شیدکو صادرکننده تجهیزات آموزشی

شیدکو صادرکننده تجهیزات آموزشی با حضور در بازار جهانی، محصولات خود را به کشورهای سراسر جهان صادر و نیازهای اموزشی  منحصر به فرد هر منطقه و فرهنگ را با ارسال کالا برآورده می کند.

 شرکت همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش میباشد .

تلاش به نوآوری فقط شعار نیست، بلکه یک جنبه از فرهنگ شرکتی شیدکو می باشد که ما را به پیش بردن مرزها  خارج از کشور ممکن میکند .

استاندارد محصولات شیدکو

شرکت شیدکو با کمال افتخار اعلام می دارد که برای ورق وایت برد دارای نشان معتبر CE  اروپا است . کلیه مواد اولیه مورد نیاز در فرآیند تولید دارای گواهینامه های استاندارد آلمان، ژاپن و کره جنوبی می باشد. تکنسین های ماهر شیدکو به کمک ماشین آلات ساخت داخلی قدرتمند برای تولید محصولاتی است که با استانداردهای باکیفیت مطابقت دارند. تعهد شیدکو به کیفیت  قابل مشاهده میباشد .

محصولات

تخته وایت برد
تابلو اعلانات
خرید پایه تخته وایت برد
ماژیک وایت برد
صندلی دسته دار دانش اموزی
خرید میز نقشه کشی
صندلی دسته دار دانشجویی mdf
خرید صندلی انتظار و کافی شاپ
خرید صندلی تاشو

مجوزها و عضویت ها

تصویر جلسه

عضو سازمان های مجری پذیرش هیئت های تجاری و بازاریابی

عضو سازمان بازرگانی استان های کشور

عضو شهرک صنعتی استان اصفهان

عضو اتحادیه بازرگانی و صنایع

حمل کالا

در شیدکو راه حل بسته بندی برای ارسال کالا و صادرات کالا وجود دارد که از دو بخش بسته بندی اولیه و ثانویه تشکیل شده است. مرحله بسته بندی اولیه با استفاده از شیرینک پک بسته بندی برای محافظت از محصول آغاز می شود و به دنبال آن نایلون حباب دار برای ایجاد یک لایه محافظ بین محصول و اثرات ظربه خارجی است . در نتیجه بسته بندی اولیه را تکمیل میشود . در مرحله بسته بندی ثانویه، ما از کارتن های محکم، قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت استفاده می کنیم که دارای طراحی مقاوم در برابر له شدن است . این کارتن ها دارای برچسب‌های راهنما به زبان‌های عربی ، روسی و انگلیسی هستند که محافظت از آنهارا آسان تر و از آسیب در حین حمل‌ونقل بین‌المللی جلوگیری می‌کند. کارتن ها همچنین دارای یک راهنمای جامع در مورد شرایط نگهداری محصول هستند . که یک راهنمای کامل برای گیرنده ارائه می دهد و تجربه تحویل ایمن را تضمین می کند .

خدمات پس از فروش

 تیم شیدکو  با ارائه گارانتی برای محصولات صادراتی خود به منظور تضمین رضایت مشتریان اعلام میکند . که محصولات شرکت با یک سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند .  تعهد ما به ارائه پشتیبانی عالی از مشتری چیزی است که ما را متمایز می کند . یکی از بهترین ویژگی های محصولات ما فرآیند نصب کاربر پسند آنهاست که توسط خود خریدار انجام می شود . با این حال، ما درک می کنیم که گاهی اوقات، مشتریان ما ممکن است نیاز به راهنمایی یا کمک داشته باشند . به همین دلیل ما مشاوره و راهنمایی 24 ساعته را ارائه می دهیم .  ما در شرکت شیدکو به ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان خود متعهد هستیم و معتقدیم که رضایت مشتریان کلید دستیابی به این هدف است.

ارسال کالا

 با تمرکز قوی بر صادرات ، ارسال کالا با حمل و نقل زمینی  این شرکت را قادر می سازد تا بسیاری از کالاها آموزشی شیدکو را به  مقاصد سراسر جهان ارسال کند . از حمل و نقل هوایی گرفته تا حمل و نقل دریایی و زمینی شیدکو پاسخگوی نیازهای متنوع انواع ارسال کالا خود بوده است . و از تحویل به موقع و ایمن محصولات آنها اطمینان حاصل می شود . شیدکو با تاکید بر کیفیت و رضایت مشتری , به خدمات صادرات و ارسال کالا به سراسر کشور های مختلف متعهد است . 

تصویر جلسه

مجموعه ای برای مشتریان

شرکت شیدکو با توجه به رضایت مشتری، برای صادرات محصولات آموزشی تلاش میکند . این سازمان  با تعهد و تلاش و استفاده تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات برای تولید محصولات آموزشی خود با رعایت استانداردهای بین المللی با موفقیت پیاده سازی کرده است . از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی، هر مرحله به دقت کنترل می شود تا از بالاترین سطح کیفیت اطمینان حاصل شود . علاوه بر این ، مدیریت  شرکت با به‌ روزرسانی مداوم سیستم‌ها برای پیشرفت‌ در تولید، تلاش می‌کند .  تمرکز بر نوآوری و کیفیت باعث شده که شیدکو به دلیل تعهدش به ارائه محصولات و خدمات عالی مورد اعتماد مشتریان خود قرار گیرد . 

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید