در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

طراحی هوشمند پایه متحرک تابلو شیدکو

فهرست مطالب

شیدکو نوآور برتر در آموزش کشور

در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان و مشتریان همواره در طراحی و تولید محصولات تاثیرات زیادی دارد، همچنین الهام گرفتن از محصولات برتر و به روز دنیا، نقاط ضعف محصولات دیگر، شناخت و دسه بندی مخاطبین ، همه از نکات بسیار مهم در طراحی و تولید یک محصول ممتاز هستند.
کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیست سال تجربه و در نظرگرفتن نیاز انواع مخاطبین و مشتریان محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد طراحی و به بازار عرضه می کند.

پایه متحرک تابلو وایت برد

بسیاری از مشتریان بعد از خرید تابلو وایت برد آن را بر روی دیوار نصب می کنند و از آن استفاده می کنند، اما بعضی از مشتریان به علت جا‌به‌جایی یا تغییر دکوراسیون قادر به نصب تابلو وایت برد بر روی دیوار نیستند، و یا نیاز دارند که مرتب جا تابلو را عوض کنند، یکی از محصولاتی که می تواند همه این مشکلات را حل کند و تدریس یا هرگونه استفاده از تابلو وایت برد یا گرین برد را آسان تر کند، پایه متحرک تابلو شیدکو است، طراحی هوشمندانه و کیفیت بالای قطعات توانسته مشتریان زیادی را به سمت خرید پایه متحرک تابلو وایت برد جذب کند.

پایه متحرک تابلو شیدکو مناسب برای انواع وایت برد

یکی از نقاط ضعف پایه های متحرک قدیمی ثابت بودن عرض و ارتفاع پایه ست که موجب می شود فقط امکان استفاده از یک نوع تابلو وایت برد محیا شود، اما شیدکو با طراحی هوشمندانه پایه متحرک توانسته است امکان استفاده از انواع تابلو وایت برد با ابعاد مختلف را فراهم کند.
امکان تغییر عرض و ارتفاع پایه قدرت مانورپذیری زیادی را به تابلو می دهد و با توجه به ابعاد تابلو وایت برد و محل استفاده از آن می توانید عرض و ارتفاع پایه را تنظیم کنید.

کیفیت عالی قطعات پلاستیکی و فلزی پایه متحرک

پایه متحرک وایت برد شیدکو به جهت سهولت در جابه جایی از قطعات سبک و جدا شونده ساخته شده است، یعنی این پایه بصورت کامل باز می شود و می توان آن را با خودرو سواری حمل کرد، به همین دلیل قطعات پلاستیکی و فلزی استفاده شده در ساخت این پایه بسیار با دوام و محکم هستند.
یکی از قسمت های بسیار مهم این پایه چهار عدد چرخ نصب شده در قسمت پایینی است که به آرامی و نرمی تابلو را در سطوح مختلف جابه جا می کنند، طراحی و جای گذاری هوشمندانه این چرخ ها به همراه کیفیت عالی قطعات باعث می شود تابلو به آسانی جا به جا شود و مشکلی درحین نوشتن بوجود نیاورد.

کمترین تکان ممکن در حین استفاده

یکی از مشکلات شایع در هنگام استفاده از وایت برد با پایه متحرک این است که هنگام نوشتن تابلو وایت برد سرجای خود میلرزد و یا اینکه به عقب یا جلو حرکت می کند که باغث می شود نوشتن با ماژیک وایت برد کند یا بد خط شود، پایه متحرک شیدکو برای جلوگیری از این مشکل علاوه بر اندازه های دقیق قطعات و کیفیت بالای آن ها تعدادی ترمز برای چرخ ها طراحی کرده است که پایه متحرک به همراه تابلو را سرجای خود محکم نگه میدارد همچنین کیفیت ساخت چرخ ها و اتصالات نیز بسیار با دوام و محکم هستند.
موارد فوق باعث می شود هنگام نوشتن بر روی تابلو هیچ لرزش یا حرکتی حس نشود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *