در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

نحوه خرید وایت برد مدارس و وایت برد دانشگاه ها

فهرست مطالب

خرید وایت برد برای مدارس و دانشگاه ها

در چند دهه ی گذشته تابلوهای گرین برد گچی در مدارس و دانشگاه ها جای خود را به تابلو وایت برد دادند، چرا که هم مدرسان وهم دانش آموزان استفاده از تجهیزاتی را برای آموزش و ارائه های خود ترجیح می دهند که تمیز باشد، چون نوشتن با گچ بر روی تابلوهای گچی به دلیل تماس گچ با پوست باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود. در هنگام پاک کردن تابلونیز ذرات گچ پخش شده در هوا باعث آسیب های تنفسی می شود. پس بهترین انتخاب استفاده از تابلوهای وایت برد و ماژیک با کیفیت است که این تجهیزات جای خود را بسیار سریع در دانشگاه ها ، مدارس و موسسات آموزشی باز کردند.امروزه علیرغم استفاده از فناوری های جدید برای تسهیل ارائه ی دروس در برخی مدارس و دانشگاه ها، تابلوهای وایت برد همچنان از ابزار آموزشی بسیار مهم در همه ی موسسات آموزشی هستند.

وایت برد چرخدار

وایت برد ابزار ضروی برای آموزش

اساتید و معلمان برای تدریس خود به راحتی از تابلوهای وایت برد استفاده می کنند، برای نمایش مفاهیم، تصاویری را روی تابلوهای وایت برد مغناطیسی می چسبانند، اعلامیه ها و یادآوری های سریع مانند تکالیف برای جلسه ی بعد را نیز برای دانشجویان و دانش آموزان بر روی تابلوی وایت برد می نویسند. آنها همچنین برای فعالیت های کلاسی از دانشجویان یا دانش آموزان می خواهند که سوالات را روی تابلو وایت برد نوشته و حل کنند.

ویژگی های وایت برد با کیفیت

تابلوهای وایت برد یک فضای صاف و منظم برای نوشتن برای ما فراهم می کنند که تمیز کردنشان بسیار راحت است. چه در کلاس درس و چه به صورت آنلاین تدریس کنید، وایت بردها ابزار مهمی برای تدریس، یک ابزار طوفان فکری عالی برای گروه های درسی و راهی مفید برای ردیابی وظایف فردی ومیزان پیشرفت هستند که در کیفیت ها، سبک ها و اندازه های مختلف وجود دارند. ماهیت تابلوهای وایت برد با تغییرات سریع درمدرنیته شدن تجهیزات وفضاهای آموزشی کاملا مطابقت دارد و سادگی استفاده از آنها به این معنی است که برای مدت زمان طولانی یکی از بهترین تجهیزات مدرن در دانشگاه ها و مدارس خواهند بود.
حال اگر شما قصد خرید یک یا چند عدد تابلوی وایت برد برای موسسه ی آموزشی خود را دارید و یا مسئول خرید تجهیزات آموزشی برای مدرسه یا دانشگاه هستید در هنگام خرید به این نکات توجه کنید:

طول عمرتابلوی وایت برد

از آنجا که خرید تابلوی وایت برد پرهزینه و وقت گیر است، بنابراین باید آن را سرمایه گذاری در نظر بگیرید که فقط یک بار باید انجام دهید. برخی از مواد به کار رفته در تولید تابلوهای وایت برد بیشتر از سایرین دوام می‌آورند، اما قیمت بالایی دارند. پس بهتر است از برندهایی معتبر مانند شرکت شیدکو برای خرید نوع و سایز تابلوی وایت برد مورد نظر خود مشاوره بگیرید تا از خرید و سرمایه گذاری خود مطمان شوید. شیدکو از جمله شرکت هایی است که دارای سابقه ی چندین ساله در تولید تجهیزات آموزشی می باشد، پس می توانید مطمان باشید که با مشاوره و خرید تابلوهای وایت برد از این برند حاصل سالها تجربه و تلاش مدیران و پرسنل این مجوعه را باخود به موسسه ی خود برده اید.

مقاومت در برابر لکه​

یکی از بزرگ ‌ترین مشکلات برخی از تخته‌های وایت برد، پدیده‌ای به نام سایه یا رد انداختن است، که در آن ماژیک های وایت برد لکه‌ها یا سایه هایی از جوهر را از خود به جا می‌گذارند که اگر این لکه ها به سرعت پاک نشود با گذشت زمان می توانند تخته وایت برد شما را غیرقابل استفاده کنند. برخی از مواد بکار رفته در برندهای تابلوهای وایت برد موجود در بازار دارای سطحی متخلخل ‌تر از بقیه هستند که می‌توانند در دراز مدت سایه و ردی از ماژیک را در منافذ خود جا داده و کدر شود. عادات تمیز کردن ضعیف مانند باقی گذاشتن علائم ماژیک وایت برد برای مدت طولانی بر روی سطح تابلو نیز می تواند در این امر موثر باشد. تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو دارای سطحی بسیار صاف وصیقلی با قابلیت پاک شوندگی بسیار عالی هستند که جوهر هرنوع ماژیک مرغوب و غیرمرغوب به راحتی از روی آنها پاک می شود.

سایز مناسب​

برای خرید تابلوی وایت برد جهت دانشگاهها و مدارس، بزرگی یا کوچکی کلاسی که قرار است تابلودرآن تعبیه شود بسیار مهم است. هماطور که میدانیم تابلوهای وایت برد در چندین سایزگوناگون در بازار موجودهستند. اگر قصد خرید تابلوی وایت برد بصورت آنلاین را دارید دانستن سایز تابلو از ملزومات است. شرکت شیدکو رنج متنوعی از تابلوهای وایت برد با سایزهای متفاوتی را تولید کرده است که نسبت به بزرگی یا کوچکی کلاس خود می توانید به راحتی یک یا چند سایز تابلو را خریداری کنید. این تابلوها در چهار مدل کلاسیک، آلفا ، تابا و دلتا از رنج 20*30 تا سایز 122* 250 تولید شده اند، که قطعا سایزهای بزرگتر مناسب برای کلاس های مدارس و دانشگاه ها می باشد.

کیفیت تابلوی وایت برد

یک تابلوی وایت برد ازچندین قسمت مانند تخته، رنگ وایت برد بکار رفته بر روی سطح تابلو، زهوار و قسمت گوشه های تابلو، قسمت فلزی تعبیه شده در پشت تابلو ( تابلو های شرکت شیدکو این قسمت را برای جلوگیری از آسیب دیدن قسمت تخته ای تابلو دارند)، تشکیل شده است. اگر در کیفیت مواد بکار رفته در تولیدهر یک از این قسمت ها نقصی وجود داشته باشد در دراز مدت باعث خراب شدن زود هنگام تابلو واز بین رفتن هزینه و همچنین تحمیل هزینه ی خرید مجدد تابلو به شما می شود. شرکت شیدکو با قرار دادن اصل مشتری مداری در سرلوحه ی کار خود، از بهترین متریال در تولید محصولات خود استفاده می کند. جنس تخته ی وایت برد و همچنین رنگ روی سطح تابلو از بهترین و با کیفیت ترین مواد هستند که در اثر استفاده ی دراز مدت هیچگونه آسیبی به کیفیت آنها وارد نمی شود و بااستفاده ی درست از آنها تا چندین سال نیاز به هزینه ی مجدد برای خرید تابلوی وایت برد نخواهید داشت.
حالا که با مهمترین فاکتورهایی که باید برای خریدن تابلوهای وایت برد مخصوص کلاس های درس در دانشگاه ها و مدارس آشنا شدید، باید بدانید که تیم فروش شرکت شیدکو در هر زمان آماده ارائه ی مشاوره به شما جهت سهولت خرید هستند و از ابتدای مسیر تا انتهای خرید همراه شما هستند. اگر بعداز خرید نیز نیاز به راهنمایی داشتید می توانید به راحتی از مشاوره های آنها بهره مند شوید. لذت آموزش را با تابلوهای وایت برد شیدکو تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید