دانشگاه ها، افراد و دانش آموزان با بلندی قد متفاوت ازتابلو استفاده خواهند کرد.می توانید بهترین زاویه را برای ارائه یا نوشتن برای مشاهده ی بهتر نوشته ها توسط مخاطبان و یا در بهترین زاویه جهت عدم انعکاس نورمحیط بر روی تابلوتنظیم کنید.

استفاده چند گانه

نگهداری و استفاده ازتخته وایت بردی که بر روی پایه نصب می شود بسیار آسان است و فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل تابلوهای وایت برد شیدکو  در ابعاد متفاوت  با قابلیت نصب  روی پایه ، مناسب خانه، دفتر، مدرسه، دانشگاه، کافی شاپ، رستوران، استادیوم، بیمارستان یا هر مکان دیگری می باشند.اگر مدرس هستید می توانید با قرار دادن تابلوی متحرک در مقابل دوربین، از آن هم برای تدریس در کلاس و هم برای آموزش آنلاین استفاده کنید. اگر مدیر یک شرکت هستید می توانید برای برگزاری جلسات کاری در شرکت خود، تابلوی وایت برد متحرک را به اتاق یا سالن جلسات انتقال داده و پس از اتمام جلسه تابلو را به سهولت از طریق چرخ ها به مکان دیگری ببرید.

کیفیت تابلو پایه دار

پایه تابلوهای وایت برد را می توان از مواد مختلف از قبیل آلومینیوم، کروم و فولاد تولید کرد. پایه متحرک تخته وایت برد شیدکو تولید شده از پروفیل بسیار مقاوم در استایلی بسیار مدرن می باشد و دارای رنگ الکترواستاتیک کوره ای ضد خش است. چرخهای پایه ها نیز از متریال با کیفیت ساخته شده اند که به مرور زمان و جابجایی های متعدد دچار آسیب وخراش نمی شوند و بر روی سطح زمین نیز هیچ گونه ردی بر جا نمی گذارند. چرخ های پایه دارای قفل هستند که پس از قفل شده در مکان مورد نظر بطور ثابت، مانند یک تابلوی نصب شده بر دیوار، در جای خود محکم باقی می مانند.

انعطاف پذیری پایه متحرک

تحرک و انعطاف پذیری که تخته وایت برد متحرک ارائه می دهد بی نظیر است. با استفاده از تابلوی وایت برد متحرک می‌توانید اتاق کنفرانس موقت بسازید، تخته وایت برد را به کلاسی که آن روز درآن ارائه دارید انتقال داده و کار خود را به بهترین نحو انجام دهید. در صورت عدم نیاز به تابلو نیزآن را به انبار یا محلی برای قرار دادن موقت تا استفاده ی بعدی ببرید تا بتوانید ازفضای در دسترس استفاده بهتری بکنید.

سایز تخته وایت برد

سایزهای تابلو وایت برد قابل نصب بر روی پایه در شرکت شیدکو تابلوهایی با ابعاد 80*100-90*120 و 150*100 می باشند. این رنج از ابعاد دارای بهترین بازدهی جهت نصب بر روی پایه ی متحرک چرخ دار هستند که دغدغه ی نصب تابلو بر روی دیوار درمکان هایی که دارای فضای کافی بر روی دیوار نیستند، یا به دلیل نوع خاص دیوارها یا استیجاری بودن مکان امکان نصب تابلو بر روی تابلو وجود ندارد را بطور کامل حل می کنند.

قیمت پایه وایت برد متحرک

برای دانستن مبلغ سرمایه گذاری جهت خرید پایه متحرک تابلو وایت برد بهتر است در ابتدا سایز تابلوی متناسب با نیاز خود را بدانیم و سپس اقدام به خرید پایه متناسب با سایز تابلو نماییم. در مرحله بعد خرید پایه متحرک وایت برد از برندی معتبر توصیه می شود. چرا که با یک بار هزینه کردن تا سالهای متمادی می توان از پایه متحرک برای قرار دادن انواع تابلو روی آن استفاده کرد. پس بهتر است مبلغ مورد نیاز برای خرید پایه تخته وایت برد را یک سرمایه گذاری درنظر بگیریم نه هزینه. برای کسب راهنمایی جهت خرید بهترین پایه وایت برد متحرک پیشنهاد می شود با کارشناسان فروش شرکت شیدکو به طور رایگان مشاوره بگیرید.
در شیدکو تابلوهای وایت برد مغناطیسی قابل نصب بر روی پایه ی متحرک طراحی و تولید می شوند که می توان از آنها علاوه بر استفاده برای تدریس، نوشتن ایده ها و یادداشت ها و تقسیم وظایف کارمندان در جلسات اداری، یادداشت ها یا عکس هایی را نیز ازطریق مگنت بر روی آنها نصب کرد. چنانچه قصد خرید تابلوی وایت برد و پایه ی وایت برد را بصورت همزمان دارید، پس از انتخاب سایز تابلوی متناسب با نیاز خود، اقدام به ثبت سفارش از طریق وبسایت رسمی شیدکو کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *