در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

بررسی تخصصی وایت برد کلاسیک

فهرست مطالب

تخته وایت برد کلاسیک (زهوار ضخیم 3 سانتی متری)

وایت ‌برد کلاسیک در شرکت شیدکو از اولین و قدیمی‌ترین تابلوهای تولید شده در این شرکت به شمار می‌روند که به دلیل ابعاد بزرگ و ضخامت زیاد آن از تابلوهای پرطرفدار در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی هستند. این تابلو ماندگاری و طول عمر بالایی دارد و استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان و جذاب است. در این بررسی تخصصی با ما همراه باشید تا جزئیات تابلوهای وایت برد کلاسیک را بهتر بشناسیم و دلیل محبوبیت این تابلو در محیط کلاس‌ها در دانشگاه، مدرسه و آموزشگاه‌های آزاد را بدانیم.

قسمت‌های تشکیل‌دهنده تابلو وایت برد کلاسیک

تابلوی وایت برد کلاسیک از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که می‌توان به ورق گالوانیزه وایت برد برای تولید سطح تابلو، ورق MDF، ورق فلزی متصل‌شده در قسمت پشت تابلو، زهوارها و قسمت‌های تعبیه شده در چهارگوشه تابلو برای مخفی‌کردن جای پیچ‌های اتصال اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با وایت برد کلاسیک نیاز است با جزئیات قسمت‌های تشکیل‌دهنده آن بیشتر آشنا شویم که در این ویدئو نیز می‌توانید این قسمت‌ها، نحوه اسمبل کردن آنها و تولید محصول نهایی را ببینید.

بررسی تخصصی سطح وایت برد کلاسیک

وایت برد کلاسیک شیدکو ابزاری تخصصی و نوآورانه برای برقراری ارتباط و همکاری در محیط‌های مختلف است. این وایت برد طیف وسیعی از ویژگی‌ها و مزایایی را ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی محبوب برای کلاس‌های درس، دفاتر و سایر محیط‌های حرفه‌ای تبدیل می‌کند. سطح وایت بردی تابلوی کلاسیک نقش مهمی در محبوبیت و کاربرد زیاد آن در کلاس‌ها دارد. سطح تابلو در شرکت شیدکو، از ورق گالوانیزه وارداتی با خاصیت وایت بردی ساخته شده است که باعث دوام و ماندگاری بالای تابلو می‌شود. این ورق فلزی در مقابل استفاده‌های متعدد در محیط‌های آموزشی و اداری دچار فرسایش نمی‌شود و خاصیت وایت بردی خود را از دست نمی‌دهد، چرا که ورق گالوانیزه بسیار مقاوم در برابر فرسایش است.

ورق با کیفیت وایت برد شیدکو

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه سطح صیقلی ورق گالوانیزه، بافت صاف و یکدست آن است. این ویژگی به نفوذناپذیری سطح و وجود یک پوشش رنگی یکدست کمک می‌کند که قابلیت تمیزشوندگی آن را افزایش می‌دهد. به دلیل عدم وجود منافذ میکروسکوپی روی سطح، ذرات ریز رنگ‌دانه جوهر ماژیک پس از پاک‌شدن روی سطح باقی نمی‌مانند و از تجمع لکه‌ها روی سطح جلوگیری می‌کنند. ورق گالوانیزه مورداستفاده در ساخت تخته وایت برد کلاسیک ویژگی مغناطیسی دارد که باعث گسترش کاربردهای آن نسبت به یک تابلوی صرفا وایت برد است. می‌توانید تصور کنید که مغناطیسی بودن سطح چطور باعث تسهیل تعاملات و آموزش از طریق چسباندن وسایل کمک‌آموزشی مگنتی و حتی عکس، نوشته و چارت‌ها با استفاده از مگنت بر روی سطح می‌شود.

در مورد سطح یکنواخت تابلوی وایت برد نیز باید گفت این سطح دارای رنگی یکنواخت است که از درجه شفافیت متناسبی برخوردار است. اگر رنگ سطح وایت برد بسیار شفاف باشد باعث انعکاس بیش از اندازه نور محیط و در نتیجه غیرقابل مشاهده بودن نوشته‌ها بر روی تابلو می‌شود. اگر درجه مات بودن رنگ زیاد باشد، باعث کدرشدن سطح و خستگی چشم می‌شود. این موضوع در تابلوهای کلاسیک شیدکو به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است و رنگ از درجه شفافیت مناسبی برخوردار است.

بررسی ضخامت وایت برد کلاسیک شیدکو

تابلوهای کلاسیک که از مقاوم‌ترین تابلوهای شیدکو به شمار می‌روند با ضخامت 2.5 سانتی‌متر تولید می‌شوند. این ضخامت شامل سه‌لایه‌ی ورقه گالوانیزه سطح، ورق MDF و ورق فلزی پشت تابلو به همراه زهوارهای این تابلو می‌شود. این ضخامت در ابعاد بزرگ تابلو باعث سنگین‌شدن وزن تابلو و در نتیجه مناسب‌بودن برای کلاس‌ها و سالن‌های بزرگ می‌شود. با نصب تابلوی وایت برد کلاسیک می‌توان تا سالیان سال بدون نیاز به تعویض و یا تغییر تابلو از آن استفاده کرد.

بررسی ابعاد وایت برد کلاسیک

رنج ابعاد تولیدی وایت برد کلاسیک بسیار متنوع است، این تابلوها از سایز 60*90 تا سایز 122* 250 در کارخانه شیدکو تولید می‌شوند. ابعاد کوچک‌تر این تابلوی مقاوم را می‌توان برای دفاتر کار در اداره‌ها و کلاس‌های با ابعاد متوسط استفاده کرد. درحالی‌که ابعاد بزرگ‌‎تر این تابلو برای سالن‌های همایش و کنفرانس در دانشگاه و مراکز آموزشی بسیار پرکاربرد هستند.

بررسی تخصصی زهوار تابلوی کلاسیک

زهوار وایت برد نقش مهمی را در بهبود زیبایی و افزایش مقاومت اجزای مختلف تابلو مانند MDF تابلو انجام می‌دهد. وایت برد کلاسیک دارای یک قاب مقاوم است که از آلومینیوم آنادایز شده با ماندگاری بالا ساخته شده است که مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خراش‌های احتمالی در حین جابه‌جایی را تضمین می‌کند. این زهوارها طراحی چشمگیر و مدرنی را به نمایش می‌گذارند که با پیچ‌های مخفی هوشمندانه تعبیه شده در گوشه‌ها تکمیل می‌شود. این ساختار متفکرانه تخته وایت برد کلاسیک را به انتخابی عالی برای محیط‌های آموزشی و اداری مدرن تبدیل می‌کند.

مزایای خرید تابلو وایت برد کلاسیک شیدکو

تابلو وایت کلاسیک دارای ساختاری محکم و بادوام است که طول عمر و قابلیت اطمینان آن را تضمین می‌کند. سطح تابلو از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر خراش و لکه مقاوم است و تجربه استفاده آسان را ارائه می‌دهد. این وایت برد همچنین مغناطیسی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی اسناد و یادداشت‌ها را با آهنربا بر روی سطح آن متصل کنند.
Shidco اهمیت شخصی‌سازی را درک می‌کند و در تخته وایت برد کلاسیک گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد: کاربران می‌توانند از بین اندازه و ابعاد مختلف متناسب با نیازها و ترجیحات خود یکی را انتخاب کنند. برخی از سایزهای این تابلو امکان استفاده به‌صورت متحرک را دارند. در مکان‌هایی که امکان نصب تابلو وجود ندارد می‌توان به‌راحتی تابلوی کلاسیک را بر روی پایه متحرک چرخ‌دار شیدکو نصب و آن را به مکان دلخواه جابه‌جا کرد. این ویژگی تضمین می‌کند که وایت برد به طور یکپارچه با هر محیطی ادغام می‌شود.
وایت برد کلاسیک راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه برای نیازهای ارتباطی و همکاری ارائه می‌دهد. ساخت بادوام و نگهداری آسان آن نیاز به تعویض مکرر تابلو را به حداقل می‌رساند و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، تطبیق‌پذیری آن نیاز به تابلوهای متعدد را از بین می‌برد و هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.

نتیجه‌گیری

وایت برد کلاسیک شیدکو ابزاری همه‌کاره، بادوام و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط و همکاری است. ویژگی‌های نوآورانه، نصب آسان و ابعاد متنوع آن را برای محیط‌های مختلف مناسب می‌کند. چه برای کلاس‌های درس، دفاتر یا محیط‌های حرفه‌ای، این تخته وایت برد قابلیت‌های تعاملی و دید بهتری را برای تسهیل ارتباط، آموزش و همکاری مؤثر ارائه می‌دهد.
برای سفارش وایت برد کلاسیک، پس از مشاهده اطلاعات این تابلو و مشاهده فیلم این صفحه، ابعاد متناسب با نیاز خود را در وب‌سایت شیدکو انتخاب و فرم موجود را تکمیل و ثبت کنید. پس از آن منتظر تماس کارشناسان فروش شیدکو باشید تا شما را تا نهایی‌کردن خرید و تحویل سریع تابلو در محل شما راهنمایی کنند. برای خرید وایت برد کلاسیک شیدکو فردا دیر است!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید