در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

میز شیبدار برای طراحی و نقاشی سیاه قلم

فهرست مطالب

چه میزی برای نقاشی و سیاه قلم مناسب است؟

وقتی اسم نقاشی می آید، ناخودآگاه یک بوم رنگ شده را تصور می کنیم. اما همه سبک های نقاشی روی بوم اتفاق نمی افتد مثلا نقاشی های سیاه قلم که معمولا روی مقواهای فابریانو یا اشتنباخ و یا کاغذ های ضخیم کشیده می شوند به میزی برای طراحی نیاز دارد. برای اینکه یک میز طراحی خریداری کنید باید چند نکته را بدانید:

• میز کجا قرار خواهد گرفت؟
• چقدر فضا دارید؟
• چه نوع میزی با اتاق شما مطابقت دارد؟
• آیا صندلی دارید یا نیاز به خرید صندلی مناسب دارید؟

ابعاد فضایی که میخواهید میز را قرار دهید مهم ترین نکته است زیرا می خواهید میزی مناسب بخرید. از طرف دیگر هر میز دارای ارتفاع متفاوتی از سطح زمین است، بنابراین شما باید تعیین کنید می خواهید ارتفاع آن چقدر باشد.

ابعاد مختلف میز نقشه کشی شیدکو

خب ما باید ابعاد میز مورد نظر را بدانیم وبه این ترتیب در محدوده‌ای از ابعاد مورد نظر به جستجو برای خرید میز طراحی بپردازیم. البته میزها در ابعاد دلخواه شما تولید نمی شوند. یکی از کارخانه هایی که در ایران میز استاندارد طراحی تولید می کند، شیدکو است. ما اینجا ابعاد میزهای رسم شیدکو را برایتان درج کرده ایم تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید:
میز طراحی 90*60
میز طراحی 100*70
میز طراحی 120*80
میز طراحی 150*100
ارتفاع این میزها ثابت است اما شما می توانید زاویه صفحه را تغییر دهید و متناسب با صندلی خود، ارتفاع میز را تغییر دهید و میز شیب دار شود.
وقتی شیب میز تنظیم می شود، میزان تسلط شما روی کار بیشتر شده و قطعا کمیفیت ار شما افزایش می یابد.

ویژگی‌های میز طراحی برای نقاشی و سیاه قلم

میز طراحی شیدکو دارای خصوصیات منحصربه‌فردی است که آن را به انتخابی مناسب برای طراحان و هنرمندان تبدیل می‌کند. این ویژگی در ادامه معرفی شده‌اند. 1. سطح صاف و صیقلی یک سطح صاف برای حفظ یکپارچگی ضربه‌های مداد شما در هنگام طراحی حیاتی است. این ویژگی به گرافیت مداد اجازه می‌دهد تا بدون زحمت روی کاغذ سر بخورد و به شما امکان می‌دهد به جزئیات پیچیده و خطوط ظریف دست پیدا کنید. میز سیاه قلم شیدکو دارای سطحی صاف و صیقلی ساخته شده از متریال باکیفیت است که هیچ خللی در طراحی جزئیات نقاشی ایجاد نخواهد کرد. 2. ثبات برای اطمینان از ضربات ثابت و دقیق در هنگام طراحی، ثبات بسیار مهم است. میزی که تکان می‌خورد منجر به ایجاد خطوط ناهموار شده می‌تواند به طور قابل‌توجهی مانع پیشرفت شما شود. میز طراحی شیدکو به دلیل تولیدشدن از پروفیل باکیفیت ثبات کاملی را ارائه می‌دهند. پیچ‌های تعبیه شده برای تنظیم شیب میز نیز به‌اندازه کافی محکم هستند که با فشار دست، تغییری در شیب سطح ایجاد نکند. پس با خیال راحت از میز نقاشی شیدکو برای طراحی‌های پرجزئیات خود استفاده کنید. میز نقشه کشی شیبدار 3. ابعاد سطح مناسب فضای وسیع سطح میز برای پهن کردن راحت کاغذ یا مقوای آثار هنری و نقاشی ضروری است. میز طراحی شیدکو با ابعاد متنوع خود امکان انتخاب سطحی متناسب با نیاز و کاربری را برای شما فراهم می‌کند. فقط کافی است اندازه کاغذ یا دفترچه طراحی خود را در نظر بگیرید و میزی را انتخاب کنید که فضای کافی برای پروژه‌های فعلی و آینده شما ارائه دهد. 4. طراحی مدرن و شیک سلیقه هنری افراد هنرمند و طراحان بسیار منحصربه‌فرد است به‌طوری‌که هر استایل میزی مطابق سلیقه‌شان نیست. تیم تحقیق و توسعه شرکت شیدکو این مورد را در نظر گرفته و از به‌روزترین و زیباترین طراحی برای تولید میز سیاه قلم استفاده کرده است. این میز قابلیت تطبیق با هر فضای مدرنی را دارد و زیبایی دکوراسیون اطراف را دوچندان می‌کند. 5. کیفیت متریال ساخت تک‌تک قسمت‌های میز طراحی شیدکو از مواد اولیه دست‌اول و باکیفیت ساخته شده است. پروفیل بکار رفته در تولید چهارچوب میز با داشتن وزنی سبک، بسیار محکم است. این چهارچوب با رنگ کوره‌ای پوشانده شده که مقاوم در برابر خراشیدگی احتمالی است. سطح میز نیز از روکشی بسیار محکم تولیدشده که مقاوم در برابر آسیب ناشی از خراش‌های احتمالی است. به همین جهت سطح به‌راحتی تمیز می‌شود و هیچ‌گونه آسیبی به جزئیات طرح شما وارد نمی‌کند.

چرا میز نقاشی شیدکو را بخریم

میز نقاشی شیدکو دارای ویژگی‌های بسیار جذابی است که آن را به میزی پرفروش و محبوب در بین هنرمندان، نقاشان و طراحان سیاه قلم تبدیل کرده است. ویژگی‌های مهم این میزها عبارت‌اند از:

  • اسکلت پروفیلی مقاوم و ضدزنگ
  • پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پایه و چهارچوب میز
  • صفحه صاف و ضد خراش روی سطح میز
  • شیب قابل‌تنظیم میز از طریق پیچ‌ها
  • تولید شده مطابق با اصول ارگونومی‌بدن انسان
  • طرح و استایل مدرن و امروزی
  • وزن سبک و قاب حمل
  • تنوع ابعاد میز
  • ماندگاری و طول عمر بالای تک‌تک اجزا
  • قیمت رقابتی و مقرون‌به‌صرفه

سخن پایانی

هنگام انتخاب میز طراحی متناسب با نیاز شما، مهم است که عواملی مانند اندازه و ابعاد، سبک، متریال و بودجه خود را در نظر بگیرید. پس از انتخاب ابعاد میز موردنظر خود می‌توانید عکس و اطلاعات میز سیاه قلم شیدکو را در وب‌سایت این شرکت مشاهده کنید. سپس فرم خرید موجود در وب‌سایت را کامل و ثبت کنید. این به معنی تکمیل فرایند خرید نیست، در مدت‌زمان کمی بعد از آن کارشناسان شیدکو با شما تماس می‌گیرند و شما را تا آخرین مرحله خرید و تحویل سریع میز طراحی شیدکو راهنمایی خواهند کرد. با میز طراحی شیدکو، کسب‌وکار و خلاقیت خود را بهبود ببخشید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *