در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

وایت برد مغناطیسی زهوار ضخیم ( کلاسیک) چه تفاوتی با وایت برد مغناطیسی تابا دارد؟

فهرست مطالب

تخته وایت برد های شیدکو در چهار مدل تابا، آلفا کلاسیک و دلتا تولید و عرضه می شود، که با توجه به نوع ساخت آنها استفاده های متفاوتی دارند، در این قسمت وایت برد های کلاسیک و تابا را معرفی میکنیم و تفاوت های آن ها را نشان می دهیم.

تفاوت وایت برد کلاسیک و تابا

با پیشرفت روز افزون استفاده از تابلوهای وایت برد در اکثر مکان های آموزشی مانند مدارس ، دانشگاه ها و آموزشگاه های آزاد ، همچنین ادارات و شرکت ها، بسیاری از مردم هنوز از وجود چندین مدل تخته وایت برد بی اطلاع هستند. آنها تفاوت های بین تابلوهای وایت برد را صرفا در ابعاد تابلو می دانند. اما بر اساس استفاده شما از تخته وایت برد و حتی حرفه ی شما، دانستن تفاوت بین تابلوهای وایت برد مهم است. قیمت و کیفیت تابلوهای وایت برد نیز به نوع تابلو و ویژگی های منحصر به فرد هر مدل بستگی دارد. در ادامه به معرفی و بررسی تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو می پردازیم.

تابلوهای وایت برد شیدکو

شرکت شیدکو یکی از تولید کنندگان با سابقه و یکی از اولین کارخانجات تولید تجهیزات آموزشی در ایران می باشد که با بیش از چهار دهه سابقه تولید انواع تابلوهای وایت برد، امروزه مجهز به خط تولید چهار مدل تابلو وایت برد کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا می باشد. هرکدام از این نوع تابلو ها ویژگی های مختص به خود را دارند. در این مقاله به بررسی ویژگی های تابلو وایت برد کلاسیک و تابلو وایت برد تابا و همچنین مقایسه ی این دو تابلو می پردازیم:

وایت برد مغناطیسی زهوار ضخیم( کلاسیک)

تابلوی کلاسیک از محکم ترین انواع تابلوهای وایت برد در بازار به شمار می رود. تابلوهای وایت برد کلاسیک در ابعاد بزرگ و با بیشترین ضخامت در شرکت شیدکو طراحی و ساخته می شوند. این تابلوها با ویژگی های گفته شده در ادامه قابل تولید هستند:

  • سطح مغناطیسی تابلو وایت برد
  • قابلیت تولید از سایز 60*90 تا سایز 122*250 سانتیمتر
  • دارا بودن زهوار ضخیم و محکم
  • تولید شده با ضخامت 3.5 سانتیمتر
  • قابلیت استفاده بعنوان تابلوی متحرک

ویژگی های کلی وایت برد کلاسیک

1 – سطح مغناطیسی تابلو وایت برد باعث افزایش بهره وری از آن میشود، چرا که علاوه بر استفاده از ماژیک برای نوشتن بر روی تابلو میتوان مواردی نظیر یادداشت ها، پروژه ها، عکس ها و موارد دیگری را به راحتی بر روی تابلو چسباند. در کلاسها نیز می توان پروژه های دانش آموزان و یا عکسها را در هنگام ارائه آنها با مگنت برای تابلووصل کرد.

2 – تابلو های وایت برد کلاسیک به دلیل داشتن زهوار ضخیم و دارا بودن ضخامت سه و نیم سانتیمتر تابلوی بسیار محکمی به شمار می روند که می توان آنها را بر روی دیوار کلاس ها، اتاق کنفرانس و همایش، سالن های بزرگ نمایش و تئاتر برای استفاده دائمی به دیوار متصل کرد.

3 – سطح تابلو وایت برد کلاسیک ساخته شده از ورق گالوانیزه وایت برد است که باعث استحکام و کیفیت سطح وایت برد میشود. سطح تابلو به طور یکنواخت و نامتخلخل رنگ شده است که باعث کمک به پاک شوندگی سریع و بهتر اثر جوهر از روی سطح می شود.

4 – ابعاد متوسط تابلوی وایت برد کلاسیک قابلیت نصب بر روی پایه وایت برد چرخدار را دارند. اگر وایت برد کلاسیک بر روی پایه نصب شود، به راحتی می تواند جهت افزایش سطح نوشتاری یا برای استفاده های متعدد در مکان های یک ساختمان به کلاس یا اتاق مورد نظر جابجا شود.
از آنجا که تابلو وایت برد کلاسیک تابلویی با استحکام و با ضخامت بالاتری نسبت به دیگر مدل تابلو های تولید شده در شرکت شیدکو می باشد، بسیار مناسب برای استفاده در سالن های کنفرانس وهممایش، تالارها، کلاس های بزرگ و شلوغ، راهروی اداره ها یا شرکت ها، راهروی طبقاتی در مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها و دیگر مراکز می باشد. این تابلوها اگر بصورت متحرک خریداری شوند، قابلیت جابجایی آسان به مکان های مختلف و همچنین فضای بیرون مانند حیاط یا باغ در زمان برگذاری رویدادهای خاص را دارند.

وایت برد مغناطیسی تابا

وایت برد تابا یکی از مدل های یوزر فرندلی تولید شده در شرکت شیدکو می باشد. از ویژگی‌ های برتر این تابلوها می‌توان به سبک بودن و قابل حمل بودن راحت آنها اشاره کرد. در ادامه برخی از دیگر ویژگی های این تابلو را بررسی می کنیم:
  • ضخامت 1 سانتی متری تابلوی تابا
  • قابلیت تولید از رنج 30*40 تا رنج 100*200 سانتی متر
  • سطح مغناطیسی
  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت استفاده بصورت متحرک

ویژگی های کلی وایت برد تابا

1 – وایت برد تابا یکی از مدل های بسیار خاص از تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو می باشد که دارای ضخامت فقط یک سانتی متر است. در نتیجه وزن این تابلو بسیار سبک بوده و حتی اگر آن را بر روی پایه نصب نکنیم به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

2 – ابعاد این تابلو بسیار مناسب برای استفاده توسط دانش آموزان و استفاده های شخصی در منزل می باشد. از کوچکترین سایز تابلوی تابا میتوان برای به عنوان یک پلنر شخصی و یا برای تمرین و بازی کودکان و دانش آموزان استفاده کرد. ابعاد بزرگتر تابلوهای تابا مناسب برای کلاس های کوچک در آموزشگاه ها می باشد.

3 – سطح این تابلو علاوه بر خاصیت مغناطیسی دارای کیفیت زیادی است که در استفاده های متعدد خاصیت وایت بردی و مغناطیسی آن به راحتی از بین نخواهد رفت. به عنوان مثال اگر در کلاس های مراکز آموزشی مانند آموزشگاه های زبان یا مهد کودک ها از این تابلوها استفاده شود، یا حتی در منزل برای بازی و حل تمرین های درسی کودکان به کار برده شوند، با پاک شدن های مکرر سطح آنها دچار مشکل نخواهد شد.

4 – از سایز های بزرگ تر این تابلو ها می توان علاوه برنصب بر روی دیوار، به صورت متحرک نیز استفاده کرد. سایزهای متوسط تابلوی تابا قابلیت نصب بر روی پایه وایت برد چرخدار را دارد، که در این حالت به راحتی بین مکان های مختلف مثلاً بین کلاس هایی که نیاز به فضای اضافه جهت نوشتن برای تدریس دارند، قابل حمل و جابجایی است.

مقایسه وایت برد کلاسیک با تابا

در بالا به ویژگی های منحصر به فرد تابلوهای وایت برد کلاسیک و تابا اشاره شد. لازم به ذکر است که علاوه بر تفاوت در ضخامت و ابعاد این تابلوها، زهوار این دو مدل تابلو نیز در شرکت شیدکو به صورت متفاوت از هم طراحی و تولید می شوند. این زهوارها بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و در چهار گوشه تابلو دارای مکانی تعبیه شده جهت پنهان نمودن جای پیچ های اتصال به دیوار هستند.

اکنون با آگاهی کامل می توانید یکی از دو مدل تابلوی کلاسیک یا تابا را برای فضای مورد نظر خود، متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. اگر همچنان نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد این دو مدل تابلو دارید همین امروز با شماره های تماس شرکت شیدکو تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را از کارشناسان فروش این شرکت دریافت نمایید. خرید تابلو وایت برد شیدکو در هر مدل و هر سایزی می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت برایتان محسوب شود. رضایت از خرید را با شیدکو تجربه نمایید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *