در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید پایه تخته وایت برد چرخدار

فهرست مطالب

وایت برد چرخدار

خرید پایه تخته وایت برد چرخدار

همه ما می دانیم وایت برد از مهمترین ملزومات یک کلاس درس است، تخته وایت برد در مکان های مختلفی برای اهداف متفاوتی استفاده می شود، و محل نصب آن نیز می تواند متفاوت باشد، مثلا نصب وایت برد در اتاق جلسات معمولا بر روی پایه های چرخدار انجام می شود تا به راحتی آن را جا به جا کرد، اما کدام وایت برد و پایه چرخدار می تواند انتخاب مناسبی باشد؟

چرا وایت برد چرخدار شیدکو بخریم؟

همانطور که گفتیم برای انتخاب یک وایت برد و پایه باید ویژگی های مختلفی را در نظر بگیریم و از کیفیت آن مطمئن شویم.
کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از 20 سال سابقه در تولید لوازم آموزشی محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و عرضه می کند.

در ادامه تعدادی از ویژگی های رقابتی وایت برد چرخ دار شیدکو را مرور می کنیم:

1 - اسکلت فلزی بسیار با استحکام

پایه وایت برد شیدکو با در نظر گرفتن یکی از اساسی ترین نیاز های مشتریان یعنی ثابت ماندن وایت برد هنگام نوشتن طراحی، تولید و عرضه شده است.
اسکلت و اتصالات این پایه وایت برد به گونه ای طراحی شده است که در عین استحکام و سبک بودن در هنگام نوشتن هیچگونه لرزشی احساس نشود.

2- چرخ های با کیفیت ترمز دار

همانطور که از نام پایه مشخص است ، این پایه متحرک است و در سطوح صاف به راحتی حرکت می کند، ترمز های تعبیه شده در چرخ های پایه وایت برد به ثابت ماندن آن بسیار کمک می کند.

3- وزن مناسب و قابلیت جدا شدن قطعات

از مشکلات ارسال وسایل آموزشی و یا جا به جایی آن ها ، وزن سنگین، حجم زیاد و هزینه های زیاد است، شما به راحتی می توانید قطعات پایه وایت برد شیدکو را از یکدیگر جدا کنید و به جای دیگری منتقل کنید و سپس آن ها را به آسانی به یکدیگر متصل کنید، همچنین با وجود استحکام و کیفیت بالای اسکلت فلزی این پایه ، وزن آن بسیار سبک است که یک مزیت رقابتی محسوب می شود.

4- تنظیم عرض و ارتفاع دلخواه :

شما با خرید پایه وایت برد شیدکو می توانید عرض و ارتفاع آن را به دلخواه تنظیم کنید و سایز های مختلف وایت برد را بر روی آن نصب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *