در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

بررسی وایت برد مغناطیسی شیدکو + خرید آنلاین

فهرست مطالب

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو چه ویژگی هایی دارد؟

تخته وایت برد در فضاهای اداری و کاری راهی سریع و آسان برای پیگیری کارهایی که در طول روز انجام می‌شود و مشخص کردن مسئول انجام آن وظایف ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، اگر یک تیم کوچک را مدیریت می‌کنید، می‌توانید وظایف هر یک از اعضا را روی تخته یادداشت کنید و بعد از اتمام آنها را پاک کنید. به این ترتیب، می‌توانید پیشرفت تیم را پیگیری کنید و مطمئن شوید که همه در مسیر درست کاری هستند. در این مقاله به بررسی کاربردها و ویژگی‌های وایت بردهای مغناطیسی شرکت شیدکو می‌پردازیم.

وایت برد در محیط های آموزشی

در محیط‌های آموزشی مانند مدرسه، دانشگاه و آموزشگاه‌های علمی نیز تابلو وایت برد به‌عنوان تجهیزی ضروری جهت سهولت تدریس و ارائه‌ی مطالب آموزشی مورداستفاده قرار می‌گیرد. آنها یک سطح بزرگ و خالی را فراهم می‌کنند که معلمان می‌توانند از آن برای تدریس و نوشتن نکات یا اطلاعات کلیدی استفاده کنند و همچنین برای زمانی که در تلاش برای ایجاد یک درس تعاملی و جذاب‌اند، گزینه‌ای عالی هستند. امکان نوشتن بر روی تابلو با ماژیک‌های رنگی ضمن ایجاد تنوع در تدریس و امکان ارائه‌ی مطالب مختلف با ماژیک‌هایی با رنگ‌های متفاوت، باعث فعال‌سازی بخش زیبایی‌شناسی مغز شده و از خستگی دانش آموزان می‌کاهد. برای انجام فعالیت‌های دونفره یا چندنفره‌ی دانش آموزان بر روی تابلو نیز می‌توان از ماژیک‌های رنگی استفاده کرد.

وایت برد برای استفاده های شخصی

تابلوها همچنین می‌توانند به عنوان یک ابزار برنامه‌ریزی برای گردش کار شخصی نیز استفاده شوند که به شما این امکان را می‌دهند کار خود را به بخش‌های قابل‌مدیریت تقسیم کنید و به‌صورت بصری ببینید که چه کاری باید انجام شود. داشتن تابلو وایت برد در خانه به شما امکان یادداشت‌کردن سریع یادآورها و یا کارهای معوقه را می‌دهد که می‌توانید با برنامه‌ریزی مرحله به مرحله آنها را به انجام رسانده و در کنار آنها تیک بزنید.

وایت برد مغناطیسی چند کاره

نسل دوم از تابلو وایت برد های معمولی، تابلوهای مغناطیسی هستند که علاوه بر داشتن سطحی برای نوشتن، قابلیت چسباندن یادداشت، عکس، نمودار و کلیه‌ی تجهیزات آهنربایی کمک آموزشی بر روی آنها فراهم شده است. شرکت‌های تولیدکنندهٔ معتبر مانند شرکت شیدکو، از پیشتازان تولید انواع تابلوهای وایت برد مغناطیسی جهت استفاده‌های چندمنظوره هستند. استفاده از بهترین متریال جهت ساخت و تولید این تابلوها به همراه کاربردهای ویژه‌ی آنها، باعث افزایش تقاضا و رضایت مشتریان این تابلوها شده است.

چه چیزی یک تخته وایت برد را مغناطیسی می کند؟

تخته وایت برد در مدارس، ادارات و خانه پرکاربرد است، اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی یک تخته وایت برد را مغناطیسی می‌کند؟ در حالی که تقریباً رایج است که آهنرباها به مواد غیرفلزی مانند پارچه، پلاستیک، شیشه و چوب نمی‌چسبند و می‌توان تصور کرد که تخته‌های وایت برد نیز یک ماده غیرفلزی هستند. با این حال، چیزی که باعث می‌شود آهنرباها به تخته وایت برد بچسبند، ورق فلزی سطح تابلو است. خواص مغناطیسی قوی فلز همان چیزی است که تخته وایت برد را مغناطیسی می‌کند!

وایت برد معمولی یا مغناطیسی ؟

همه وایت بردها مغناطیسی نیستند، برخی از وایت بردها، در واقع اکثر وایت بردهای ارزان قیمت، خاصیت مغناطیسی ندارند؛ زیرا فقط از ملامین یا لمینت ساخته شده‌اند و دارای ورق فلزی موردنیاز نیستند. این نوع تخته وایت بردهای غیرمغناطیسی از نظر وزن بسیار سبک‌تر از تخته‌های مغناطیسی هستند. اما در شرکت شیدکو، از نوعی ورق گالوانیزه وارداتی در ساخت تخته وایت برد مغناطیسی استفاده می‌شود. با این روش می‌توان از سطح علاوه بر استفاده برای نوشتن، برای چسباندن وسایل کمک آموزشی مگنتی و یا اتصال برگه‌های یادداشت یا عکس با استفاده از انواع مگنت استفاده کرد.

مزایای استفاده از وایت برد مغناطیسی

وایت برد مغناطیسی چندین مزیت را به عنوان یک ابزار آموزشی ارائه می‌دهد. این نوع تابلو امکان نمایش هم‌زمان تصاویر و مفاهیم را فراهم کرده و درک بهتر را تقویت می‌کند. قابلیت پاک‌شدن آسان سطح امکان تغییرات سریع محتوای در حال ارائه را فراهم می‌کند، در حالی که تعامل با مخاطب پویاتر می‌شود. اطلاعات را می‌توان به‌راحتی از طریق سطح تابلوی مغناطیسی با دیگران به اشتراک گذاشت و کارایی و همکاری را افزایش داد.
تطبیق‌پذیری تابلو و امکان استفاده چندمنظوره از آن، آموزش کارآمد و جلسات تعاملی را تسهیل می‌کند. با این حال، انتخاب بهترین وایت برد مغناطیسی باید متناسب با نیازهای خاص فضای آموزشی برای ارائه باشد. به طور خلاصه، یک تخته وایت برد مغناطیسی آموزش و ارائه را با امکان یادداشت فوری محتوا، تعامل و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ساده می‌کند.

کاربردهای وایت برد مغناطیسی

هنگام برنامه‌ریزی برای خرید وایت برد معمولی، توصیه می‌کنیم به تعداد دفعات استفاده از تخته وایت برد توجه کنید. اگر به طور مداوم از آن استفاده شود، ما تخته وایت برد مغناطیسی را توصیه می‌کنیم. وایت بردهای مغناطیسی عملکرد دوگانه‌ای دارند که به‌صورت هم‌زمان به عنوان تخته وایت برد و تخته مغناطیسی کار می‌کنند که کمک بزرگی برای انواع سبک‌های یادگیری هستند. در واقع با ترکیب متن با شکل‌ها و گرافیک‌ها، فضای کاری و آموزشی خلاقانه‌ای ایجاد می‌شود. این تابلوها برای هر دفتر کار یا کلاسی قابل تنظیم و استفاده هستند و می‌توانند به عنوان یک نقطه کانونی برای ارائه در فضای اداری یا آموزشی مناسب باشند.
همچنین آنها به کاربران این امکان را می‌دهند تا صفحات گسترده، آثار هنری یا یادداشت‌ها را به‌راحتی با استفاده از مگنت‌ها بر روی سطح تابلو بچسبانند. تخته مغناطیسی استفاده از پین‌هایی که آثار و حفره‌های ناخوشایندی روی صفحات یا تابلوهای اعلانات قدیمی ایجاد می‌کنند را حذف می‌کند.
استفاده از آهنربا (مگنت) به شما این امکان را می‌دهند که به‌راحتی کاغذها، یادداشت‌ها و سایر موارد را بر روی تابلو بچسبانید و در صورت نیاز آنها را برداشته و اضافه یا حذف کنید که برای زمانی که در حال طوفان فکری و تلاش برای ارائه ایده‌های جدید هستید این ویژگی عالی است.
علاوه بر این، استفاده از این تابلوها تنظیم مجدد ایده‌ها و ایجاد تغییرات و راه‌حل‌های جدید در لحظه را آسان می‌کند. وایت بردهای مغناطیسی ابزار عالی برای ارائه نیز هستند. چرا که به شما این امکان را می‌دهند که به‌راحتی تصاویر و یادداشت‌ها را در صورت نیاز بچسبانید و جدا کنید. به عنوان مثال، اگر در حال ارائه یک محصول جدید هستید، می‌توانید تصاویر متعدد را بر روی سطح وایت برد مغناطیسی بچسبانید تا همه افراد حاضر در اتاق بتوانند آنها را ببینند.

سخن آخر

با بررسی ویژگی‌های تابلوهای وایت برد مغناطیسی، متوجه شدیم که خرید وایت برد مغناطیسی، باعث افزایش کاربری آن می‌شود؛ بنابراین برای خرید تابلو وایت برد، بهتر است تابلویی با قابلیت مغناطیسی بودن سطح تهیه کنیم. این انتخاب علاوه بر کمک به بهره‌مندی بیشتر از تابلو، انتخابی مدرن و مقرون‌به‌صرفه نیز خواهد بود. وایت بردهای مغناطیسی شیدکو، با ابعاد و مدل‌های متنوع قابل‌استفاده به‌صورت متحرک نیز هستند. این ویژگی کاربرد آن را برای هر مکانی افزایش خواهد داد. اگر هنوز در انتخاب تخته وایت برد مغناطیسی یا غیرمغناطیسی تردید دارید می‌توانید با تیم فروش شیدکو صحبت کرده و از نظرات آنها برای بهترین انتخاب و خرید بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *