در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چهار مدل میز طراحی شیب دار بازار ایران را بشناسیم

فهرست مطالب

چهار مدل میز طراحی شیب دار بازار ایران را بشناسیم

می‌دانیم که مهندسان پیش‌گامان انقلاب صنعتی بودند که با آزمایشات و اختراعات به شکل‌گیری دنیای مدرن کمک کردند و ماشین‌آلات، معماری و سازه‌های پیشرفته‌ای را برای ما به وجود آوردند. امروزه درحالی‌که برخی از معماران هستند که برای انجام کارهای خود به استفاده از کامپیوتر تکیه می‌کنند، برخی دیگر از میز طراحی شیبدار برای ایجاد طرح‌های به‌صورت دستی و دیدن بهتر جزئیات پلن‌هایشان استفاده می‌کنند. این نوع میز شیبدار به طور خاص برای هنرمندان، مهندسان و معماران طراحی شده است و برای دانشجویان این رشته‌های خاص عالی است.
این افراد حتی اگر بسیاری از طراحی‌های خود را با کامپیوتر انجام دهند، اما ممکن است مجبور شوند نسخه‌های کامپیوتری خود را با دست ویرایش کنند تا ایرادات و جزئیات را بهتر متوجه شوند. یا حتی ممکن است بخواهند از یک میز طراحی شیبدار قابل‌حمل استفاده کنند تا بتوانند آن را بین کلاس و منزل با خود حمل کنند.

میز شیب دار طراحی چه استفاده ای دارد؟

استفاده از انواع میز شیبدار مهندسی یا میز نور در بسیاری از مشاغل جزئی ضروری از تجهیزات و ابزار کار برای بهتر و آسان‌تر انجام‌دادن کارها و پروژه‌ها است. مثلاً معماران، مهندسان، هنرمندان، طراحان مد، طراحان داخلی، خیاطان، نقشه‌کشان، کاریکاتوریست‌ها و خیلی از مشاغل دیگر از میز شیبدار و میز طراحی در شغل خود استفاده می‌کنند.

انواع میز طراحی ساخته شده در شیدکو

شرکت شیدکو چهار مدل میز طراحی شیبدار را طبق نیاز مهندسان، معماران و هنرمندان طراحی و به بازار عرضه کرده است که کاربردهای بسیار زیادی در حیطه‌ی مشاغل مختلف دارد. در ادامه این چهار مدل میز شیبدار مهندسی را معرفی و ویژگی‌های آنها را بررسی خواهیم کرد:

1. میز طراحی 60*90

این میز شیبدار کوچک‌ترین سایز از انواع مدل‌های میز شیبدار تولید شده توسط شرکت شیدکو است که به دلیل سایز کوچک خود برای استفاده در رشته هنر بسیار مناسب است. اگر مربی هنر هستید می‌توانید تعدادی از میزهای شیبدار با این سایز را در آموزشگاه خود قرار دهید تا هنرجویانتان به‌راحتی از آنها استفاده کنند، ضمن اینکه فضای زیادی برای قراردادن آنها نیاز ندارید و در صورت عدم نیاز به‌راحتی آنها را دمونتاژ و جمع می‌کنید.

2. میز طراحی 70*100

شرکت شیدکو دومین سایز از میز طراحی شیبدار خود را با ابعاد 100*70 طراحی و تولید کرده است. این سایز برای دانشجویان رشته‌های معماری و نقشه‌کشی یا مهندسانی که فضای کمی در دفتر کار خود در اختیار دارند، مناسب است. اگر در خانه یا دفتر کار خود فضای کمی در اختیار دارید، استفاده از این میز فضای زیادی از اتاقتان را اشغال نمی‌کند؛ ولی به کارهایتان سرعت می‌بخشد.

3. میز طراحی 120* 80

میز شیبدار با ابعاد 120* 80 در شرکت شیدکو بیشتر به‌منظور استفاده‌ی دانشگاه‌ها یا آموزشگاه‌های آزاد برای رشته‌های فنی مهندسی، معماری، هنر و گرافیک ساخته شده است. ابعاد این میز طراحی باعث می‌شود که دانشجویان به‌راحتی طرح و پروژه‌های خود را بر روی آن قرار دهند و فضای کافی برای دیدن جزئیات آنها را در اختیار داشته باشند.

4. میز طراحی 150 * 100

بزرگ‌ترین سایز میز شیبدار تولیدشده در شرکت شیدکو دارای سطحی گسترده و ضد خش است که فضای کافی برای پهن کردن نقشه‌ها و پلن‌ها بر روی آن را در اختیار مهندسان و معماران می‌گذارد. این میز برای کلاس یا دفاتری که دارای فضای کافی برای قراردادن میز شیبدار هستند بسیار مناسب است.

ویژگی های مشترک میز های شیب دار شیدکو

اکنون که با چهار مدل از پر کاربردترین میزهای شیبدار تولید شده در شرکت شیدکو آشنا شده‌ایم، وقت آن است که ویژگی‌های مشترک و بااهمیت این میزها را بررسی کنیم.

طراحی خاص ومنحصر به فرد

میزهای طراحی شرکت شیدکو می‌توانند از نظر زیبایی‌شناسی چشمگیر باشند و برای هنرمندان حرفه‌ای و دیگر افراد خلاق نیز قابل پسند باشند. چرا که شرکت شیدکو طراحی این نوع میزها را با درنظرگرفتن سلیقه‌ی هنری کاربران این میزها انجام داده است.
بنابراین، میز طراحی شیبدار شرکت شیدکو در هر سایزی که باشد باعث کمک به زیبا و مدرن‌شدن فضای کاری شما خواهند شد و همچنین فضایی برای قراردادن نوشت‌افزارهای شما نیز برایتان فراهم می‌کند.

متریال با کیفیت

میزهای طراحی تولید شده در شرکت شیدکو دارای دوپایه هستند که به‌صورت وسیع در زیر سطح میز قرار می‌گیرد. این میزها دارای اسکلتی تولید شده از بهترین متریال هستند که علاوه بر استقامت زیاد، رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای آن باعث می‌شود در هنگام جابه‌جایی دچار خط و خراش نشده و تا چندین سال همچنان زیبا و بادوام باقی می‌ماند.

قابلیت تنظیم ارتفاع

برای تنظیم ارتفاع و شیب میز طراحی شرکت شیدکو، چند پیچ بر روی پایه‌ها تعبیه شده است که به‌آسانی می‌توان با استفاده از آنها ارتفاع میز را تنظیم کرد تا به شیب دلخواه برسد و کاربر بتواند بر کل سطح مسلط باشد. این پیچ‌ها به‌خوبی بسته و محکم می‌شوند؛ بنابراین هیچ لرزش و عدم تعادلی را احساس نخواهید کرد.

قیمت مقرون به صرفه

ممکن است در نگاه اول یک میز طراحی شیبدار را کمی گران‌قیمت بدانید، اما به‌زودی متوجه خواهید شد که ارزش خریدکردن را دارد. چه یک میزشیبدار کوچک و قابل‌حمل بخرید و چه میزی با سایز بزرگ‌تر، از ویژگی‌هایی بهره خواهید برد که آنها را در یک میز استاندارد نخواهید یافت. از آنجایی که این میزهای شیبدار چندمنظوره هستند، می‌توانید از آنها در هر حیطه‌ای و حتی برای مطالعه کتاب استفاده کنید.

مونتاژ آسان

قبل از اینکه پایه‌های میز طراحی شیدکو را مونتاژ و تنظیم کنید، باید در مورد جایی که قرار است آن را قرار دهید فکر کنید. سپس میز را در آنجا مونتاژ و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید به‌تنهایی و به‌راحتی پایه‌های میز را نصب و مونتاژ کنید .در صورتی که نظرتان درمورد مکان میز عوض شد به‌راحتی آن را به مکان دیگری منتقل کنید.
میزهای قابل‌حمل انعطاف‌پذیری بیشتری برای جابه‌جایی به محل کار خود را به شما ارائه می‌دهند، اما ممکن است برای نقشه‌های دقیق معماری به اندازه کافی بزرگ نباشند. پس می‌توانید یک میز با سایز کوچک‌تر و قابل‌حمل را انتخاب کنید تا کار و پروژه‌ی خود را به جایی که نیاز دارید ببرید و یک میز مهندسی بزرگ‌تر و راحت‌تر برای دفتر، خانه یا فضای کاری اختصاصی خود نیز تهیه کنید.

نکته پایانی

در شرکت شیدکو میز طراحی مدرنی را که برای ترسیم و اصلاح طرح و نقشه‌های خود و ایجاد یک فضای کاری کارآمد برای پروژه‌های مهندسی خود به آن نیاز دارید، را مشاهده و خرید کنید. میزهای شیبدار شیدکو با طراحی مدرن و قیمت مقرون‌به‌صرفه کمک می‌کنند تا همه طرح‌ها و پلن‌های دقیق خود را با آنها اصلاح و ایجاد کنید و از سهولت انجام کارهایتان لذت ببرید. برای خرید میز شیبدار شیدکو همین امروز با این شرکت تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *