در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

وایت برد پرتابل چه سایزی بخریم؟

فهرست مطالب

از تابلو وایت برد پرتابل چه می دانید؟

با مرسوم شدن قرار دادن تابلو وایت برد دراکثر فضاهای اداری و آموزشی از جمله کلاس ها، دفاتر کار، شرکت ها و حتی منازل به دلیل راحتی وتمیز بودن استفاده از آنها نسبت به گرین بردهای گچی، کاربران گاهی با مشکل عدم وجود فضای خالی بر روی دیوارو یا عدم امکان نصب تابلو بر روی دیوار مواجه می شوند. از این رو شرکت های تولید کننده ی انواع تابلو و تجهیزات آموزشی مانند شرکت شیدکو، اقدام به ایجاد تنوع جهت سهولت استفاده از این تابلوها با تولید پایه های وایت برد و به طبع ایجاد تابلوهای پرتابل چرخدارکردند.

 تابلوهای وایت برد پرتابل یا قابل حمل همانطورکه ازاسمشان مشخص است: تابلوهایی هستند که به راحتی از طریق چرخ ها از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند و اکثر آنها بر روی قاب یا پایه های فولادی نصب می شوند. از مزیت های استفاده از این نوع تابلوها، عدم نیاز به نصب بر روی دیوارو قابلیت جابجا شوندگی آسان آنها در مکان های مختلف می باشد. بنابراین در یک اداره یا بین چند کلاس به راحتی قابل انتقال و استفاده هستند. تقریبا همه ی افرادی که قصد خرید تابلوهای پرتابل را دارند، با مشاهده ی تنوع محصولات شامل برندها، سایزها و مدل های مختلف، درانتخاب خود دچار تردید شده و نیاز به راهنمایی دارند. این مقاله به شما درانتخاب بهترین سایز تابلوی پرتابل کمک خواهد کرد.

موارد مورد توجه در انتخاب بهترین تابلو وایت برد پرتابل:

هنگام انتخاب اندازه تخته وایت برد پرتابل ، باید مواردی را در نظر بگیرید. اولین مورد این است که اتاق یا مکانی که می خواهید تابلوی پرتابل خود را در آن قرار دهید چگونه است. آیا اتاق یا کلاسی بزرگ دراختیار دارید که تابلو میتواند به راحتی در آن جابجا شده و روبروی مخاطبان قرار گیرد و یا باید تابلوی پرتابل با اندازه متوسط یا کوچک تهیه شود تا مناسب قرار گرفتن در فضای اتاق باشد.
نکته ی بعدی که باید درنظر گرفته شود، تعداد افرادی است که از تابلو استفاده خواهند کرد. اگر فقط یک کاربر مانند شخص اراده دهنده، مدرس یا مدیر قراراست از تابلو استفاده کند ، تابلویی با سایز متوسط می تواند مفید باشد. اما اگر از تابلوی پرتابل برای فعالیت های گروهی و یا استفاده ی چند نفر جهت نوشتن فعالیت ها، پلن ها و یا وظایف کاری استفاده می شود، قطعا تابلوی پرتابل با سایز بزرگ مورد نیاز است.

تنوع سایز تابلوهای پرتابل شرکت شیدکو

شرکت شیدکو شرکتی بسیار با تجربه و با سابقه درحیطه ی تولید تجهیزات و ابزار آموزشی در کشور به شمارمی رود. تیم تحقیق وتوسعه ی این شرکت همواره در حال بررسی جدیدترین محصولات و استانداردها دربازارهای2 کشورهای دیگر، وهمچنین بررسی نظرات مشتریان، و درنهایت اپدیت محصولات مطابق با جدیدترین ورژن ها در جهت افزایش رضایت کاربران بوده است.
از این رو این شرکت در طی چند دهه از فعالیت خود چهار نسل از پایه های وایت برد مورد استفاده در تابلوهای پرتابل را تولید و به بازار آموزشی کشورعرضه کرده است. اما تنوع مهم ترتابلوهای پرتابل شرکت شیدکو در سایز وهمچنین مدل تابلوها است.

سایز تابلوهای پرتابل شیدکو

در شرکت شیدکو تابلوهای تولید شده از رنج 50×70 سانتیمتر تا 100×200 سانتیمتر قابل نصب برروی پایه و استفاده به عنوان تابلوی پرتابل در مکان های مختلف هستند. تنوع رنج تابلوهای وایت برد پرتابل اینگونه است : 50×70، 40×60، 60×90، 100×80، 90×120، 100×120، 100×150، 100×180، 100×170، 100×200 که همانطور که اشاره شد از تابلوهای متحرک با سایز بزرگتر میتوان در کلاس های بزرگتر یا مکان هایی مانند سالن و تالارهای کنفرانس وهمایش بهره برد. اما سایزهای کوچکتر این تابلوها مخصوص کلاس های درس نه چندان بزرگ با تعداد متوسط دانش آموزان یا دانشجویان ، و یا استفاده در دفاتر کار و ادارات می باشند.

مدل ها و ضخامت متفاوت تابلوهای پرتابل شیدکو

در شرکت شیدکو تنوع محصول تابلوهای وایت برد در چهار بخش تابلوهای مدل کلاسیک، مدل آلفا، مدل تابا و مدل دلتا بصورت مغناطیسی یا غیرمغناطیسی خلاصه می شوند. این تابلوها ضخامت و طراحی متفاوت با یکدیگر را دارند. به عنوان مثال تابلوهای کلاسیک دارای ضخامت 2.5 سانتیمتری هستند، درحالیکه تابلوهای مدل دلتا ضخامت 1 سانتیمتر دارند.
هر چهارمدل از تابلوهای وایت برد شیدکو میتوانند به صورت پرتابل با درنظر گرفتن سایز تابلوی متناسب با نیاز کاربر، خریداری شوند. در فضاهای کوچکتر مانند کلاس ها یا دفاتر کاری کوچکترتابلوهایی با ضخامت کمتر میتوانند گزینه ی خوبی باشند.
اما علاوه بر انتخاب سایز تابلوی پرتابل موردنظرتان، ویژگی های دیگری از تابلو را نیز برای سرمایه گذاری و خرید بررسی کنید. به عنوان مثال ثابت قرار گرفتن تابلو بر روی پایه و عدم لرزش وتکان خوردن آن در حین استفاده نکته ی بسیار مهمی است. اگر تابلو در حین استفاده دچار تکان خوردن شود، باعث عدم رضایت کاربرخواهد بود. این مشکل در تابلوهای پرتابل شرکت شیدکو به دلیل امکان قفل شدن چرخ ها و ثابت شدن آنها وجود ندارد .
ویژگی دیگر تابلوهای پرتابل جنس و کیفیت تابلو و پایه می باشد. سطح تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو در هر سایز و با هر مدلی که باشند از جنس ورق گالوانیزه ی وایت برد هستند که بسیار مقاوم است وخاصیت وایت بردی آنها دراستفاده های متعدد یا استفاده از ماژیک وایت برد با جوهرغیرمرغوب از بین نخواهد رفت. جنس پایه ی تابلوهای پرتابل این شرکت نیز از پروفیل بسیارمقاوم به همراه رنگ کوره ای ساخته شده که در حین جابجایی دچار خراشیدگی نمی شود.
اگر به دنبال تابلوی پرتابل خاص تر هستید تا دکوراسیون اداری یا بازسازی فضا را به سبک جدید چیدمان کنید، تیم اختصاصی شرکت شیدکو بدون هیچ هزینه اضافی با امکان سنجی تولید محصول موردنظر شما از لحاظ سایز وابعاد یا استایل، به شما کمک میکند تا تابلوی وایت برد سفارشی خود را برای فضای منحصر به فرد خود طراحی کنید. امکانات تولید داخلی شرکت شیدکو را قادر می سازد تا تخته های وایت برد سفارشی را تقریبا درهر اندازه ای تولید کند. همچنین در انتخاب تابلوی وایت برد پرتابل مطابق با رنج ابعاد گفته شده، میتوانید نسبت به سایز متناسب با نیازتان با کارشناسان فروش این شرکت صحبت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *