در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

ماژیک وایت برد شیدکو + خرید آنلاین

فهرست مطالب

ماژیک وایت برد شیدکو

ماژیک وایت برد یکی از با اهمیت ترین نوشت افزارهای دنیای مدرن است که برای استفاده از تابلو وایت برد در محل کار یا منزل، در دانشگاه و مدارس ضروری می باشد. ماژیک های وایت برد اغلب از نوار پلی استر یا نایلون ساخته می شوند.

ماژیک هایی با نوک کاملاً فشرده شده دقیقاً مانند قلم و مداد شما هستند و هنگام استفاده از آنها روی تخته های خود، اصطکاک یکسانی دارند. انواع ماژیک وایت برد که نوک انعطاف پذیری دارند، محبوب ترین محصولاتی هستند می توانید انتخاب کنید؛ این ماژیک ها اصطکاک کمتری به تخته وارد می کنند و هنگام نوشتن، انعطاف پذیرتر هستند و از جمله بهترین مارک ماژیک وایت برد به حساب می آیند.

ماژیک وایت برد شیدکو انتخابی برای حرفه ای ها

ماژیک وایت برد شیدکو با تکیه بر دانش جوانان کشور و با الهام گیری از برترین محصولات جهانی، در داخل کشور طراحی و تولید شده است، ماژیک وایت برد شیدکو با ویژگی های رقابتی در بازار عرضه می شود و توانسته طیف گسترده ای از مشتریان را راضی کند، طول نوشتاری بالا و قدرت پاکشوندگی بالا از جمله ویژگی های رقابتی ماژیک وایت برد شیدکو می باشد.

ماژیک ها معمولاً با پلاستیک مقاوم ساخته می شوند. مواد پلاستیکی صنعتی – مواد پلیمری- دیگری نیز وجود دارد که ماژیک را می توان از آن ساخت. در خرید این ماژیک ها اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی محکم باشند و مطابق با نیاز شما انتخاب شوند.

ماژیک وایت برد

خرید و قیمت ماژیک وایت برد شیدکو

با به پایان رسیدن دوران گرین برد های گچی و جایگزینی سریع تابلو وایت برد، امروزه در هر فضای آموزشی اعم از دانشگاه، مدرسه، آموزشگاه، ادارات و حتی خانه ها نیاز رو به رشدی به خرید ماژیک وایت برد به وجود آمده است. همانطور که به یاد می آورید استفاده از تابلوهای گچی باعث ایجاد حساسیت پوستی و همچنین آسیب تنفسی بدلیل ذرات ریز گچ معلق درهوا می شد، اما جوهر برخی از ماژیک های وایت برد نیز بوی نامطبوعی از خود ساطع می کند که ممکن است آزار دهنده باشد. ماژیک های وایت برد همچنین می توانند بصورت قابل شارژ و یا غیرقابل شارژ و یکبار مصرف تولید شوند.

بهترین مارک ماژیک وایت برد قابل شارژ

ماژیک وایت برد قابل شارژ، یک محصول بسیار کاربردی مرتبط با تخته وایت برد است که همان طور که از اسم آن مشخص است، قابلیت پر شدن مجدد را داشته و استفاده متوالی از ماژیک یک بار مصرف را امکان پذیر می کند.

پس از پر کردن مجدد، به راحتی می توانید از ماژیک وایت برد قابل شارژ دوباره استفاده کنید و بر اثر نوشتن با آن، اثری کاملا تمیز و آشکار بر روی تخته وایت برد ایجاد می شود.

همان طور که می دانید، تخته و ماژیک وایت برد، چه به شکل ماژیک شارژی و چه به صورت ماژیک یک بار مصرف، یک ابزار کاملا ضروری برای ارائه مطالب و دروس در مدارس، موسسات آموزشی و شرکت ها محسوب می شوند.

ماژیک بدون بو!

ماژیک وایت برد شیدکو، محصولیست باکیفیت، که با دقت و کیفیت بالا و تلاش متخصصین باتجربه ساخته شده است. این محصول که یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است، پس از سالها تجربه شرکت شیدکو در زمینه تولید تجهیزات آموزشی، بدست آمده است.

استاندارد های بین المللی در تولید ماژیک وایت برد

واحد تحقیق و توسعه شرکت شیدکو، با 15 سال سابقه فعالیت، توانسته است بهترین نمونه ماژیک وایت برد تولید ملی را طراحی و تولید نماید. محصولی که اکنون در دست دارید نسل چهارم از ماژیک وایت برد می باشد که واحد R&Dمجموعه، با تلاشهای خستگی ناپذیر و بررسی تجربیات مشتریان و تحقیقات بازار توانسته است آن را روانه بازار کند. مشتری مداری سیاست اصلی مجموعه شیدکو بوده که به کمک آن توانسته است در طول این سالها، رضایت مشتریان را بدست آورد و بخش عمده ای از بازار خرید وایت برد را به خود اختصاص دهد.

انواع ماژیک وایت برد شیدکو

ماژیک وایت برد شیدکو در رنگها و مدل های مختلفی تولید می شود. این ماژیک ها، به طور کلی به دو دسته ماژیک سرگرد و ماژیک سر تخت تقسیم می شوند. ماژیک وایت برد سرگرد شیدکو در 8 رنگ متفاوت تولید می شود. رنگهای آبی کمرنگ، صورتی، گلبهی و قهوه ای، به رنگهایی مانند آبی، سبز، مشکی و قرمز اضافه شده اند تا تدریس و ارائه شما را جذاب تر کنند.
ماژیک وایت برد سر تخت شیدکو هم، در چهار رنگ پر طرفدار قرمز، آبی، سبز و مشکی تولید می شود که به شما این امکان را می دهد تا نوشته هایی با ضخامت بیشتر داشته باشید.

ویژگی های رقابتی ماژیک وایت برد شیدکو

تیم تحقیق و توسعه شیدکو، با سالها تحقیق و بررسی نمونه های بین المللی و بررسی مشکلات محصولات مورد استفاده مردم، توانسته است ماژیک وایت برد با بهترین کیفیت را روانه بازار کند. نمونه های زیر تنها بخشی از ویژگی های ماژیک وایت برد شیدکو است که با سالها تحقیقات در این زمینه حاصل شده اند.

  • طول نوشتاری زیاد
    ماژیک های وایت برد، معمولا پس از مدتی نوشتن روی تابلو کمرنگ می شوند و به خوبی اول کار نمی کنند و همین باعث می شود که بعضی افراد ماژیک را به دور اندازند. مواد سازنده ماژیک وایت برد شیدکو به همراه تکنولوژی ساخت سر ماژیک، باعث شده است تا بتوانید به مدت طولانی و بدون کمرنگ شدن بنویسید.

  • قدرت پاک شوندگی مناسب
    ماژیک وایت برد شیدکو از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده است که پس از پاک شدن ردی بر جای نمی گذارد. حتی اگر جوهر به مدت طولانی روی وایت برد مانده باشد، به راحتی با یک پارچه کمی نم، پاک خواهد شد.

  • ضخامت نوشتاری مطلوب
    نوک ماژیک و مخزن نگه دارنده جوهر، به گونه ای طراحی شده است که با هر بار نوشتن، مقدار کافی و نه زیاد یا کم، جوهر، روی تخته وایت برد بیاید و جوهر پخش نشود. علاوه بر این، ضخامت نوشتاری ماژیک وایت برد شیدکو، نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار، بیشتر بوده و به دانشجو کمک خواهد کرد تا بهتر بتواند از فاصله دور، نوشته های روی تخته را بخواند.
  • طراحی پیشرفته سر ماژیک وایت برد
    برخی از ماژیک های موجود در بازار، درب سخت و محکمی دارند که برای بستن آن باید فشار زیادی وارد کرد. همین موضوع در بسیاری از موارد باعث می شود که درب ماژیک کاملا بسته نشده و ماژیک پس از مدتی خشک شود. با توجه به این مشکلات، تیم تحقیق و توسعه شیدکو، تلاش کرده است درب ماژیک را به گونه ای طراحی کند که به راحتی بسته شود تا ورود هوا باعث خشک شدن آن نشود. در نتیجه، دیگر مشکل خشک شدن ماژیک وایت برد بر اثر بسته نشدن درب آن، به فراموشی سپرده شده و مشتریان عزیز می توانند به راحتی از ماژیک وایت برد استفاده کنند.
  • طراحی بدنه ماژیک وایت برد شیدکو
    بدنه ماژیک وایت برد شیدکو به گونه ای طراحی شده است که افراد، با هر سن و جنسیتی بتوانند آن را در دست بگیرند و بدون فشار به دست یا سر ماژیک بتوانند روی وایت برد بنویسند. بدنه وایت برد شیدکو کاملا ارگونومیک طراحی شده است و گرفتن آن، دست را خسته نمی کند.
  • کیفیت مواد استفاده شده در ماژیک
    ماده تشکیل دهنده جوهر وایت برد، از اهمیت زیادی برخوردار است. کم کیفیت بودن جوهر وایت برد، باعث بوی بد آن و خراب شدن سطح وایت برد می شود. بسیاری از وایت برد های موجود در بازار، از جوهر هایی با خاصیت اسیدی تشکیل شده اند که حلال بوده و سطح وایت برد را در خود حل می کنند و باعث خرابی آن می شوند. علاوه بر آن، جوهر ماژیک از مواد روغنی درجه یک ساخته شده است که باعث میشود تا ماژیک پس از نوشته شدن روی تابلو به آسانی پاک شود.

قیمت ماژیک وایت برد شیدکو

ماژیک وایت برد شیدکو، نسبت به نمونه های خارجی، قیمت بسیار مناسبی دارد. کیفیت ماژیک وایت برد شیدکو باعث شده است تا در بین محصولات داخلی از بهترین جایگاه برخوردار باشد و رضایت مشتریان را بدست آورد. با مقایسه کیفیت و قیمتهای موجود در بازار، متوجه خواهید شد که ماژیک وایت برد شیدکو با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود، رقیب جدی برای محصولات خارجی محسوب می شود.

کدام ویژگی های ماژیک وایت برد شیدکو بیشتر مورد پسند مشتریان واقع شده است؟

1- قدرت پاک شوندگی راحت و بسیار بالا ماژیک وایت برد شیدکو

2- خوش دست بودن ماژیک وایت برد شیدکو

3- ضخامت نوشتاری منحصر بفرد

4- عدم وجود بوی بد در جوهر ماژیک شیدکو

5- ثبات رنگ در انواع رنگ های مختلف ماژیک شیدکو

6- عدم ضرر رسانی به پوست و حفظ سلامتی مصرف کننده

لازم است هنگام استفاده از این ماژیک نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید:

  • تا حد امکان، درب ماژیک را حداکثر تا 10 دقیقه پس از مصرف ببندید (لازم است خاطر نشان کنیم که آنچه ماژیک وایت برد شیدکو را نسبت به سایر محصولات بازار متمایز می سازد، قابلیت استفاده از ماژیک و خشک نشدن جوهر آن تا 3 ساعت بیشتر از سایر محصولات مشابه است.)
  • در صورتیکه از ماژیک استفاده نمی کنید، آن را به صورت خوابیده قرار دهید.
  • از وارد کردن فشارهای نامتعارف و غیر معمولی به نیب ماژیک وایت برد جداً خودداری کنید. برای نوشتن با این ماژیک ها لازم نیست فشار زیادی به نیب ماژیک وایت برد شیدکو وارد کنید. انواع ماژیک وایت برد شیدکو به نرمی و روان بودن بر روی وایت برد، شهرت دارند.
  • شرایط متعادل را از نظر گرما و رطوبت برای ماژیک ها فراهم سازید.

چرا ماژیک وایت برد شیدکو؟

بدون شک استفاده از یک ماژیک نامرغوب در هنگام استفاده، مصرف کننده را به شدت از محصول ناراضی می کند ، ماژیک وایت برد شیدکو با رعایت تمامی اصول طراحی و همچنین در نظر گرفتن نیاز هایی مشتریان، با ویژگی هایی رقابتی در بازار ایران و خارج از ایران عرضه می شود.
از مهمترین نکات مورد توجه در هنگام تدریس دروسی مثل ریاضیات، معادلات دیفرانسیل و نمودار ها، پیوستگی رنگ ماژیک در حین نوشتن است که خوشبختانه یکی از ویژگی های مهم ماژیک وایت برد شیدکو عدم تغییر رنگ آن ردر طول نوشتار است.
شما میتوانید از طریق لینک مقابل اقدام به ارسال درخواست خرید ماژیک وایت برد شیدکو در رنگ ها و تعداد مختلف کنید.

مطالب مرتبط

48 دیدگاه

  1. سارا اشتری گفت:

    نکته ای که در مورد بوی بد ماژیک وایت برد تقلبی گفته بودین واقعا درسته… جالبیش اینه که من از شما برای کلاسام ماژیک وایت برد خریداری کردم و هیچ بوی بدی نمیده اصلا بویی نمیده و خیلی خیلی راضی هستم

  2. ساجده گفت:

    واقعا مطالب خوبی گفتن شدن در سایت… من بخاطر تعریف های زیادی که از برند شما شنیده بودم… ماژیک وایت برد از شما خریداری کردم… بوی نا مطبوعی نمیداد و کلا خیلی راضی بودم و حتما باز هم سفارش میدم

    • زهره صابری گفت:

      سلام ماژیک وایت بردی که بهتون سفارش دادم و تحویل گرفتم خیلی عالی بود کیفیت فوق العاده ای داره،پسرم میگفت که ماژیک وایت برد دانشگاهشون از شیدکو هست بخاطر همین منم سفارش دادم و متوجه شدم واقعا با کیفیته

  3. هومن گفت:

    لازم دونستم که حتما کامنت بزارم و بگم واقعا از محصولاتتونراضی هستم… من هر دفعه عمده ای ماژیک وایت برد برای شرکت از شما خریداری میکنم واقعا کیفیتشون عالیه…. همچنین سایتتون خیلی خوبه… مطالب خیلی مفیدی رو داره… ممنون

  4. رزیتا شه مرادیان مدیر آموزشگاهم شگرف گفت:

    قیمت ماژیک وایت برد شید کو عالیه همچنین کیفیتش… من مرتبا برای آموزشگاهم به صورت عمده ای ماژیک وایت برد شما رو خریداری میکنم… ممنون از محصول خوبتون

  5. اکبر کبیری گفت:

    سلام ماژیک وایت برد شیدکو از بهترین ماژیک هایی بوده که تاالان استفاده کردم ،واقعا محصولات عالی و بی نظیری دارید خسته نباشید

  6. سمیرا گفت:

    مطالبتون در مورد ماژیک هایلایت بسیار جالب بود

  7. شادی گفت:

    مطالبتون در خورد رنگ های ماژیک هایلایت واقعا جالب بود

    • ارغوان محزونی گفت:

      سلام من ماژیک وایت برد از شرکتهای مختلفی رو استفاده کردم ولی هیچ کدوم به با کیفیتی ماژیک وایت برد شیدکو نبودند خسته نباشید

  8. پریناز احدی گفت:

    سلام ماژیک وایت برد شیدکو نسبت به ماژیک وایت برد سایر شرکت ها کیفیت بالاتری نسبت به قیمتش دارد

  9. پرستش گفت:

    من چند ساله که دارم ماژیک وایت برد را مارک شیدکو تهیه میکنم. واقعا کیفیت خوبی داره. اینو با اطمینان خاطر میگم.

  10. زیبا رحیمی گفت:

    ماژک وایت برد هایی که سفارش داده بودم رسیدن. واقعا ممنونم ازتون. هم به خاطر کیفیت محصول و هو خدمات رسانی فوق العاده. خواستم تشکری کرده باشم

  11. ارغوان محزونی گفت:

    سلام من ماژیک وایت برد از شرکتهای مختلفی رو استفاده کردم ولی هیچ کدوم به با کیفیتی ماژیک وایت برد شیدکو نبودند خسته نباشید

  12. مونا قلی پور گفت:

    سلام ماژیک وایت برد شیدکو بهترین ماژیکی هست که تاحالا استفاده کردم من انواع مختلف ماژیک وایت برد رو خریدم و مصرف کردم ولی ماژیک وایت برد شیدکو عالی هست

  13. مهتاب مدیری گفت:

    سلام من چند عدد ماژیک وایت برد از شرکت شیدکو برای دخترم سفارش دادم خیلی با کیفیت هست اصلا جای ماژیک نمیمونه روی تخته،واقعا عالی هست

  14. فائزه دشتی گفت:

    سلام. خسته نباشید. من هر 4 رنگ ماژیک وایت برد رو خریداری کردم. رنگ های ابی و مشکی برای نوشتن مطالب اصلی و رنگ سبز و قرمز برای علامت زدن و نوشتن نکات برای جلب توجه خیلی مناسب هست. من انواع ماژیک وایت برد رو امتحان کردم این برند کیفیت خیلی خوبی داره

  15. مبینا گفت:

    سلام ماژیک وایت برد شیدکو خریدم خیلی با کیفیته ،خواستم اینجا کامنت بذارم بقیه رو هم آگاه کنم

  16. علی رضایی گفت:

    ماژیک وایت برد صورتی و آبی کم رنگ از کجا میتونم سفارش بدم؟

  17. فریناز گفت:

    سلام. من چند ماهه که از ماژیک وایت برد و تخته وایت برد شیدکو استفاده میکنم خیلی راضی هستم و ب بقیه هم پیشنهاد میکنم

  18. Zahra گفت:

    سلام
    روزتون بخیر
    قیمت وایت برد ها نسبت به نمونه های دیگه پایین تره؟

    • shidcoadmin گفت:

      با سلام
      محصولات شیدکو با تکیه بر دانش و توان داخلی تولید و عرضه میشن که سبب کاهش قیمت آن نسبت به نمونه های خارجی میشه، همچنین کیفیت ماژیک وایت برد تولید شیدکو قابل رقابت با نمونه های خارجی نیز هست، تابلو وایت برد شیدکو نیز بسیار مقاوم و با دوام ساخته شده که پشت آن برای مقاومت و ماندگاری بیشتر با یک لایه ورق گالوانیزه پوشانده شده است که به مقاومت و ماندگاری آن کمک میکند.

  19. رعنا گفت:

    خسته نباشین برای دریافت قیمت ماژیک باید چیکار کنیم؟

    • shidcoadmin گفت:

      با سلام روز شما بخیر، برای خرید ماژیک وایت برد شیدکو ، ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

  20. نسترن گفت:

    برای خرید ماژیک باید چیکار کنم ؟

  21. اعظم گفت:

    سلام بسته های ماژیک چند تایی است ؟

  22. نیما رضائیان گفت:

    چطور اثر ماژیک را از تابلو وایت برد پاک کنم ؟

  23. سیما صالحی گفت:

    وقت بخیر ماژیک وایت برد چه رنگایی موجود دارین ؟

  24. امید گفت:

    سلام خدا قوت ، ماژیک وایت برد شیدکو کیفیت خیلی خیلی خوبی داره و خیلی طولانی مینویسه بدون اینکه رنگش تغییر کنه

  25. هادی تقی زاده گفت:

    سلام وقت بخیر خواستم بگم که کیفیت ماژیک های شما عالیه، اما از نظر من یه ایراد داره و اونم اینکه درب ماژک های شما طی دو مرحله بسته میشه وقتی ماژک را درون درب قرار می دهیم با یه فشار مختصر یه گیر کوچکی میکنه و آدم فکر میکنه بسته شده ولی درصورتی که باید دوباره فشار داده بشه تا بصورت کامل بسته بشه. تو محل کارم یه تخته داریم و با ماژیک روی اون یادداشت می کنیم. تو این چند وقت (یه مدت کوتاه) دوتا از ماژیک های شما به دلیل محکم بسته نشدن درب خشک شدن. خواستم بگم اگه براتون امکان داره این عیب را برطرف کنید. هدف من از این کار فقط یه فیدبک به شرکت شما بود. ممنون

  26. امیررضا گفت:

    با سلام
    برای خرید ماژیک وایت برد به صورت خرده یا عمده لطفا راهنمایی کنید

  27. مکتوبیان گفت:

    سلام روزتون بخیر
    برای خرید ماژیک وایت برد بصورت عمده برای آموزشگاه لطفا راهنمایی کنید.

    • shidcoadmin گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای خرید ماژیک وایت برد بصورت عمده می تونید از طریق فرم سفارش موجود در این صفحه ثبت سفارش کنید.

    • shidcoadmin گفت:

      سلام برای خرید ماژیک وایت برد بصورت عمده میتونید از طریق فرم موجود در همین صفحه ثبت سفارش کنید.

  28. امیرخان گفت:

    سلام روز شما بخیر
    جهت سفارش و خرید عمده ماژیک وایت برد لطفا راهنمایی کنید.

    • admin گفت:

      سلام برای خرید ماژیک می تونید از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

  29. کریمی گفت:

    سلام
    من از خرید ماژیک وایت برد شیدکو خیلی خیلی راضی هستم، اصلا کم رنگ نمیشه و دیر تموم میشه، خیلی عالیه

  30. کریمی گفت:

    سلام
    من از خرید ماژیک وایت برد شیدکو خیلی خیلی راضی هستم، اصلا رنگش تغییری نمیکنه و خیلی راحت پاک میشه

  31. محرمی گفت:

    ماژیک وایت برد شیدکو یکی از ماژیک های با کیفیت ایرانی هستش که تولید داخله و از جوهر با کیفیت آلمانی داخلش استفاده میشه
    حتما ماژیک شیدکو بخرید

  32. رستم زاده گفت:

    ما در مدرسه از ماژیک وایت برد شیدکو استفاده می کنیم ، کیفیت و طول نوشتاری فوق العاده ای داره

  33. رحیمی گفت:

    درود
    ما به صورت عمده ماژیک وایت برد شیدکو برای مدرسه خرید می کنیم ، کیفیتش عالیه، طول نوشتنش عالیه اصن تموم نمیشه، و رنگش خیلی خوبه، پیشنهاد میکنم بخرید، بقیه محصولات شیدکو هم خیلی خوبن مث وایت برد و صندلی دانشجویی

  34. مهناز گفت:

    سلام شما ماژیک وایت برد قابل شارژ هم موجود دارین؟

    • admin گفت:

      سلام
      خیر، ما فقط ماژیک وایت برد تولید میکنیم و ماژیک های شیدکو قابل شارژ نیستند.

  35. نصرت گفت:

    سلام ماژیک وایت برد شیدکو رو برای آموزشگاه بصورت خرید عمده میخوایم لطفا راهنمایی کنید

    • admin گفت:

      سلام برای خرید ماژیک وایت برد و یا خرید تجهیزات آموزشی میتونید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

  36. رشیدی گفت:

    سلام و عرض
    کیفیت جوهر ماژیک وایت برد ساخت کارخانه شیدکو واقعا عالیه، راحت پاک میشه، کم رنگ نیست و خیلی عالیه

  37. محمد پور گفت:

    سلام ما تعداد 150 عدد ماژیک وایت برد شیدکو خریدیم، و به همراه 100 عدد وایت برد 2 رو به کشور عمان ارسال کردیم، مشتری هامون خیلی راضی هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید