در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

تفاوت تخته وایت برد معمولی و مغناطیسی + خرید آنلاین

فهرست مطالب

تخته وایت برد تجهیز آموزشی ساده ای است که دارای سطحی سفید و چند لایه است و می توانید به راحتی مطالب خود را بر روی آن نوشته ، سپس آنچه را که نوشته اید، به راحتی پاک کنید. همین ویژگی‌ها تخته وایت برد را به وسیله ‌ای تبدیل می‌کند که در کلاس درس یا اتاق کنفرانس اداری از اهمیت بالایی برخوردار باشد. وایت بردها در طی چند دهه اخیر تبدیل به ابزاری همه کاره در محیطهای آموزشی و اداری شده اند، حتی افراد در منازل نیز از این تابلوها برای نوشتن پلن های شخصی خود استفاده می کنند.

تولید وایت برد مغناطیسی

پس ازافزایش تقاضا برای تابلوهای وایت برد معمولی، تولید کنندگان برتر این تابلوها نظیرشیدکو، نسل جدیدی ازاین تابلوها را با خاصیت مغناطیسی سطح تولید و به بازارعرضه کردند. وایت بردهای سنتی معمولاً بر روی تخته های MDF یا ورق های پلاستیکی قرار داده شده روی MDF ساخته می شوند. اما تخته های مغناطیسی دارای یک ورق گالوانیزه وایت برد با خاصیت مغناطیسی هستند که روی MDF چسبانده می شود و خاصیت مغناطیسی بودن را به سطح می دهد. این ورق به دلیل داشتن فلز کمی سنگین تراست، اما این موضوع در نهایت باعث می شود به دلیل وجود فلز در ساختار آن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

تبدیل تخته وایت برد معمولی به مغناطیسی

تغییر ظریفی که موجب افزایش کیفیت و بهره وری از تابلوی وایت برد می شود، مغناطیسی کردن آنهاست. وایت بردهای مغناطیسی از لحاظ کیفیت و ظاهرهیچ تفاوتی با وایت برد های سنتی معمولی ندارند. آنها همان سطح سفید را دارند که به راحتی قابل پاک شدن هستند. همچنین تفاوت در نحوه عملکرد ماژیک های تخته وایت برد بر روی تخته های مغناطیسی با غیر مغناطیسی صفر است. تنها تفاوت وجود ورق گالوانیزه ی مغناطیسی با خاصیت وایت بردی در تابلوهای مغناطیسی شیدکو است که باعث افزایش کاربری و تنوع استفاده از آن می شود.

کاربردهای متفاوت تخته ی مغناطیسی با تخته ی غیرمغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی این امکان را برای شما فراهم می کند که لوازم جانبی آموزشی مغناطیسی را روی تخته قرار داده و درواقع بر روی سطح تابلو از طریق مگنت بچسبانید. می‌توانید ماژیک های مغناطیسی، فلش‌ کارد ها، برگه ‌ها و اعلانات را نیز بر روی سطح مغناطیسی تابلو قرار دهید. در واقع تنها تفاوت واقعی بین تابلوهای مغناطیسی و غیرمغناطیسی این است که لوازم کمک آموزشی جهت ارائه ی متنوع مطالب درسی با تخته های مغناطیسی بهتر کار می کنند. در نظر داشته باشید کهتخته های مغناطیسی ذاتاً مغناطیسی نیستند، به این معنا که مواد فلزی را به سمت خود جذب نمی کنند.

ویژگی های وایت برد مغناطیسی

1. عملکرد چند منظوره

یکی از بهترین چیزها در مورد وایت بردهای مغناطیسی این است که می توان از آنها به دلایل مختلف استفاده کرد. چه بخواهید کلماتی را بنویسید که املای آنها برای بچه ها مشکل است، چه قصد جمع آوری کلی مطالب بر روی سطحی را دارید که کل مخاطبان بتواند آنها را ببیند، یا بخواهید تکالیف دانش آموزان را با آنها به اشتراک بگذارید، می توانید به راحتی علاوه بر نوشتن بر روی تابلو، برگه ها یا تجهیزات آموزشی مگنتی را نیز بر روی تابلو قرار دهید.

2. آسان برای استفاده

از آنجایی که استفاده از تخته‌های سفید مغناطیسی بسیار ساده است، معلمان و یا افرادی که قصد ارائه ی مطالب را دارند، نیازی به نگرانی در مورد مشکلات فنی یا تنظیم صفحه برای استفاده را ندارند.از طرف دیگر، ممکن است متوجه شوید که یک تخته سفید مغناطیسی از نوع متحرک برای شما مناسب ‌تر است، زیرا می‌توان آن را به هر جایی که لازم است منتقل کرد واگر می ‌خواهید آن را در نزدیکی گروه خاصی از دانش‌آموزان یا مخاطبان قرار دهید، به راحتی این کار قابل انجام است.

3. مقرون به صرفه و کم هزینه

مدل های متنوعی از تخته وایت برد مغناطیسی در ابعاد و مدل های گوناگون در شیدکو در دسترس هستند، به این معنی که می‌توانید متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب کنید. در انتخاب بین تابلوی مغناطیسی یا غیر مغناطیسی بهتر است نسبت به نوع نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

مزایای تخته وایت برد مغناطیسی برای اساتید و معلمان

به عنوان یک معلم ضروری است منابعی را بیابید که به بچه های کلاس کمک می کند تا بهتر و آسان تر یاد بگیرند و آنها را قادر می سازد تا با شما و یکدیگر تعامل داشته باشند و از این طریق راه حل هایی برای حل مسائل درسی خود بیابند. وایت برد مغناطیسی برای این کارعالی هستند زیرا به شما این فرصت را می دهند تا ایده ها، یادداشت ها و اطلاعات مهم را با کلاس خود به اشتراک بگذارید. تابلوها همچنین به شما کمک می کنند تا با مخاطبان و دانش آموزانتان به روشی واضح و متنوع ارتباط برقرار کنید.

وایت برد مغناطیسی برای کودکان

تخته‌های وایت برد مغناطیسی می‌توانند به کودکان نیزکمک کنند تا به صورت تیمی کار کنند، زیرا بیش از یک کودک می‌توانند همزمان از تابلو برای نوشتن استفاده کنند. برای آنها هیجان انگیز است که بتوانند ایده های خود را با استفاده از منبعی مانند تابلوی وایت برد مغناطیسی ارائه دهند. آنها می توانند علاوه بر استفاده از ماژیک های رنگ برای نوشتن یا نقاشی کردن بر روی تابلو، با بکار بردن مگنت های رنگی نقاشی یا پروژه های کلاسی خود را نیز بر روی تابلو قرار داده و ازاین طریق، مقایسه کردن کارهای خود با دیگران را یاد بگیرند.

کدام یک را باید بخرید؟ وایت برد مغناطیسی یا غیرمغناطیسی؟

انتخاب یکی از این دو نوع مدل تابلوی وایت برد بستگی به این دارد که کاربرد تابلو برایتان چیست؟ آیا صرفا نوشتن و پاک کردن مطالب از روی تابلو، برای ارائه ی مطالب مورد نیازتان کافیست و یا اینکه علاوه بر نوشتن، نیاز به سبکی مدرن تر در ارائه ی مطالب مانند چسباندن برگه ها، یادداشت ها و تجهیزات آموزشی مغناطیسی از طریق مگنت ها بر روی تابلو را دارید؟ اگر تخته وایت بردتان را زیاد جابجا نمی کنید و نیازی به لوازم جانبی مغناطیسی ندارید، به سراغ خرید تابلوی غیرمغناطیسی بروید که از لحاظ قیمت نیز ارزان تر هستند.
اما اگر نیاز دارید که تخته وایت بردتان برای مدت طولانی دوام داشته باشند و می خواهید علاوه بر نوشتن بر روی آن، عکس، یادداشت یا جملات انگیزی نوشته شده بر روی کاغذهای رنگارنگ را بر روی تابلویتان بچسبانید، یک برد مغناطیسی تهیه کنید. انواع تخته های مغناطیسی در شرکت شیدکو در ابعاد مختلف تولید می شوند. هنگامی که تخته وایت برد شما در جای خود قرار گرفت، دیگر نیازی به صرف هزینه برای نگهداری یا استفاده از آن نخواهید داشت، تنها چیزی که لازم است ماژیک و تخته پاک کن است. همچنین ممکن است از مگنت ها و گیره‌ های مغناطیسی برای ارائه بر روی تابلوخوشتان بیاید که می توانید به راحتی بدون ایجاد هیچگونه آسیب یا سوراخ به سطح تابلو، از تابلوی وایت برد مغناطیسی استفاده کنید.

سخن پایانی

در شرکت شیدکو تابلوهای وایت برد مغناطیسی و غیرمغناطیسی در ابعاد مختلف تولید میشوند. کیفیت این تابلوها بسیارعالی بوده و جنس رویه ی آن با کیفیت می باشد، به طوری که با استفاده های متعدد در دراز مدت خاصیت وایت بردی و همچنین خاصیت مغناطیسی این تابلوها از بین نخواهد رفت. قاب و زهوار این تابلو ها نیز علاوه بر ظاهری شیک، بسیار با کیفیت و ضد خش می باشد وهمچنین زهوار این تابلوها دارای محلی مخفی برای پنهان شدن پیچ مخصوص نصب می باشد. برای دیدن رنج وسیعی از تخته‌های وایت برد مغناطیسی و غیرمغناطیسی شیدکو، اینجا را کلیک کنید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *