در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

قیمت ماژیک وایت برد|بهترین برند ماژیک وایت برد

فهرست مطالب

موسسات آموزشی همیشه به دنبال خرید لوازم آموزشی مخصوصا ماژیک وایت برد، با کمترین قیمت هستند؛ در حالی که بسیاری از آنها کم کیفیت اند و این کیفیت کم، مناسب بودن قیمت ماژیک وایت برد را توجیه نمی کند.
مدرسان و دانش آموزان به خوبی می دانند که کار کردن با ماژیک های کم کیفیت چقدر آزار دهنده است. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که چه عواملی در

قیمت ماژیک وایت برد تاثیر دارد و در انتها به شما بهترین برند ماژیک وایت برد را معرفی خواهیم کرد.

قیمت ماژیک وایت برد

یکی از مهم ترین وسایل آموزشی در هر مدرسه یا آموزشگاهی، ماژیک وایت برد است. موسسات آموزشی با وجود هزینه های زیاد خرید محصولات آموزشی، همیشه نگران گرانی محصولات مصرفی، به خصوص قیمت ماژیک وایت برد هستند.
اما گاهی اوقات، محصولاتی برای مدارس و مراکز آموزشی خریداری می شود که با کیفیت پایین همیشه مایه دردسر هستند و شاید نبود آن ها بهتر باشد!
احتمالا مدرسان و دانش آموزان به خوبی می دانند که کار کردن با ماژیک های کمرنگ و بد بو و ماژیک هایی که منقطع می نویسند، چقدر آزار دهنده است. همه این ها از علائم ماژیک وایت برد بی کیفیت است.

"یکی از دلایل تنوع قیمت ماژیک وایت برد، تفاوت در کیفیت آن هاست"

در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که چه عواملی در قیمت ماژیک وایت برد تاثیر دارد تا بهتر بتوانید ماژیک وایت برد متناسب با نیاز خودتان خریداری کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ماژیک وایت برد

1.برند ماژیک وایت برد

همه ما تصور می کنیم بالاتر بودن قیمت ماژیک وایت برد خارجی، به دلیل کیفیت بیشتر آن نسبت به نمونه های داخلی است؛ در حالی که در بسیاری از موارد، تفاوت چندانی در کیفیت این ماژیک ها وجود ندارد و دلیل آن صرفا محبوبیت برند خارجی، در بین ایرانیان است.
وارد کردن برندهای خارجی در طول سالها، باعث شده تا برند های ایرانی نتوانند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند و حتی برندهای خارجی ای که شهرت چندانی در بازار خارجی ندارند، در ایران جایگاه بهتری، نسبت به برندهای داخلی پیدا کنند.

دلیل آن هم این است که متاسفانه در بسیاری از موارد، خریداران ترجیح می دهند از ماژیک وایت برد خارجی که حتی قیمت بالاتری دارد استفاده کنند.
البته تولید کنندگان ایرانی با توجه به سابقه ای که در صنعت تولید ماژیک وایت‌برد دارند به خوبی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند و این مساله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شرکت تولید لوازم آموزشی شیدکو، از مهم ترین برند های محصولات آموزشی در چند سال اخیر بوده است که با صادرات محصولات آموزشی به کشور های اروپایی و آسیایی، رقیب مهمی برای برندهای خارجی محسوب می شود.

2.تاثیر نرخ ارز در قیمت ماژیک وایت برد

معمولا قیمت ماژیک وایت برد خارجی به دلیل نرخ ارز و عوارض گمرکی، بیش تر از نمونه های داخلیست.
البته باید توجه داشت که با وجود تحریم ها و افزایش نرخ ارز، موادی که برای تولید ماژیک وایت برد داخلی به کشور وارد می شد قیمت زیادی پیدا کرده و به تبع آن قیمت ماژیک وایت برد داخلی هم افزایش یافته است.

3.کیفیت مواد استفاده شده در ماژیک وایت برد

از زمانی که این وسیله، به تجهیزات آموزشی اضافه شد، تفکرات ضد و نقیضی هم در مورد مضر بودن آن به وجود آمد. قیمت ماژیک وایت برد به کیفیت مواد استفاده شده در آن هم بستگی دارد.
اگر دقت کرده باشید معلمان بسیاری اوقات از بوی تند ماژیک ها گلایه دارند.
ماژیک هایی که بوی تندی می دهند کیفیت مرغوبی ندارند، در واقع ماژیکی که از مواد خوب تهیه شده باشد، بوی ملایم تری می دهد. اما دلیل این بوی تند چیست؟

دلیل بوی تند این ماژیک ها، حلال آن است. اگر حلال جوهر ماژیک وایت برد، مبتنی بر الکل باشد، بوی تند ایجاد می کند که برای استفاده کننده بسیار آزار دهنده است.

تمامی مواد شیمیایی، حلال ها و مواد اولیه که در تهیه ماژیک وایت برد شیدکو به کار رفته است، دارای استانداردهای لازم بوده و هیچ خطری برای سلامتی افراد در پی نخواهند داشت.

4.قدرت پاک شوندگی بالا

حتما با به حال زیاد دیده اید که با پاک کردن ماژیک وایت برد از روی تخته، اثر آن همچنان باقی می ماند. راز پاک شوندگی بالای ماژیک، به ترکیبات آن بر می گردد و البته به جنس تخته وایت برد شما، که در مقاله 9 نکته در خرید وایت برد که کسی نمیداند به آن اشاره کرده ایم.

برای این که ماژیک به راحتی از روی تخته پاک شود، لازم است تا جوهر آن هم زود خشک شود. وقتی که با ماژیک مرغوب روی تخته وایت برد می نویسید بعد از چند ثانیه جوهر آن تا حدی که بشود بعدا آن را پاک کرد، خشک می شود. مساله همین جاست؛ جوهر هم باید به آسانی از روی تخته پاک شود و هم آنقدر روان نباشد که پخش شود.

” اگر ماژیکی مرغوب باشد، ذرات خشک شده آن به هنگام پاک کردن پخش نمی شود؛ بلکه این ذرات به هم چسبیده و از روی تخته وایت برد بلند می شود. همین ویژگی باعث می شود تا این ذرات با پوست تماس پیدا نکرده و یا وارد دهان و بینی نشود”

5.ضخامت نوشتاری مطلوب

اگر طراحی نوک (نیب) ماژیک وایت برد به گونه ای باشد که نوشته ها ضخامت مناسب داشته و خوانا باشند، قیمت ماژیک وایت برد هم افزایش می یابد.
اگر ماژیک وایت برد مرغوب باشد، دانش آموزان و دانشجویان (با فرض بینایی متوسط) باید بتوانند به راحتی از فاصله چند متری نوشته ها را بخوانند. این نکته ایست که در ساخت بسیاری از ماژیک های وایت برد نادیده گرفته می شود و البته از مشکلات اساسی استفاده کنندگان این ماژیک ها نیز هست.

بخش تحقیق و توسعه (R&D) کارخانه تولید محصولات آموزشی شیدکو، با تلاش بسیار توانسته نسل جدیدی از ماژیک وایت برد را طراحی و تولید کند که برای استفاده در کلاسها مناسب باشد تا دانش آموزان و دانشجویان عزیز برای دیدن نوشته های وایت برد دچار مشکل نشوند.

6.طول نوشتاری زیاد

حتما با به حال برایتان اتفاق افتاده است که با نوشتن یک یا دو خط روی تخته، رنگ ماژیک وایت برد، کمرنگ شده و دیگر به کیفیت آغاز نوشته نیست. شاید فکر کنید که ماژیک در حال تمام شدن است اما اگر چند دقیقه در آن را بسته و گوشه ای بگذارید می بینید که دوباره می توانید با آن بنویسید.

مشکل اینجاست که گاهی نیاز است برای مدت طولانی، چندین خط بنویسید. تخته های پر از فرمول های ریاضی و فیزیک را تصور کنید! طول نوشتاری زیاد، از کیفیت جوهر و انتقال جوهر به نوک ماژیک ناشی می شود که با افزایش کیفیت آن، قیمت ماژیک وایت برد هم بیشتر می شود.

طراحان و تولید کنندگان ماژیک وایت برد شیدکو، علاوه بر ضخامت نوشتاری بالا، بر طول نوشتاری زیاد هم تمرکز داشته و توانسته اند با افزایش حجم فیلتر ماژیک، باعث افزایش حجم جوهر ذخیره شده در ماژیک شده و به بالاترین گرماژ جوهر دست یابند.

7.طراحی بدنه ماژیک وایت برد

یکی از عوامل موثر بر قیمت ماژیک وایت برد، طراحی بدنه و زیبایی شکل ظاهری آن است. در طراحی این ماژیک ها باید خوش دست بودن و ارگونومی را در نظر گرفت تا در هنگام نوشتن مشکلی برای فرد ایجاد نکند. علاوه بر این ها، زیبایی و رنگ بدنه، در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان برای مصارف لوکس موثر است.
همینطور کودکانی که می خواهند با ماژیک وایت برد، نقاشی کنند؛ علاقه بیشتری به ماژیک های فانتزی و زیبا دارند.

در بالا، به عوامل موثر در قیمت ماژیک وایت برد اشاره کردیم اما برای کسانی که دنبال بهترین محصول با مناسب ترین قیمت هستند، پیشنهاد ویژه ای داریم:

بهترین برند ماژیک وایت برد

شرکت شیدکو سالهاسشت که در زمینه تولید لوازم آموزشی باکیفیت فعالیت دارد و در این زمینه قدم های بسیار بزرگی برداشته است. دقت و تخصص تیم تحقیق و توسعه (R&D) شیدکو و نیز رعایت استاندارد های جهانی باعث شده است تا محصولات شیدکو در میان مشتریان خارجی نیز محبوب باشد.

قیمت ماژیک وایت برد شیدکو

شرکت شیدکو همواره سعی داشته تا با حمایت از حقوق مشتریان، محصول باکیفیت با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کند. شما می توانید از قیمت ماژیک وایت برد شیدکو مطلع شده و این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید.
همچنین کارشناسان شیدکو، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با کارشناسان شیدکو کافیست با شماره تلفن 02188494011 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. مهدی محمودی گفت:

    ماژیک وایت برد قابل شارژ هم تولید میکنید؟

    • admin گفت:

      با سلام ماژیک وایت برد شیدکو قابل شارژ نیست، لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *