در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

ماژیک وایت برد شیدکو، هرگز تموم نمیشه!

فهرست مطالب

ماژیک وایت برد شیدکو، طراحی و تولید شده توسط کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو، یکی از ماژیک های منحصر به فرد بازار در عین سادگی است، توجه به نیاز مشتری و رضایت مشتری یکی از فاکتور های مهم طراحی و تولید محصول در شیدکو است، ماژیک وایت برد شیدکو با الهام گیری از محصولات برتر خارجی توانسته است ویژگی های کلیدی یک ماژیک وایت برد با کیفیت را صاحب شود.

ویژگی های کلیدی ماژیک شیدکو

طول عمر بالای جوهر ماژیک، قدرت پاک شوندگی بالا یکنواختی رنگ ماژیک شیدکو توانسته مشتریان بسیاری را راضی کند، همچنین طراحی بدنه با ضخامت مناسب برای انگشتان موجب سهولت در نوشتن می شود، جوهر با کیفیت آلمانی از چسبندگی آن به تابلو وایت برد جلوگیری می کند و پاک شوندگی ماژیک را حتی بعد از گذر زمان افزایش می دهد.

رنگ یکنواخت

یکی از ویژگی های مهمی که برای همه معلمان ، اساتید دانشگاه ها و به طور کل مدرسان مختلف از اهمیت ویژه های برخوردار است، یکنواختی رنگ ماژیک وایت برد است، یعنی رنگ ماژیک در طول نوشتن تغییری نکند و پر رنگی ان ثابت و یکنواخت بماند، جنس مواد استفاده شده در ماژیک شیدکو به خصوص جوهر آن ، باعث می شود رنگ ماژیک در طول مدت زمان استفاده ثابت و پر رنگ بماند.

بدون لرزش و با تعادل بنویسید

یکی از مشکلات نصب تخته وایت برد بر روی پایه های متحرک این است که هنگام نوشتن با ماژیک وایت برد ، لرزش های زیادی حس می شود که تمرکز مدرس یا دانشجو را برهم میزند و یا حتی در مواقعی باعث بد خط و نامفهوم شدن نوشته ها می شود.
پایه تخته وایت برد شیدکو با طراحی کاملا استاندارد و رعایت تمامی اندازه ها با دقت زیاد طراحی و تولید می شود، به همین جهت هنگام نوشتن هیچگونه لرزش یا حرکتی احساس نمی شود و می توانید با خیال راحت به نوشتن و تدریس با ماژیک وایت برد ادامه دهید.

خرید و قیمت پایه تخته وایت برد شیدکو

جهت دریافت قیمت و خرید پایه تخته وایت برد شیدکو می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های درج شده در پایین صفحه برای خرید پایه متحرک تابلو اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *