در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

ماژیک وایت برد ایرانی + خرید ماژیک با کیفیت

فهرست مطالب

خرید ماژیک وایت برد ایرانی

بهترین ماژیک وایت برد ایرانی را بشناسید

در روزگاران قدیم فقط یک نوع ماژیک را میشناختیم که آن هم ماژیک هایی با رنگ و دوام دائمی بود. ماژیک های رنگی مخصوص نقاشی کودکان که بعد از نوشتن یا نقاشی کردن با آنها آثارش برای همیشه باقی می ماند. تا اینکه با تحول بزرگ ورود تابلو وایت برد به بازارو به دنبال آن ماژیک های وایت برد تقریبا در تمامی فضاهای آموزشی، اداری و حتی خانگی می توان یک یا چند عدد تابلو وایت برد ودر کنار آن چند ماژیک وایت برد در رنگ های متنوع را دید.
با این حال، تابلوی وایت برد تنها با استفاده از ماژیک های وایت برد با کیفیت و از برندی قابل اعتماد و مدت زمان ماندگاری زیاد آن می تواند مفید و همه کاره باشد. بررسی های زیر برای تصمیم گیری و انتخاب بهترین ماژیک های وایت برد امروزی به شما کمک می کنند. این عوامل ارزش در نظر گرفتن را دارند زیرا هر ارائه بر روی تابلوی وایت برد به دوام و کیفیت ماژیک هایی که استفاده می کنید متکی است.

جوهر ماژیک بدون بو

آیا تاکنون از ماژیک وایت برد استفاده کرده اید که بعد از باز کردن درب آن و درهنگام نوشتن بر روی تابلو بوی تند جوهر آن شما را آزار داده باشد؟ اگر شخصی هستید که به بوهای محیط حساسید حتما چنین تجربه ای را داشته اید. شرکت کنندگان و مجریان، اساتید و دانشجویان، معلمان ودانش آموزان معمولاً به طور یکسان از بوی قوی جوهر که از ماژیک های وات برد معمولی ساطع می شود، اذیت می شوند. یکی از دلایل بوی بد جوهر ماژیک های وایت برد عدم کیفیت آن و عدم تولید جوهر آن طبق اصول استانداردهای جهانی مانند استاندارد ASTM D-4236 است. پس با خریدن ماژیک وایت برد از یک تولید کننده ی معتبر و با سابقه دیگر چنین مشکلی را تجربه نخواهید کرد. شرکت شیدکو بعنوان شرکتی پیشگام درعرصه ی تولید وسایل آموزشی از جمله تابلو و ماژیک های وایت برد، از جوهری بسیار با کیفیت و کاملا بدون بو و غیر سمی در تولیدات خوداستفاده می کند تا درمحیط های کوچک مانند دفاتر یا اتاق های دربسته هیچ مشکلی از این نوع به وجود نیاید. جوهر ماژیک وایت برد شیدکو هیچگونه بویی از خود ساطع نمی کند و اگر فرزندتان از ماژیک استفاده می کند می توانید مطمان باشید که کاملا غیر سمی و بدون خطر است.

رنگ و سبک نوشتار ماژیک وایت برد

انتخاب ماژیک وایت برد مناسب بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا کیفیت اطلاعات را به دانشجویان، اعضای گروه یا شرکت کنندگان در آن کلاس یا کارگاه ارائه دهید و حتی بتوانید درخانه کودکان خود را به صورت متنوع تر آموزش داده یا ترغیب به درس خواندن و تمرین کنید. ماژیک های وایت برد شیدکو درچندین رنگ متنوع با ضخامت بسیار عالی، رنگ های زنده ای را ارائه می دهند که به راحتی قابل مشاهده و تشخیص هستند. ضخامت نوشتاری مناسب وجوهر قوی آنها می تواند به شما کمک کند تا جزئیات، اشیاء و نشانه های کوچکتر را در کلاس های بزرگ یا در جایی مانند تالار یا سالن همایش که تابلو وایت برد با شما فاصله دارد به خوبی بینید.

صرفه ی اقتصادی خرید ماژیک شیدکو

حجم و مقدار جوهر موجود در ماژیک از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت یک ماژیک است چرا که طولانی بودن استفاده از یک ماژیک وایت برد و تمام نشدن سریع جوهر آن باعث رضایت استفاده کنندگان که اغلب شامل اساتید، معلمان و مدیران هستند، می شود. یکدست بودن رنگ نوشته ها در تمام طول مدت نوشتن باعث بهبود کیفیت آموزش و یادگیری می شود.ماژیک های تولید شده در شرکت شیدکوعلاه برحجم زیاد جوهر، از غلظت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. قسمت نیب(سر) این ماژیک ها نیز از الیافی تشکیل شده که جوهر را بطورکامل جذب و درخود جا داده و با حجم یکسانی در هنگام نوشتن برروی تابلو پخش می کند. بنابراین با خرید ماژیک وایت برد شیدکو تا مدت زمان طولانی می توانید به راحتی وبدون نگرانی از کمرنگ شدن جوهر آن، از آن استفاده کنید. تخلیه ی کامل جوهر ماژیک وایت برد نیز مورد مهم دیگری است که شرکت شیدکو برای صرفه ی اقتصادی ماژیک هایش در نظر گرفته است.

ماژیک وایت برد شیدکو

طراحی استاندارد ماژیک وایت برد

امروزه زیبایی شناسی در تک تک وسایل کاربردی روزمره نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در استفاده ی طولانی مدت از ماژیک های وایت برد، خوش دست بودن و راحتی قرار گرفتن ماژیک در دست باعث احساس لذت از نوشتن می شود. تیم تحقیق و توسعه ی شرکت شیدکو با توجه کردن به اینگونه جزییات بسیار کاربردی، طرحی بسیار مدرن و مطابق با اصول ارگونومی برای تولید ماژیک های وایت برد در نظر گرفته که لذت استفاده از ماژیک وایت برد را دوچندان کرده و اصلا باعث احساس خستگی دست نمی شود. این ماژیک ها دارای گیره ای بر روی درپوش آن برای راحتی قرار گرفتن در جیب و یا قرار گرفتن در بین پوشه می شود. درب ماژیک های وایت برد شیدکو نیزبه گونه ای طراحی شده است که به طور کامل بسته می شود بنابراین مشکلاتی از قبیل راه یافتن جریان هوا به داخل ماژیک و خشک شدن نیب ماژیک رخ نخواهند داد.

کیفیت ماژیک وایت برد

ماژیک وایت برد از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که شامل کیفیت جنس بدنه آن، کیفیت جوهر و کیفیت الیاف نیب ماژیک می شود. ماژیک های وایت برد شرکت شیدکوحاصل سال ها تجربه وتحقیق تیم تولیدی آن شرکت است. علاوه بر ویژگی هایی که به آنها اشاره شد جوهر ماژیک های وایت برد شیدکو دارای روغن و ترکیبات آلی است که علاوه بر راحت قرار گرفتن بر روی سطوحی مانند تابلوی وایت برد یا هر سطح غیر متخلخل، به آسانی پاک می شود و جوهر آن بصورت پودر بر روی سطح تابلوی وایت برد به جا نمی ماند. مدعی هستیم که درشرکت شیدکو تجربه را درکنار سابقه ی درخشان سال ها تولید تجهیزات آموزشی توام با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه درکنار هم قرار داده ایم تا بهترین تجهیزات اموزشی را تولید و روانه ی بازار کنیم و بتوانیم از احساس رضایت مشتریان خود خرسند شویم. پس برای خرید بهترین ماژیک وایت برد ایرانی تردید نکنید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و بهترین خرید را به انجام برسانید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید